Bölüm:8

2.8K 63 14
                                    

Şura hanım tansiyonunu bahane ederek bizi konağa çağırdı. Bizde apar-topar konağa geri dönmüştük. Karavanla birlikte geldiğimizi gören Şura hanım bu kez gerçekten de ufak bir baygınlık geçirmişti. Aksi gibi 'Bu kadın oğlumu kullanıyor. ' diye söyleniyordu.

Onun dırdırına mağruz kalmamak için soluğu odamızda almıştık. Kendimizi yatağa attık. Üçümüz yan yana yatakta uzanmış öylece duruyorduk . Bu tatil üçümüze de iyi gelmişti.

Meriç bir türlü yerinde durmuyor. Sürekli hareket ediyordu. Odamızın kabısı Usulca tıklandı.
Kendimizi ufaktan toparladık. Dışardan "Abi , yenge müsait misiniz? " Diye seslendi Müge .

"Müsayittiz Müge gel. " Müge içeri girdiğinde usulca yanaştı bize.
"Dedim bu çifte kumrular balayınlarında yeterince yanlız kaldı. Gidiyimde biraz ayrı kalsınlar. Hem belli mi olur belki bana da sizden aşk kırıntıları bullaşır. "

Mirza yastıklardan birini Müge'nin kafasına doğru fırlattı. "Zevzeklik yapma. Kardeşim mardeşim demem koyarım kapının önüne. " İkisi karşılıklı olarak güldüler.

Müge bize doğru gelip yatağın ucuna oturdu. "E anlatın bakalım Şura Karadağ sız iki gün nasıldı? "
"Vallaha şahsen ben çok eğlendim halacım " Miraçın bu lafıyla üçümüzde güldük. "Babam ile birsürü oyun oynadım ben. Çok eğlendik. Babam bize et de pişirdi.  " Sanki aklına bir şey gelmiş gibi sustu. Ve Mirza ya baktı.

"Baba hani giderken marshmallow almıştın ,poşetlerin içinde görmüştüm. Onu yiye bilir miyim? "

Mirza ile anlık olarak gözlerimiz kesişti. Müge bu durumu fark etmiş olacak ki aynı abisi gibi sırıtmaya başladı. "Ee annem baban eşyaları toplarken onları almayı unutmuş. Biz yarın bi daha allırız olur mu? " Bir tık üzülse de "Peki " diye cevap verdi.

"Hadi bebeğim geç oldu. Üzerini değiştir. Dişlerini fırçala sonra doğru yatağa. Marş marş. " Ayağa kalkıp hazır ola geçti. "Emredersiniz komutanım! " Hızlıca yataktan atlayıp banyo ya doğru koştu.

Mirza ile tam rahat bir nefes verirken Müge tek kaşını kaldırarak " Unuttunuz mu, yoksa yediniz mi? " Dedi. Avcunun içi terden sırıl sıklam olmuştu. "Kısmen yedik. " Müge anlamamış gibi " Nasıl kısmen? "

Bedenim yanmaya başlamış. Utançtan gözlerim yumulmuştu. Bir elin belimi kavrayıp beni kendine çektiğini hissetmiştim. Mirza idi bu kollarımı ona doladım. Ve daha çok sokuldum.
Oda beni daha sıkı kavradı. Baş döndürücü bir şekilde yanan bir ateş gibi kokuyordu.

"Sana ne Müge ister unuturuz, ister yeriz sana mı sorucaz ! " Müge abisinin tepkisine karlılık " Aa delinin zoruna bak ne dedim ben şimdi. 'Unuttunuz mu ,yoksa yediniz mi?' Dedim . Sanki özel hayatlarını sordum! "

İyice kötü olmuştum. Neden bu kadar sorguluyorsun Müge? He, de geç işte. Bana bunu yapma.

Miraç banyodan üstünü değiştirmiş işlerini görmüş bir vaziyette çıktı. "Müge bu gün birlikte yatalım mı? " Müge bize baktı. " Yatalım halacım, yatalım. Hadi sen benim odama geç ben geliyorum birazdan. "

Miraç yanımıza gelip önce bana sonrada babasına birer koca öpücük kondurdu. Sonrada iyi geceler dileyip odadan dışarı çıktı.
"Vallaha siz ne haltlar yediniz bilmiyorum. Ama içimden bir ses eğer karıştırırsam burda zararlı çıkan tarafın ben olacağımı söylüyor. "

Mirza direk " Bence de " Diye atladı. Yok artık ya bu kadar da olmaz. Bu adam neden bu kadar gamsız. "

Dirseğimi böğrüne geçirdim. Mirza kahkaha atarken. Müge 'ben daha fazla bu iki delinin arasında durmak istemiyorum. 'Bakışı attıp. Odadan dışarıya çıktı.

Ağa KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin