𝑌𝑎𝑧𝚤𝑚 𝑡𝑎𝑟𝑖ℎ𝑖 / 10.07.24
𝑌𝑎𝑦𝚤𝑛 𝑡𝑎𝑟𝑖ℎ𝑖 / 26.07.24Bölüm adı / Ak kardeşler olarak biz akıllanmayız diyoruz
𝐿𝑒𝑦𝑎 𝐾𝑖𝑟𝑠𝑎𝑛
2 günlük uzaklaştırma kararı ile odadan Barış abinin peşinden çıkarken Çağan ile ufak bir bakışma yaşamıştık.
Sanırım başımız evde biraz dertte olabilirdi, ama bir ihtimal Barış abi bizi dinlerde hak verir diye umuyordum.Ama yinede biraz ufak korkuyor olabilirdim. Bu yüzden Çağan'ın elini tuttuğumda Çağan önce ellerimize sonra bana bakmış ardından sorun olmayacağını gösteren bir şekilde göz kırparken elimi dudaklarına götürerek hızlıca öpnüştü.
Çağanla beraber el ele yürümeye devam ederken arabanın yanına geldiğimizde Barış abi durup bize bakmıştı.
-Hayırdır gençler birde süt dökmüş kedi gibi sessiz sessiz bakıyorsunuz?Ardından bakışları ellerimize kaydığında gülümsedi.
-Açıklama bekliyorum. Refika hanım sizi dinlemedi haksız mıyım?Çağan ile uslu uslu başımızı salladığımızda Barış abi bizim için kapıyı açarken bana göz kırptığında istemsizce gülümsedim. Bunlar baba oğul resmen kopyaydılar.
-Çağan eve gitmeden önce Aslı'ya yapabileceğimiz bir açıklaman var mı yavrum?-Açıkçası gerçeği söylersek bizi eve kapatacağını düşünüyorum.. O yüzden, bu akşam maçım var ve her ne kadar uzaklaştırma almış olsamda bu kavgadan sonra oyuncu eksiğimiz var, Leya sağolsun yedeğimin kafasında iki tane şişe kırınca.
Dedikleriyle birlikte ikisi gülerken ben hafifçe başımı eğdim.-Seni bir hafta sürebilecek baş ağrısından kurtardığım için rica ederim. Pişman değilim, teşekkürler.
Barış abi elini vurmam için uzattığında karşılık verirken Çağan gülüyordu.-Cidden Çağanla yaptığım konuşma bana el sallayarak gözümün önünden geçiyor.
O sırada aklıma Ömer'in kasıklarına tekme atıp kafasını dolaba vurduğum zaman Çağanla yaptığımız konuşma geldi. Barış abi Çağan'ı beni kendisine benzetmemesi konusunda uyarmıştı, tabi o olay kulağına gitmemişti ama bu..-Tamam. Akşam maçım var, antrenman erken bitti. Dinlenmem ve psikolojik olarak hazırlanmam için beni eve gönderdiler.
Çağan'ın hazırladığı bahane üzerine bu hikayedeki yerimi merakla bekliyordum.-babamı aradım eve gelicem diye senin okulda tek kalmanı istemedim babam geldi senin için izin aldı birlikte eve geldik falan.
Barış abi ile başımızı sallayıp onayladığımızda hâlâ hayretler içerisindeydim. Barış abi bize kızar diye beklemiştim ama o bizi kurtarmak için Çağanla beraber yalan söylemeye çok hazırdı.-Peki anlatın bakayım bu kavga neden oldu?
Çağan söz senin dercesine elleriyle işaret ettiğinde hafifçe gülümsedim ve sahaya canım sıkıldığı için Çağan'ı görmeye indiğimi söyleyerek biraz değiştirdim. Sonrasında zaten eve gelmiştik, evden içeri sessizce girdiğimizde salondan gelen seslere bakılırsa annem ve Çağan'ın amcası, eşi falan hepsi salondaydılar. Barış abi bizi hızla merdivenlere doğru itelerken kendisi salona yönelmişti.Bizde Çağanla uslu uslu beraber yukarı çıkıp odalarımıza girmiştik. Hızla duş alıp üzerime siyah bir şort ve Çağan'dan geçen sefer çaldığım sweati geçirdiğimde saçlarımı kurutup serbest bırakmıştım, kıvırcık ve kabarık bir şekildeydi. Odadan çıkıp trabzanlara yaslanarak aşağıyı dinlediğimde Barış abi Çağan'ın yalanını şuanda herkese anlatıyordu, akşam ise sanırım ailecek maça gidecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sır Gibi
Fanfic-Eee kardeşim, hazır mısın? Bu kolyeyi yapanın bin belasını versin öncelikle, teşekkürler. İyiki bir kolye takmasını istemiştim. İki saattir kıvrandırıyordu beni, hoşuna gidiyordu! Yinede sakinliğimi koruyarak üzerimde ki yeşil elbiseyi düzeltirken...