☆°•Keşkeler•°☆

100 9 2
                                    

İçerisi o kadar sis doluydu ki hiçbirşey göremiyordum."Jungwon!Nerdesin be çocuk?!"diye seslendim.Öksurme seslerinden başka ses yoktu.Birde gülme sesleri.Gözlerimi ovaladım ve açmaya çalıştım.Az da olsa görüyordum.Uzaktaki camı gördüm.Açmak için yanina gittim, açtım.Çok az olsa da sis biraz daha hafiflemişti.Her taraf pis pis sigara kokuyordu.Fakat hala çocuğu bulamamıştım.Sis biraz daha azalınca,
hızlıca birinin üstüme geldiğini gördüm.
Elinde ki sopayı görünce anladım.
Refleksle geriye çekildim ve sopayı tutarak
kendime çektim.Büyük sınıftan bir çocukdu bu.
Ben çocuğa bakarken arkamdan güçlü bir şekilde kafama birşey çarptı.Yere düştüm.Biraz yerde durup kalkmaya çalışırken hafif bir yankı sesi duydum."Jay!Nerdesin lan?!" Gözümü açtım ve kendimi toparladıktan sonra ayağa kalkıp etrafa baktım.Duvara yaslanmış,nefes almaya çalışan Jungwon'u gördüm.Yanina koştum.Kolunu tuttum ve yüzüne baktım.
Yanaklarında göz yaşları vardı.Ne oldu diye soramadım bile.Kollarından tutup kaldırdım.Nefes alamıyordu.Yuzune biraz su sıçrattım.Içeriye birden Heeseung girdi. "Sonunda seni buldum.Derse de girmedin ceza-" Jungwon'u görünce sözü yarıda kesildi.
Bir şekilde lavabodan çıktık.Heeseung sınıfa,Jungwon ve ben de revire gittik.
Jungwon hala ağlıyordu ama nefes hızı düzelmiş gibiydi.Hemsire yanima geldi ve sınıfa çıkabileceğimi söyledi.Odadan çıkarken Jungwon'a baktım.Ama o bana veya hemşireye bakmıyordu.Sadece yere bakıyordu.

Sınıfa girdim.Herkesin gözü bendeydi ama
benim gözüm yerdeydi.Kimseye birşey söylemeden sırama oturdum ve kafami sıraya koydum.Biraz zaman geçti,içeri nöbetçi öğrenci geldi.Kapı sesiyle kafamı kaldırdım.Nobetci Jungwon' un eşyalarını almaya gelmişti.Eşyalarını ben götürmek isterdim ama Sunoo eşyaları aldı ve hocanın yanına gitti.Hoca olayı sorguluyor,
öğrenmeye çalışıyordu.Bu sırada da sınıfta
kocaman bir gürültü çıkmıştı.Kafama çöp atar gibi kağıt atılınca sinirle arkaya,
kağıdın geldiği yöne baktım.Sunghoon meraklı bir şekilde gözlerini açıp,kaşlarını kaldırdı.

"𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Jay sen Jungwon'la birlikteydin.Olay ne?Noldu?"

"𝙅𝙖𝙠𝙚"
-"Harbi he ne acayip bi insancıksın sen."

Konuştukları hiçbirşeye cevap vermedim ve önüme döndüm.Jake dizleri üstüne eğilerek yanıma geldi."Ya söylesene noldu?Ne bu amerikan abi tripleri?"diye fısıldadı.Hoca sınıfın susması için 2 kere alkışladı.

"Hoca"
-"Buraya bakın sadece 1 kere söylüyorum.
Arkadaşınızın bazıları belki biliyordur astımı var ve sigara kokusu astımını tetiklemiş.Bu sebeple ailesi aldı.Bu konu hakkında da lütfen konuşmayın."

Astımı varmış.Şok oluncak birşey değildi ama bilenler için.Hiç beklemiyordum.
Heeseung büyük ihtimalle biliyordu.Keşke hiç okulu gezmeseydik.Astımını keşke hiç öğrenmeseydim.

°•okul çıkışı°•
Bugün yaşanan olaylar yüzünden modum pek yerinde değildi.Kendimi nedenini
bilmeden suçlu hissediyordum.Bugun benimle birlikte sınıfın da neşesi yoktu.
Gerçi benim hicbir zaman neşem yoktu.
Yine kapıda Niki'yi bekliyorduk.Bu sefer Heeseung söylenmiyordu.Yüzü düşüktü.
Aynı şekilde benimde.Kısa süre sonra Niki koşarak yanımıza geldi.Niki'nin morali yerindeydi.Olayları o bilmiyordu ki bilmesine de gerek yoktu.Niki'nin bugün ki günü sanırım çok iyi geçmişti.Geldiginden beri hiç susmadı sürekli sınıfta ki olayları anlatıyordu.Bugun ki olaylardan dolayı benim de başımda çok şiddetli bir ağrı vardı ve Heeseung'da Niki'nin sözlerini dinliyormuş gibi yapıyordu ama eminim ki aklı başka yerdeydi.

Daha fazla gürültüye ve sese dayanamıyordum.Istemeden de olsa Niki'ye şiddetli bir şekilde bağırmıştım.

"𝙅𝙖𝙮"
-"YA ANLADIK YETER ARTIK SUS!KIMSE SINIFINDA NELER OLUP BITTIGINI MERAK
ETMIYOR!"

Ben ne yapmıştım?Niki'ye ilk defa bu kadar sert bağırmıştım.Ve bu benim gibi soğuk biri açısından bile fazla kırıcıydı.
Niki'ye baktım.Pişman ve yorgun görünen gözlerle baktım.Niki bana kırılmıştı.Hatta üzülmüştü.Yuzume bile bakmadı.Haklıydı.
Kim benim gibi agresif ve huysuz biriyle iletişim kurmak isterdi ki.Ben bile kendimden şuan da nefret ediyordum.
Keşke bir evde tek başıma kalmayı tercih etseydim.Keşke Niki ve Heeseung benim gibi kötü biriyle hiç tanışmasaydı.Keşke Niki'ye öyle davranmasaydım.Surekli keşke diyorum ama keşkeler hiçbirşeye fayda etmiyor...

.☆•°Yeni Sayfa°•☆.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin