אני מגיעה לבית ספר יורדת מאופנוע באיזור מרוחק טיפה מהבית ספר בכל זאת פחות מתחשק לי שאנשים בבית ספר הזה ידעו את זה אני מסתכלת על האופנוע היפה של גוני
-האופנוע שלך מחכה לך בכניסה האחורית של בית ספר איינשטין ,מקווה שלמדת טוב- אני שולחת לו ולא עוברות שתי דקות עד שאני רואה אותו רץ לאופנוע שלו ושמגיע מסתכל לראות שאין עליו פגע ״תרגע ילחץ,שמרתי לך עליו אין לך ממה לדאוג ״ אני אומרת והוא מרים אליי את העיינים שלו ״שזה בא ממך אני לא כל כך בטוח״ הוא אומר ואני מגלגלת עיינים ומסובבת ובאה להיכנס לבית ספר ״ אין לך נימוסים אה? לא לימדו אותך שמחכים לחברים שמתעכבים״ הוא אומר ואני מסתובבת לכיוונו לא מבינה למי הוא מדבר,הוא חושב שאנחנו חברים????? ״אני לא בדיוק רואה פה חברים ״ אני אומרת ומסתכלת לצדדים ״אני זה חברים ״ הוא אומר ואני לא יכולה לעצור את עצמי מהלהתפוץ מצחוק ״אנחנו?אנחנו חברים?אתה שומע את עצמך ? ״ אני אומרת אחרי שאני נרגעת מהצחוק ״את לא חייבת להיות ככ קשה להשגה היילי אני יודע שאת רוצה להיות הרבה יותר מ״חברים״ ״ הוא אומר ״אתה לא חייב להיות ככ אידיוט גוני, אני יודעת שאתה הרבה יוצר מאידיוט״ אני אומרת ומסתובבת וממלמלת לעצמי בלחש ״חי בסרט״ ״שמעתי את זה ״ הוא צועק לי מרחוק ״ זאת הייתה הכוונה דביל״אני צועקת חזרה״יש לכם 90 דקות למבחן בהצלחה לכולם ובלי שאלות אין לי איך לעזור״ המורה שמשגיחה במבחן בספרות אומרת אחרי שהיא חילקה אותו,אני מרימה את עייני ומחפשת את גוני במבטי ושאני קולטת אני מופתעת לגלות שהוא כבר מסתכל עליי ,אני שולחת לו הנהון עם חצי חיוך ומאחלת לו בהצלחה עם השפתיים הוא מחייך ומהנהן אליי ומוריד את עיניו אל הדף ומתחיל לרשום וכך גם אני.
אני יוצאת המבחן מתקדמת לכיוון הקפיטריה ותוך כדי המחשבות שלי לגמרי ללא רצוני מתחילות לחשוב על גוני, אני לא יודעת מה קורה שם אבל הוא התחיל להתנהג מוזר,לא יודעת אם אני אוהבת את הדבר המוזר הזה שקורה בינינו או לא ,אני מכריחה את עצמי להזיז את המחשוב האלה לצד כי זה בבירור לא עושה לי טוב ונכנסת לקפיטריה .
״בן נו תספר לי כבר מה קורה בניכם סופיה לא מסכימה לספר לי ואני יודעת שקורה משהו נוווו אני לא אגלה לאף אחד,למי בכלל יש לי לגלות??? ״ אני אומרת לבן בפעם העשירית מנסה לברר מה קורה בינו לבין סופיה וגם הוא לא מספר לי ,הוא מסתכל עליי במבט תמים כאילו לא מבין על מה אני מדברת ואני יודעת שהוא משקר כי בזמן האחרון אני רואה אותם הרבה ביחד ,״טוב מה איתך ועם התחרות ?את יודעת שזה מתקרב״ הוא שואל מנסה להעביר נושא ואני זורמת איתו ״אל תדאג בן בן ,בכל מקרה אני היום הולכת למתחם להתאמן ״ אני עונה ,אחרי שיחה קצרה בינינו אני לוקחת מים ומסטיק מהקפיטריה ובאה לצאת ,לפני שאני דורכת לסוף אני שומעת מאחורי את בן צועק לי ״תגידי..,סתם בלי קשר אולי את יודעת איפה סופיה״ הוא שואל בביישנות ואני מחייכת לעצמי מסתובבת עליו ושמה אצבע על השפתיים כשומרת סוד ויוצאת
״היי היילי ״ אני שומעת קול מאחורי ומסתובבת ״גוני תמצא כבר חיים ותפסיק להידבק אליי כמו מסטיק לנעל״ אני אומרת בגלגול עיינים ״למה ככה להיות קשה היילי בסך הכל באתי להגיד תודה״ הוא אומר כחף מפשע , ״תגידי את באה היום למתחם?״ הוא מוסיף ושואל ״כן אני באה ,אתה לא ״ אני אומרת ומדגישה את האני,אני רואה אותי יוצר מידי בזמן האחרון כדי שיהיה לי כוח לראות אותו גם במתחם ״יפה לך התחלת לחלק כרטיסיות הגעה,אז לידיעתך עכשיו אני ממש מתכוון לבוא,יודעת מה אולי אפילו נלך ביחד לשם״ הוא אומר בחיוך מתגרה מסתובב והולך ואני מקווה שהוא לא באמת התכוון לזה .
שיט הוא התכוון לזה כי כרגע אני מוצאת את עצמי בדרך למתחם עם לא אחר מגוני ושהוא קודח לי באוזן ,אני מרגישה רטט במכנס ומוציאה את הטלפון מהכיס ורואה שהעורך דין שלי מתקשר אליי ,אני עונה לו לטלפון בזמן שגוני מסתכל עליי במבט שואל לאחר שהוא ראה מי מתקשר אליי ״ אני רק התקשרתי להזכיר לך על המשפט בעוד שבוע ,את יודעת שאת צריכה לבוא עם שתי אנשים לפחות״ הוא אומר ,״זין,אני לא מכניסה לשם את סופיה ״אני אומרת לי יותר מאשר לו וגוני מסתכל עליי ואני מודעת לזה שהוא שומע את כל השיחה כי אנחנו היחידים בסמטה השקטה שאנחנו הולכים בה ״תגיד בטוח אי אפשר לבוא רק עם מישהו אחד?,אבא שלי לא יבוא ״ אני שואלת ואומרת ״לא ,מצטער .בכל מקרה רק התקשרתי להזכיר לך אני חייב לנתק יש לי מלא טלפונים על הקו״ הוא אומר ״טוב תודה ביי״ אני אומרת ומנתקת ,״למה את צריכה עורך דין?״ גוני שואל איך שאני מנתקת את השיחה ״למה אתה צריך להתערב?״ אני משיבה לו בדיוק שאנחנו נכנסים ״נו אני שמעתי שאת צריכה לשני אנשים למשהו,אני אבוא.״ הוא אומר ואני מגחכת ״אתה לא מוזמן בכלל״ אני עונה ״אה כן?אז את מי תביאי?לא זכור לי בדיוק שאת הילדה הכי חברותית בעולם״ הוא אומר בהתנשאות ״ אל תדאג לי ״ אני אומרת תוך עדי שאני עולה על האופנוע ,״אני עוד אגלה למה את צריכה בית משפט ״ הוא אומר תוך כדי שהוא שם את הקסדה ״נתראה בסיבוב ״ אני אומרת ולוחצת על הגז .
יאללה אני בשיא שלי ,נגמרו לי כל המבחנים לתקופה הקרובה וזה אומר שבפסח בעזרת השם יעלו הרבה פרקים,תעשו כוכבים ותגובות בבקשה יפות שלי
וחג שמח❤️
YOU ARE READING
התערבות
Romanceהיילי וגוני שני ילדים ששונאים אחד את השני אבל יש להם אהבה משותפת אחת אופנועים. אך התערבות שעשה גוני עם חברו הטוב ליאם משנה את הכל