jkookjeon: Bebeğime baba, bana babacık olacak yakışıklıları beklerim.
#baby #daddyYorumlar
x: nereye bekliyorsun güzel oğlan?
konum at geleyim.y: tanrı, ikinize de baba olmamı istiyor
z: fahişeliğine bebeğini de alet etme
k: bebeğin gerçek babası mısın ?
w: çok güzelsin, bebek bize yük olur tatlım
e: dm'de bekliyorum hala yazmıyorsun
u: babacığın sana türlü cezalar verecek evlat 🔥
p: o bebeği niye yaptın?
q: yalarım seni
s: yorumlar iğrenç! haddinizi bilin!
--> u: adam davet postu atmış bize de yazmak düşer 🔥ğ: gel babacığına yavrum 👅
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Tanrım ben ne yaptım?" Elimdeki telefona gelen bir ton mesaja baktıktan sonra telefonu yatağın üzerine fırlatıp göğsümde yatan bebeğimin yanağını okşadım.
"Eğlencesine attığım bir postun keşfete çıkacağını nereden bilebilirdim? Şimdi kaldırsam bile çoktan yayıldı ve bir sürü sıfatı kaymış sapık yazmaya başladı." Bebeğim, güzel kızım gözlerini kıpırdattığında sustum ve telefonuma uzanıp yeniden mesajlara baktım.
"Kim Taehyung," dedim fısıldayarak. En azından bir tanesi yakışıklıydı ve sarkıntılık etmeden bir mesaj yazmıştı. Dudaklarımı ısırıp düşünmeye başladım. Cevap vermek veya vermemek arasında turluyordum.
"Yazayım mı meleğim?" Hâlâ uyumakta olan kızıma seslendim. Beni şu an duymuyor, duysa bile anlamıyordu fakat konuşacak kimsem yoktu. Ne bir arkadaş, ne bir akraba...
Babam ve annem vefat edeli çok olmuştu, bir başıma bu zor dünyanın üstesinden gelmeye çalışırken yanımda sadece, bir gecelik zevkime kurban giden göğsümdeki bebeğim vardı.
"Bence babanın yeni birileriyle tanışma vakti geldi de geçiyor!" Heyecanla o adamın mesajını kabul ettim ve kalbim hızlanmaya başladı. Attığım gönderi pek normal sayılmazdı bu yüzden yazanlarda normal olamazdı lakin bu adam hiç sapık veya tehlikeli birine benzemiyordu. Çok yakışıklı bir model gibiydi.
Bebeğim karnımda kıpırdandığında telefonu yatağa geri koyup kollarım arasına aldım onu, "Babanın göğsü pek rahat değil ha?" Yanağını öptükten sonra kucağımdaki onu sarsmadan kalktım ve küçük, ucuz beşiğine yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dad and Daddy | Taekook
Fanfiction"Bebeğime baba, bana babacık olacak yakışıklıları bekliyorum," diye post paylaşan Jungkook, mafya Kim Taehyung'un oldukça ilgisini çekmişti. Bunun üzerine Kim Taehyung, Jungkook'u malikanesine aşçı olarak almıştı. Ona ve bebeğine her bakışında yüzün...