Karmaşık Hisler

276 23 28
                                    

Birkaç gün sonra

"Ben gidyoyum Sasuke abiy~ Göyüşüyüz baba~"
"Görüşürüz Menma'm~"

"...Ne?"

Sasuke, Menma'nın sözleriyle yine ufak çaplı bir şok yaşamıştı. Menma babası olmadan tek başına yanında şöförüyle nereye gidebilirdi ki? O an Sasuke'nin aklına ilk okul gelmişti ve bu onu oldukça germişti. Sasuke hızla Naruto'ya döndü. "Menma daha çok küçük, okula başlayamaz!" "Ne? Sasuke okullar 1 ay sonra tatil oluyor." "Evet bu sebeple başlayamaz!" Naruto, Sasuke'nin bu telaşlı tavrına anlam verememişti. "Sasuke, Menma'nın okula başlamasına 4 ay var. Okula gitmiyor." "Evet...Ne? Okula gitmiyorsa nereye gidiyor?" Bu konuşmaya Menma da dahil olmuştu. "Shikadai'leye~ bugün Shikadai'nin doğum günü~"

Sasuke durumu anlamaya çalışıyordu aksi takdirde Naruto ile tek başına kalcaklardı. "Ama...Menma, babanın bugün izin günü. Onunla vakit geçirmek istemiyor musun?" Menma bu soruya gülümseyerek cevap verdi. "Babam istediyi zaman izin yapay. Shikadai'nin doyum günü yılda biy keye oluyoy." "Ah...haklısın. Görüşürüz Menma~" "Bye~" O an Sasuke yenilgiyi kabul etmişti fakat hâlâ bir Alfa ile aynı evde tek kalmaya alışamamıştı. Menma gittikten sonra Sasuke odasına çekilmiş kitap okuyordu. Bir süre sonra kapısının önünde Naruto belirmişti ve elinde atıştırmalıklar bulunuyordu.

Naruto samimi bir ifade ile Sasuke'nin yanına geldi ve tabağı yanındaki küçük masaya koydu. "Sana alıştırmalık getirdim~" Sasuke kafasını kaldırdığı kitabına geri dönerek soğuk bir cevap verdi. "Sağol." Naruto ne kadar çabalarsa çabalasın bu inatçı omeganın sempatisini kazanamıyordu. Sasuke, Menma ile vakit geçirirken bile sırf Sasuke rahatsız olmasın diye onları uzaktan izliyordu. Bu duruma üzüldüğü halde belli etmeyen Naruto daha ne kadar dayanabilirdi? Evde âdeta bu omega tarafından dışlanıyordu. "Benden bu kadar nefret etmeni ve benden kaçmanı anlayamıyorum." "Alfaları sevmiyorum."

Sasuke sözlerinde kesindi fakat bu Naruto'yu göndermeye yetmemişti. "En azından arkadaş olabiliriz diye düşünmüştüm." Sasuke kendisinin oldukça kötü davrandığının farkındaydı fakat bu onun kendini koruma şekliydi. Sasuke bir anlığına kafasını kaldırıp Naruto'ya baktığında onun yüzündeki hayal kırıklığını görmüş ve kalbi sızlamıştı. Ne suçu vardı bu alfanın? Bu düşünceyle Naruto'ya bir şans vermeyi düşündü ve ayağa kalktı. "Benimle yakınlaşmak mı istiyorsun? Madem öyle, ne yapacağız?" Naruto bu cümleleri duyunca gözleri parlamıştı. Gülümseyen Sasuke'ye, onu takip etmesini söyledi. Aşağı kata salona inmişlerdi.

Naruto aslen kendine hazırladığı atıştırmalıklarla dolu bir masa vardı ve televizyonda bir film açıktı. Henüz başlamamıştı, sanki birisini bekliyormuş gibi. "Birlikte film izleyelim~" Sasuke suratı asık bir şekilde teklifi kabul etti ve koltuğa geçtiler. Saat 3 gibiydi ve Sasuke yanında oturan Alfa ile birlikte film izliyordu. Bu düşünce ilk başlarda onu oldukça gersede bir süre sonra filmin etkisine kapıldı. Oldukça üzücü bir filmdi ve Sasuke filmdeki baş rolün yaşadıklarını kendi hayatına benzettiği için gözleri dolmuştu. Naruto ise hiç bir tepki olmadan filmi izliyor ve elindeki atıştırmalıkları gömüyordu.

Naruto ağzındaki son lokmayıda bitirince gözleri Sasuke'ye kaydı. Gördükleri Naruto'yu oldukça şaşırtmıştı, Sasuke ağlıyordu. "Sasuke..." Sasuke sinirli bir sesle konuştu. "Ne var?" "Sen ağlıyor musun?" Sasuke yine sinirle karşılık verdi. "Ne bekliyorsun? Üzücü bir film izliyoruz..." Naruto, Sasuke'den beklemediği tavırlar aldığı için içinde farklı bir heyecan oluşmuştu. Naruto ağlayan Sasuke'yi izlemeye dayanamamış ve onu kendine çekmişti. Sasuke engellemek istesede geç kalmıştı, çoktan Naruto'nun göğsüne yaslanmış bir şekilde duruyordu.

Naruto sakinleştirmek için onun kafasını okşuyor bir yandan onun bu duygusal tarafını gördüğü için gülümsüyordu. "Sakinleşde daha sonra yemek yiyelim." "..." Bir süre sonra Sasuke'nin göz yaşları durmuştu, Sasuke durumun utancı ile Naruto'yu itmiş ve kendine çeki düzen vermişti. "Artık iyiyim..." "Bunu duyduğuma sevindim~ yemek yiyelim mi?" Naruto sofrayı kurarken Sasuke atıştırmalıkları toplamıştı. Yemek masasına oturduklarında havada bir sessizlik hakimdi. Naruto ilk adımı atan olmuştu. "Ne tür filmleri seversin Sasuke?" "...bilim kurgu." "Oldukça ilginç~ Bir ara izleyelim."

Please, Love Me •-• NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin