Mutluluk ayakta kaldın gel otur şöyle. Ne zamandır uğramıyordun. Yeni geldim sanırım aklına ya da şurdan bir yerden geçerken mi uğradın? Yani hevesimi kursağımda bırakma ona göre canımın içisi. Sürekli kalsan olmuyor mu bende ? Tamam biliyorum depresyonla düşman olabilirsin. Bende zaten sevmem kendisini. Konuşuruz onunla bir daha gelmez. Ben seni seviyorum onu değil. Ya senin kuzenin aşk vardı. Nerede o ? O da gelmiyor uzun zamandır. İşte geçen gitti sonunda depresyon. Kısa süreliğine gelmişti oysaki ama işte kaldı uzun bir süre takii senin geleceğini duyana kadar. Dedim artık yeter git gözünü seveyim içim bayıldı bu ne böyle. Bir kaç gün dedin aylar kaldın. Ruhumu çökerttin. Mutluluk gelecek o kalsın biraz dedim. Apar topar gitti bir hoşçakal bile demeden. Bu davranışından dolayı kırıldım ona. Kaç ay misafir etmişim seni. Ayıp yaptığı. Neyse sen geldin böyle huzur getirdin. Sanki sahile oturmuşum en sevdiğim şarkıyı açmışım dalgalar kayalıklara çarpıyor öyle bir huzur. Uzun bir süre misafirimsin. Hiçbir yere bırakmam seni. Kuzenine söyle de bir ara gelsin. Onu da ömrümün sonuna kadar misafir edeyim. Kuzenin gelince nişanlısı kıskançlıkta geliyor. Mecburen onuda misafir edeceğim. Fazla geç kalmasın. Ama acele de gelmesin. Çok selamımı söyle. Uzun bir süre yanımda kalman dileğiyle....