"Sakura?..." "Selam~" Sasuke karşısında Sakura'yı görünce afallamıştı ve şaşkınlığı yüzündeki ifadeden belli oluyordu. "Ne oldu? Beni gördüğüne sevinmedin mi?" "Y-yok ondan değil de...Naruto..." Sakura şaşırmıştı, Naruto halen gelmemiş miydi? "Sakuya ablaa~" "Menma'm~ baban nerede?" "Daha gelmedi." "Gelmedi mi?" Sakura son sözünü derken göz ucuyla Sasuke'ye bakmıştı. "Demek öyle... Hadi içeri geçelim~"
Sakura ve Sasuke mutfağa geçmişlerdi, Menma ise oturma odasında anime izliyordu. Sakura elindeki poşetdeki atıştırmalıkları dolaba yerleştirirken söze girdi. "Açıkçası şaşırdım çünkü genelde Naruto eve hep erken gelir. 1 hafta uzakta kalınca oğlundan 1 saniye daha ayrı kalmak istemez ve hemen eve gelirdi. Bir sorun mu cıktı acaba?" "..." "Sasuke? Endişelenme, gelecektir."
"Oh...evet. Ne aldın öyle?" "Üçümüz içeriz diye içki almıştım fakat başka bir zamana kaldı gibi. O değilde hemende konuyu değiştiriyorsun, sizin aranızda bir şey mi oldu?" "Hayır..." "Heh, bende inandım." Sasuke yine sessiz kalınca Sakura fazla uzatmak istemedi. Sakura bir süre daha kalmış ve Sasuke'ye eşlik etmişti. Menma'nın uyuma vakti geldiğinde ise Menma uyumak istemiyor aksine babasını karşılamak istiyordu fakat koltukta uyuya kalmıştı.
Onu uyurken gören Sasuke, Menma'yı kucağına aldı ve odasına götürdü. Onu yatağına koyduktan sonra aşağı Sakura'nın yanına geri gelmişti. Birlikte masada oturmuş eskiler hakkında konuşuyorlardı. Sakura çantasından bir albüm çıkardı ve sayfalarını yavaşça çevirmeye başladı. "Bak sana ne göstericem~" "Ne?" "Naruto'nun lise yılları~" "O fotoğrafların sende ne işi var?" "Aynı okula gittik. Naruto, benden 1 yaş büyük olduğu için başka sınıftaydı ama birbirimizi tanıyorduk."
Sasuke bunu duyunca daha da meraklanmıştı. Merakla Naruto'nun lise yıllarındaki fotoğrafı görmeyi bekliyordu. Sakura açtığı bir sayfada göz gezdirdi ve gülümseyerek albümü Sasuke'ye yakınlaştırdı. "Bak!" Sakura'nın gösterdiği fotoğrafta bir gurup genç okulun bahçesinde resim için poz vermişlerdi. Sakura ve Naruto da resmin içindeydi. "Hiç değişmemiş, aynı sıcak gülümseme..." "Ne dedin?" "Boş ver. Hm?!" Sasuke'nin dikkatini çeken Naruto'nun yanında duran kız çekmişti.
Oldukça güzel bir görünüşü vardı. Lila rengi gözleri koyu renk saçları arasında bir süs gibiydi. "Bu kız...Hyuga mı? Sasuke, ailesi sebebiyle Hyuga ailesini tanısada onlardan biriyle hiç görüşmemişti. "Ah! Bu kız Hinata!" Sasuke kızın ismini duyar duymaz kim olduğunu anlamıştı. Kendisini görmediği halde ismini toplantılarda çok duymuştu. "Hinata, o sıralar Naruto'ya ölümüne aşıktı." "Aşık mı?" Sasuke'nin kaşları seğirmiş ve yüzü oldukça ciddi bir hal almıştı.
Sakura bu konuşmayın Sasuke'nin hoşuna gitmeyeceğini anlamış bu sebeple konuyu dağıtmaya çalışmıştı. "Evet, o zamanlar bende şu kenarda duran çocuktan hoşlanıyordum~ Gördüm mü~" "..." Sasuke, Sakura'nın ne yapmak istediğini anlamıştı ve bu onun içine bir şüphe bırakmıştı. Sakura neden bu kız hakkında konuşmaktan çekinmişti? O kız kimdi? Sasuke bu soruları kendine sorarken Sakura saatin çok geç olduğunu söyleyip kalkmıştı. Sasuke, Sakura'yı yolcu ettikten sonra odasına çıktı.
"Naruto gelirse odamdan da olsa fark ederim." Bu düşünceyle Sasuke yatağına uzandı ve Sakura'nın gösterdiği kızı düşünmeye başladı. Sasuke aklına gelen ani bir teori ile olduğu yerden doğrulmuştu. "Yoksa...bu kız Menma'nın annesi mi? Bu sebeple mi Sakura bu kız hakkında konuşurken çekindi?" Sasuke bir süre sessizce bu konuyu düşündükten sonra tekrar kendi kendine mırıldanmaya başladı.
"...ama Hyuga Hinata yurt dışında diye biliyorum ve o hiç evlenmedi...! Yoksa evlilik dışı bir ilişki mi? Olabilir, Hinata ailesinden dolayı Menma ve Naruto'yu bırakmış olabilir. Sonuçta babası kızının yasak bir ilişkiden çocuğu olduğunu öğrenseydi kızını odasından dahi çıkartmazdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please, Love Me •-• NaruSasu
Hayran KurguSasuke onu zorla evlendirmeye çalışan ailesinden kaçarken nasıl olduğunu anlamadan başka bir Alfa ile evlenmişti. Tek istediği evlendiği Alfanın oğlunu mutlu etmekti fakat nefret ettiği eşi Sasuke'ye şu sıralar oldukça farklı davranıyordu. "Bu da n...