פרק 11

207 10 0
                                    

היילי
״מה זאת אומרת אחותך?״ אני שואלת את גוני בכעס מעורבב עם בילבול ״אחותי,מה לא מובן ? רוצה שאני האיית לך אולי ?״ הוא אומר לי בנימה עוקצנית כזאת ,״מאיפה את מכירה אותה בכלל?״ הוא שואל ואני לא יודעת מה לענות לו,אני די בטוחה שסופיה לא תרצה שאני יגיד לאח שלה איך הכרתי אותה .״מה זה עניינך בכלל??״ אני אומרת לו בעצבים ״זה ענייני וזאת אחותי הקטנה וכל מה שקשור אליה הוא ענייני.״ הוא אומר ואנחנו ממשיכים לריב ותוך כדי שאנחנו מתווכחים אני רואה את בן מנסה לדבר סופיה והיא מסמיקה,אם גוני יראה את זה שניהם מתים. ״ברבי בואי בואי נלך מפה,אח שלך מוריד לי את באיי קיו״ אני אומרת לה ותוך כדי גוררת אותה לידי כדי שגוני לא יראה את בן מנסה לפלרטט איתה,״ממש לא היא לא באה איתך,אני ואחותי הקטנה צריכים לדבר״ הוא אומר ומדגיש את המילה ״אחותי הקטנה״ , ולוקח אותה משם. אני מסתובבת לבן ורואה אותו מסתכל על סופיה שתוך כדי מסתובבת להסתכל עליו בחזרה . ״תגיד לי אתה דפוק אתה?מה אתה מפלרטט עם אחותו הקטנה לידו״ אני אומרת לו תוך כדי שאני נותנת לו מכה ביד ״היא יפה״ הוא אומר במבט מהופנט,״ אני מזכירה לך שהיא בת 16 ואתה בן 24 בןבון ״ אני אומרת לו באזהרה ״כן אה״ הוא אומר מבואס ומסתובב אליי אחרי שגוני וברבי נעלמים לנו משדה הראיה,״אז איך את מכירה את הברבית?״ הוא שואל ״סיפור ארוך ״אני אומרת ומעבירה נושא.

גוני
״מה אתה עושה איתה?״ אני שואל את סופיה בכעס ובחשד תוך כדי שאני אוחז לה ביד חזק ״היא חברה שלי.״ היא עונה לה בעדינות ואני משחרר את היד שלה ומרפה ,אני לא רוצה שהיא תלחץ,בכל זאת אני מכיר את אחותי הקטנה והביישנית לא מהיום. ״מאיפה את מכירה?״ אני שואל בחשדנות ״ היא ממש חמודה,אני לא יודעת מה אתה רוצה ממנה היא עזרה לי,בלעדיה יכולתי אולי לה-״ היא קוטעת את עצמה ,״ויכולת מה??״ אני שואל ״עזוב,זה לא משנה מה שמשנה זה שהיא עזרה לי.״ היא אומרת ״גון, תפסיק כבר לכעוס,היא ילדה טובה״ היא ממשיכה שהיא רואה את הפרצוף הלא מסופק שלי ,״ממש,היא הבן אדם האחרון שאפשר לקרוא לו ילדה טובה״ אני אומר בזלזול ״מה הבעיה שלך איתה בכלל?נה אכפת לך?״ היא שואלת אותי ״עזבי סופי זה סיפור ארוך״ אני קורא לה בשם חיבה שלה,״ אוקיי גון גון אל תכעס עליי,אני רוצה להיות חברה שלה״ היא אומרת לי ואני לא יכול להתנגד לעדינות שלה.״ בסדר אני לא אתערב,״ אני אומר מובס ״עכשיו את
מתכוונת לספר לי איך היה אתמול עם מריה?״ אני אומר מריה בטון נגעל,״עזוב ,צדקת לגביה היא לא חברה,״ היא אומרת לי בעצב והדבר היחיד שאני רוצה עכשיו זה להרוג את מריה הזאת שהיא גורמת לאחותי הקטנה והתמימה להיות עצובה בגללה ״מה היא עשתה?״ אני שואל ואני רואה שהיא לא עונה ואני מחליט לעזוב אותה.ולשנות את הנושא לדברים אחרים.

