"FİNAL"

2.7K 260 574
                                    


10.09.2023

Merhaba, minik prens. Bugün, sen doğalı tam iki gün oluyor. Henüz tam tanışamadık, tüm günlüğü baban doldurdu. Ama şimdi baban karşımda seni ilk kez emzirmeyi denerken, ben yazıyorum. Ben, baban Hyunjin.

Sabah 9 sularında hastaneye yetiştik. Ama sezaryen için çoktan geç kalmıştık. Kapıya dayanmıştın. Tam doğum saatin... Akşam 20.17. evet, biraz uzun sürdü. Beni içeri almadılar. Kapının önünde beklerken 12 saati aşan doğumun, yıllar gibi geldi.

Ne baban, ne sen hakkında hiçbir şey söylemediler.

Ama seni ilk gören bendim. Kıpkırmızı, çirkin bir suratın vardı... Yalan söylemeye gerek yok, yeni doğmuş bir bebeğin güzel olması beklenemez zaten. Yıllar içinde çok güzelleşeceğine eminim, ama hala bir tık çirkin gibi geliyorsun bana.

Miniciktin. Hemşireler seni küvezin içinde, pijamalarınla çıkardığında alıp bir de kendi içime sokasım geldi seni. Öyle sevimli gelmiştin gözüme, ah çirkinim. Ama peşinden gidemedim.

Felix'i görmem lazımdı.

Ortalığı biraz ayağa kaldırdığım için sonrasında tüm hemşirelerden tek tek özür dilemem, hepsine tatlı almam gerekmiş olsa da, o an için yapacak bir şeyim yoktu. Sen sapasağlam çıkarken, kimse Felix'in durumu hakkında bilgi vermiyordu.

Ama Felix de, aynı sen gibi sapasağlam çıktı.

Bir gün kadar uyudu. Ah, ne çok yorulmuştu. Çığlıkları kapının dışından bile duyulurken, huzurla uyuduğunda çok rahatlamıştım. Vücudu yorgun düşmüştü, ama her şey yolundaydı. Baban da, sen de iki gün önce başardınız oğlum.

Ben, iki gün önce baba olmuştum. Ama Felix, onun rahmine düştüğün andan beri senin babandı.

İlk uyandığında, zayıf parmaklarıyla elimi sıkmaya çalıştı. O an, Felix'in sıcak tenini hissetmek... Sanki yeniden kavuşmuş gibiydik.

Şimdi ne mi oluyordu? Baban biraz daha toparlandığından hastane yatağının başını kaldırmış, onu yatağın içine oturtmuştuk. Bir hemşire ve anneannenin yardımıyla baban seni ilk defa emzirmeye çalışıyordu.

Tam şuan, minik dudaklarınla, bana ait olan göğüsleri emmeye çalışıyorsun. Velet, büyüdüğünde soracağım hesabını...

Büyümek için hiç acele etme miniğim... Sen, babanın da benim de düzgünce yaşayamadığımız çocukluğunu, en güzel halinle yaşayacaksın. Minik meleğim...

Hoşgeldin hayatımıza.

Hoşgeldin hayatımıza

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

08.09.2024
20:18

08.09.2048

Pregnant Diary | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin