İlk defa sesler,gürültüler olmadan uyanmıştım.BI DAKIKA BEN ILK DEFA ERKEN MI UYANDIM.Hızlıca içeri gittim.
Diğerleri hala uyuyordu.Saate baktım.GEÇ KALMIŞIZ!ERKEN UYANDIM SANIYODUM AMA OKULA GEÇ KALMIŞIZ!!İçerden uykulu bir şekilde Niki geldi."Ben kimseye bulaşmadım.Bisey yapmadım bana bağırmayın."
Niki'ye tek kaşım hava da bir şekilde bakarak söylediklerine anlam vermeye çalıştım.Ama ona hiç birşey söylemeden Heeseung'un odasına girdim."HEESEUNG KALK GEÇ KALMIŞIZ!"
Heeseung gözünü açtı.Önce bana,sonra kapıdan kafasını uzatan Niki'ye,daha sonra da komidinin üzerinde duran kol saatine baktı."İcerde ki saat yanlış.Erken daha çıkın şurdan."Heeseung'un odasından çıktım ve odama doğru ilerledim.Ne yani ben şimdi erken mi kalktım geç mi?Arkamdan yine bağırma sesi duydum."KAPIYI DA KAPATIN BE!"
Niki ile hazırlanmaya başladık.Duş alıp içerden çıktım ve çıktığım da yemek masasında elma yiyen Heeseung'u, ayakkabılarını giyen Niki'yi gördüm.
"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Ee daha bakışıcak mıyız yoksa gidip üstünü giycek misin?Istersen yardımcı olabilirim."Bi anda hızlı ve heveslice ayağa kalktı.
Korkudan 1-2 adım geriye gittim.Heeseung
bazen korkutucu oluyordu.Anlamsız ama korkutucu.-"Hadi git de giyin." -sırıtış-
İçeri girdim.Üstümü giymem az zamanımı almıştı.Hazırlanıp çıktım.
-"Niki nerde?"
"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Dışarda bekliyo.Umarım beklerken ağaç olmamıştır.🤗"Sırıtma ve göz devirme karışımı biseyler yaptıktan sonra dışarı çıktık.Niki de yanımızdaydı.Birlikte yavaş yavaş yürüyorduk.Niki yanıma yaklaştı ve cebime birşey bıraktı.Tahmin ettiğim gibi...
Şeker...Şekerle doğabileceğimi mi zannediyor bu çocuk?-"Siz gidin ben simitçiye gidicem."
"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Hızlı ol ama geç kalma."Hızlıca simitimi aldım ve çıktım.Yiyerek yavaş yavaş gidiyordum.Arkamdan koşma sesleri duydum ve kafamı cevirdim.
Oo yine çocuk.Muhtemelen yine köpekten kaçıyordu."-Ne bu sabah sporu mu?"
"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Köpekler sağolsun yapıyoruz her sabah. O nee?Bana da veer ne yiyosuunn?Ben daha Niki'ye vermiyorum..Ama kibar bir beyefendi olduğum için tabi ki ona da vericektim.
1-2 tane susam verdim.Şaka şaka. Yarısını böldüm ve eline verdim.Birlikte okula doğru gittik.He birde artık Niki'ye de yemek vermem gerektiğini düşündüm.
__________________•____•__________________
Yine sıkıcı bir okul gününden sonra sınıf kapısının yanında,omzumda çantamla sınıftakilerle konuşan Heeseung'u bekliyordum.
-"Hadi Heeseung acele et.Eve gidicem işlerim güçlerim var."
"𝙅𝙖𝙠𝙚"
-"La boşuna heyecanlanma dışarı gitcez birlikte."Bu çocuğu hiç sevmiyodum.Ama nefrette
edemiyordum.Hem gıcık hem de neyse."𝙅𝙖𝙠𝙚"
-"İçerde bekle bari hasta olursun.🤭"-"La burası koridor zaten içerdeyim niye hasta oliyim."
"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Jaayy sende geliyosum bizimle dimii."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.☆•°Yeni Sayfa°•☆.
General FictionHer zaman geldiğim Nehrin karşısında ki bankta oturuyordum.Her zaman ki sıkıcı,boş hayatım.Ustumde rengi solmuş bir sweat,karşımda eskisi gibi canlı gözükmeyen bir nehir vardı.Hayat sadece küçükken güzeldi.Yani en azından benim hayatım.Belki yeni ba...