השעתיים אנגלית עוברות באיטיות מייסרת ואני יוצא מהכיתה לכיוון הספסל שכל ה״חברים ״ שלי יושבים,״תראו תראו מי החליט לכבד אותנו בנוכחותו״ מייקל אומר ואני מגלגל עיינים, ומתיישב במקום שלי באמת השולחן,מקשיב לשיחות שלהם על המעודדות ועל המשחק כדורגל האחרון שהיה,מידי פעם זורק כמה הערות אבל לא משהו מיוחד,״מה גוני אתה יודע ששמענו משאלות שאתה וליאם התערבתם על היילי ווקר״ נואה אומר ומזכיר לי את ההתערבות הזאת ופתאום כל צומת הלב מופנת אליי,לא רציתי שזה יהיה עיינין של כולם,אבל הודות שרלוט עכשיו כולם יודעים והם ידחפו את האף הגדול והחטטן שלהם.״וואלה״ אני אומר באדישות ודניאל אומר ״מה וואלה ספר לנו איך התקדמת״ הוא שואל בחטטנות שאני שונא אבל אני חייב לשחק את המשחק, ״וואלה עד סוף שנה היא מאוהבת בי עד שהיא לא יכולה לנשום״ אני עונה ביהירות, השיחה ממשיכה ולאט לאט הנושא שיחה משתנה עד שנגמרת ההפסקה ,ובמקום ללכת לשיעור הרגליים שלי לוקחות אותי לספסל עליו יושבת היילי ווקר,״פרינסס,מה את עד כדי כך רוצה אותי שהתחלת להתחבר למשפחה שלי?״ אני שואל אותה בנימה צינית ומתיישב לידה ״א׳ מי אישר לך לשבת פה?, וב׳ אני לא יודעת איך אתה קשור אליה,אתה בטוח מאומץ זה לא הגיוני שיש לכם קשר דם ,שהיא כל כך טובה ואתה כל כך ....לא״ היא אומרת ואני מחייך,״אוי היילי היילי היילי, תגידי לי מה אני יעשה איתך״ אני אומר ומתקרב אליה יותר ״נתחיל בזה שתצחצח שיניים בבוקר לפני שאתה מתקרב עם ההבל פה שלך לבנות.״ היא אומרת ומתרחקת ממני ואני צוחק,היא מצחיקה אותי.״א-״ אני בא להגיד אבל היא מקבלת שיחת טלפון וקמה לדבר בטלפון,מרחוק אני רואה אותה מתעצבנת לפני תנועות הידיים היא מנתקת את הפלאפון בכעס וחוזרת לשבת ,לידי. ״או או פרינסס מה קרה צרות בגן עדן?״ אני שואל אותה עם חצי חיוך ״תאמין לי שהחיים שלי הם הכל חוץ מגן עדן ״ היא אומרת במרירות ואני נזכר בשיחה שלנו אתמול על אבא שלה ״תגידי מה נסגר בסוף עם אבא שלך״ אני שואל ומתכונן לתשובה עוקצנית אבל להפתעתי היא עונה לי ״לא יודעת חזרתי אתמול מאוחר כדי לא לראות אותם ובבוקר הם כבר נסעו,הוא בטח יבוא רק חודש הבא ״ היא עונה ואני לא יודע מה להגיב,לא ציפיתי שהיא תספר לי את זה,״ רגע אז עם מי דיברת עכשיו בטלפון?״ אני שואל ״עם העורך דין שלי״ היא עונה ביאוש ״למה את צריכה עורך דין?״ אני שואל בהתעניינות ,היא סוף סוף מספרת לי איזה משהו עליה שאני יוכל להתחיל לכבוש אותה דרכו, אבל פתאום נשמע צלצול והיא מזדקפת ממקומה מסדרת את הבגדים שלה , מסתובבת אליי ומחייכת חיוך שומר סוד ״תנחש לבד,נפתחנו מספיק.״ אומרת והולכת.

טוב אז לא העלתי הרבה זמן,תקופת מבחנים ונכנסתי למחסום קריאה וכתיבה, מאמינה שבסוף החודש שיהיה לי פחות לחץ אני יתחיל לעלות לפחות כמה פעמים בשבוע 🤍 הפרק לא מושלם וגם לא היה לי זמן לעבור עליו אבל רציתי לעלות כבר פרק לפני שאני נכנסת לתקופה לחוצה ממש .רשמתי אותו בשלוש בלילה ,אז זה התוצאה .
תהנו 🤍

התערבותWhere stories live. Discover now