Yazım tarihi / 17.02.24
Yayın tarihi / 18.02.24Bölüm adı / Bir takım yakınlaşmalar..
⋆。゚❀ུ۪ ◄••❃ུ۪ ❂❃ུ۪ ••►❀ུ۪ ゚。⋆
𝐿𝑒𝑦𝑎 𝐾𝑖𝑟𝑠𝑎𝑛 /
"şşş"
Gözlerimi açık tutmaya çalışırken bir eve gecenin kaçı olduğunu bilmediğim bir saatte giriyorduk şuan.Çağan hemn beni ayakta tutmak hemde sessizliği sağlamak için çok uğraşıyordu sanırım. Yani bana dediklerinden bunu çıkarabilmiştim. "sessiz ol Leya, saat şu Leya, kimse uyanmasın Leya, şşş Leya"
Hırsızlığa mı gidiyorduk biz? Neden? Zaten bunların çok fazla parası yok muydu?
En sonunda kapıyı açıp beni de içeir çektiğinde bir an için ağzımdan ufak bir hormudanma döküldüğünde anında elini ağzıma kapatmıştı. Etrafı dinlerken yavaşça diğer eliyle arkamda ki kapıyı kapattığında bunu yaparken beni kapı ile kendi arasına sıkıştırmıştı. Şuan ise parfümünün kokusunu daha net alıyordum, markasını sorsam söyler miydi?
Sıcakladığım için üzerimde ki ceketi çıkarmaya çalışıyordum ama Çağan beni sıkı sıkı ses çıkarmamam için tuttuğundan bu mümkün olmuyordu. Anlamadığım başka bişey daha vardı, ben ceket giymemiştim ki.. Bu nerden gelmişti?
"Şimdi, sanırım hâlâ uyuyorlar, sessizce seni odana götürüyorum üs-Ahhh!"
Çağan ısırdığı için elini hızla ağzımdan çekerken sessizce küfürler mırıldanıyordu. Onu kenara itip yürümeye çalıştığımda giydiğim topukluların sesi hoşuma gittiği için etrafımda dönerek ayaklarıma bakarak yürümeye başlamıştım ki birden bire belime dolanan ve bacaklarımı sarak kollar ile kendimi Çağan'ın kucağında bulmuştum."yarın okul varken seni, partiye götürüp sarhoş etmek birde üstüne bu saate kadar dışarı da tutmak kötü bir fikirdi."
Mırıltılarını dinleye dinleye merdivenlerden yukarı çıkmamızı izlerken bir yandan düşünüyordum. Ben mi sarhoştum? Hah!Odama yöneldiğimizi görünce başımı Çağan'ın boynuna gömerek sessiz kaldım.
"Annem senin tam bir beyefendi olduğunu düşünüyor""öyle mi?"
Durduğunda başımı salladım imkan olduğunca ama başka bir soru yönelttim.
"Neden durdun?""Kucağımda sen varken kapıyı açamıyorum, sen açar mısın?"
Başımı olumsuz anlamda sallamaya çalıştım. Beklemiyordu sanırım
"Neden?"Başımı kaldırdım ve işaret parmağımı suratına doğru tuttum veya onu yapmaya çalıştım çünkü parmağım dudağının üzerinde kalmıştı.
"çünkü annemi kandırdın, ama beni kandıramazsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sır Gibi
Fanfic-Eee kardeşim, hazır mısın? Bu kolyeyi yapanın bin belasını versin öncelikle, teşekkürler. İyiki bir kolye takmasını istemiştim. İki saattir kıvrandırıyordu beni, hoşuna gidiyordu! Yinede sakinliğimi koruyarak üzerimde ki yeşil elbiseyi düzeltirken...