Menma Tuhaf Davranıyor

209 15 53
                                    

Menma gecenin bir vakti uyanmış ve babasını görmek istiyordu. Gözlerini zar zor açmış ve yatağından doğrulmuştu. Uzun zamandır babasıyla birlikte yatmayan küçük Menma gecenin bir vakti baba özlemi duyuyordu. Minik adımlar eşliğinde odasından çıkan Menma direkt babasının odasına yöneldi. Tuhaftı, odanın kapısı aralıklı ve içeriden sesler geliyordu. Menma merakla kapıya yaklaştı ve içeriyi bir süzdü.

Gece lambası etrafı az da olsa aydınlattığından içerisi yeterince görünüyordu. Menma'nın şapşal olan bakışları şaşkınlık içerisinde açılmıştı. Babasını ve Sasuke abisini görmemesi gereken bir şekilde görmüştü. Henüz küçük olduğundan pek bir şey anlamasada bir süre onları izledi. "Naruto... sana dedim yorgunum ve halsizim diye hahh..." "Haklısın... bu son!" Naruto dilini Sasuke'nin göğsünde gezdirirken bir yandan pamuk kadar yumuşak cildini okşuyordu.

Sasuke ise halsiz ve kısık bakışlarla tavana bakıyordu. Oldukça yorgun olan Sasuke iniltiler eşliğinde şu sözleri söyledi. "..ah..mm..dayanamıyorum...ah.." Sasuke'nin çıkardığı iniltiler Menma'nın garibine gitmişti. Neden böyle sesler çıkartıyordu? Menma'nın aklındaki masum soruların sonunda Sasuke derin bir inilti çıkarınca Menma hızla odasına koştu.

Babası bugün onunla değil Sasuke abisiyle birlikte olmayı seçmişti. Bu küçük Menma için büyük bir hayal kırıklığıydı.

***☆Sabah☆

Menma gece gördüklerinden dolayı kafası karışık ve suskundu. Kahvaltı masasında dahi Sasuke'nin yüzüne bakmadı. Belkide babasını ve Sasuke'yi kıskanıyordu. "Menma, bugün birlikte bahçede top oynayalım mı?" "..." Menma sessiz kalmış, Sasuke'nin yüzüne bile bakmamıştı. "Is-istemiyorsan sorun değil?" "Menma hasta mısın oğlum?" Menma, Naruto'nun endişeli sesine hemen cevap verdi.

"Hayır babacığım, çok iyiyim~" "...bunu duyduğuma sevindim. Öyleyse neden top oynamak istemiyorsun?" Menma önündeki yumurtaya bir süre baktıktan sonra oturduğu sandalyeden indi ve merdivenlere yöneldi. "Doydum, 2 gün sonra okul başlıyor. Hazırlanmaya gidiyorum." "Madem öyle, tamam." Menma yukarı çıktıktan sonra Sasuke hüzünlü gözlerle Naruto'ya baktı.

"Yanlış bir şey mi yaptım Naruto?" "NE?! Hayır! Sen hep en iyisini yaptın, Menma sadece bu aralar yeni aile ortamımıza uymaya çalışıyor. Biraz sabırlı olalım." "Umarım düzelir." "Düzelicek, Menma seni çok seviyor~ hmm? Tabağını bitirmemişsin, artık üzülme ve ye." "İştahım yok, bir kaç gündür böyleyim. Bir dinlenmek istiyorum Naruto, gel birlikte kitap okuyalım."

Naruto her ne kadar Sasuke'nin teklifini kabul etmek istesede işi vardı. "Aşkım, biliyorsun bugün toplantım var...yarın pazar, söz bütün gün seninle ilgileneceğim." "Söz mü?" "Söz~" Naruto, Sasuke'nin alnına küçük bir öpücük kondurdu ve masadan kalktı. Sasuke ise toplaması gereken masayı toplamak hiç istemediğinden Naruto ile olan yatak odalarına çıktı.

Naruto gittikten bir süre sonra hizmetçi kadın gelip her yeri toparladı. Normalde Sasuke yemek yapardı fakat yataktan kalkmak istemediği için hizmetçiden yemek yapıp öyle gitmesini istedi. Kendisi ise tüm gün yatakta yatıp en sevdiği dizisini izlemişti.

*** Akşam

Naruto, Menma'nın odasında onunla oynarken Sasuke duş almış ve yatağa geçip telefonundaki bildirimleri kontrol ediyordu. Olmazsa olmaz bir bildirim vardı. "Sakura'dan 1 mesaj mı?" Sasuke kendine mesaj atan Sakura'ya geri dönüş yaptı.

•Sakura                                         Sasuke•

•Evlilik hayatın nasıl gidiyor Sasuke?

                                                        Güzel.•

•Duygusuz musun abi?:( biraz canlı ol

Please, Love Me •-• NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin