Özgürlük mü? En sevdiğim

30 2 0
                                    

Kulaklığı kulağına tak. En sevdiğin müziği son ayar aç. Yürü. Rüzgarı yüzünde hisset. İşte o anki özgürlüğü hiçbir yerde bulamazsın. Sadece müzik dinlerken kendimi özgür hissediyorum. Sadece müzik dinlerken mutlu olabiliyorum. Şu ana kadar 3 şey yazdım bu da 4. ve o kadar rahatlamış ve sakin hissediyorum ki kendimi. Ama içimde yine bir hissizlik var. Gerçekten ne yapmalıyım bilmiyorum. Geçen yolda bir erkek bana çarpacaktı az kalsın kendimi frenlemeseydim. Yeşil gözleriyle bana şaşkın şaşkın baktı. Kendimi frenlemeseydim belki çarpardı ve booom yeni bir aşk. Aigoo filmlerde değiliz ki. O an sinirle gözlerine kurban olduğuma küfür ederdim. Çocuğu yeniden yolda görsem tanımam. Sadece gözleri aklımda. Filmlere,dizilere kendimi kaptırıyorum. İçimden Türkçe konuşmuyorum genelde Korece ve İngilizce. Dışardan söylemeye gelince gelmiyor yani kısaca. İçimde hala kara bulutlar dolaşıyor. Neden eskiler aklıma gelirki? Belkide hepsini yok etmeyi başardığım içindir. Yeni birini de istemiyorum. Ama bazı anlar geliyor ki biri gelsin ve onu gerçekten sevebileyim. Biz sert ve zor kızların işi gerçekten zor. Bir erkek bana nasıl katlanıyor anlamıyorum.İnatçı,huysuz,herşeye hayır diyen,laf söz dinlemeyen... Ah erkekler neden namuslu kızlar varken o aşuftelere gidersiniz ki... Gerçekten seven birileri varken. Tabi işinize gelmiyor. Şimdiye kadar normal bi ilişkim olmadı. Ya sapıklardı saniye de bıraktım ya aldatıldım ya mesafe sıkıntılıydı ya da beni sarmadı.. Heycan dolu bir aşk diyor falcı bacı. Heyecanla onu bekliyorum. İşin şakası tabi. Bir fala kalmadık. Nasip kısmet diyip geçiyorum. Aramakla olmuyor. Beklemediğin bir anda tesadüfen olması gerekiyor gerçek aşk. Eyy aşk beni gör boyum kısa da değil yani beni görmemen imkansız 180 kızım işte.. Boyumu da söylemişken bi kaç yıl önce baya bir zayıftım değnek gibi çıkıyordum ortaya iğrenç bir giyim tarzım vardı ve makyaj yapmayı düzgünce bilmiyordum. Şimdi az da olsa kilo almayı başardım. 18 den sonra oluyormuş. Daha 18 im ama olsun. Üniversitede ev yemekleri yok tabi anca dışardan ye dur. Memlekete geldim. Tabi makyaj adam gibi yapıyorum yavaş yavaş toparlanıyorum giyim tarzım farklı bakımlı biri var karşılarında. Eskiden ıyy asla olmaz bununla tipim değil diyenler şimdi peşimdeler. Bu erkekler gerçekten acınacak haldeler. Sadece bir erkeği gerçekten sevmiştim. Ama sonuç belli işte. Hayaller 1 gerçekler 0. Sabrediyoruz bakalım. Nasıl biri çıkacak karşımıza. Umarım adam gibi biri çıkar karşımıza. Birazda tip olsa fena olmaz aslında değil mi ama?

Karanlığın Sonundaki IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin