- X -

5 3 0
                                    

Danielius su Rosme, Marius su Erme, o taip pat ir Norturas su Raida atšventė savo vestuves Taikos slėnyje. Tai buvo didžiausia visoje kaimelio istorijoje šventė.

Apsigyveno jie greta, porų namai stovėjo šalia vienas kito.

Marius su Erme kūrė kariuomenę. Rosmė tapo mokytoja, o Danielius pakeitė Norturą ir tapo Taikos slėnio vadu.

Kaimelis plėtėsi. Driekėsi tolyn, pasiekė Ledinės Liepsnos kraštą, apėmė Blogio karalienės pilį. Vietoj senų, sugriautų pamatų iškilo nauji kaimai, naujos gyvenvietės, į kuriuos atvykdavo klajokliai magai ir žmonės.

Taikos slėnis tapo šviesia ir ramia užuovėja visiems, kas gyveno su šviesa širdyje. Žmonės su burtininkais lengvai sutarė ir gyveno petys petin.

Pagaliau po visų išbandymų ir klajonių draugai, kadaise praradę viską, kas jiems brangu, išsaugojo savyje Šviesą ir padovanojo ją kitiems.

Pabaiga

Norėčiau širdingai padėkoti visiems, kas kartu su ,,Šalčio sūnumi" keliavo visą laiką, nuo pradžios iki šios pabaigos. Ačiū, kad kartu su trilogijos veikėjais patyrėte nuotykius, kartu su manimi išauginote veikėjus ir padėjote jiems išsaugoti vieną iš svarbiausių vertybių: gerumą.

Širdingas, milžiniškas AČIŪ šios trilogijos ištikimai gerbėjai rasytojapeleda! Šios knygos veikėjai amžiams Tave pamilo ir Tavo dėka jie surado meilę ir laimę.


Iki susitikimo šios istorijos tęsinyje, kuriame Jūsų lauks nauja ,,Šalčio sūnaus" karta.

Šalčio sūnus 3 ✓Where stories live. Discover now