Anlatilmaz izlenir

86 9 14
                                    

Sonunda ordan kaçıp uzaklaşmıştık.Ben olmasam hiç birşey de yapamiyolar.
Herkes soluk soluğa kalmış dinleniyordu.
Jake'i yavaşça sırtımdan indirdim.

-"Sizin fantazi bu muydu?Hani eğlence?Alın işte bacağı incindi.Noldu çakma prens
sen anlamazsın eğlence bu diyodun?"

"𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Kabul edin işte eglendini-"

"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"NE EĞLENMESI?!HAYATIMDA GECIRDIGIM EN GUZEL ANDI!EGLENMEDIM BAYILDIM!ZAMANI GERIYE ALABILIR MIYIZ?YA DA GIDIP ADAMLARI BULALIM!"

-"SENI DOVERIM ÇOCUK!"

Biraz geçti,hepimiz oturup dinlendik.Orta da sessizlik vardı.Tabi Jake'in sesini duymazdan gelirsek.Iyi ki bi bacağı incindi.
Daha ben kurtarmasam neler olcakti.Sunoo da köşe de gariban gibi soğuk çay iciyodu.Acıdım biraz..

"𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Hadi gencolar gelin bu anı olumsuzlestirelim."

Ne ölümsüzü zaten bitmişiz.Hiç de pişman değil he.Insan bi vicdan azabı falan çeker.Bu fotoğraf çekiyo.

"𝙎𝙪𝙣𝙤𝙤"
-"Ay yanlız o adamlar neydi.Hele kel olan."

"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Abiniz bugün de günü kurtardı.Araya nası girdim ama."

Aynen kardeşim sen girdin araya.Şuan Heeseungla tartışacak ne halim vardı ne de mecalim.Artık yavaş yavaş kalkıyorduk.
Ilgimi çeken bir şey vardı.Jungwon hiç konuşmadı.Kimse de dikkat etmedi çocuğa.

Yavaş yavaş herkes dağılmıştı.Jungwon ve bizim üçlü kalmıştık.

"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Jungwon sende yoruldun gel hiç eve gitme bize gidelim kal bi gece."

"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"NE PIJAMA PARTISI MI??!"

"𝙅𝙖𝙮"
-"Nerden uyduruyon ya sen böyle şeyleri?"

Önde Niki ve ben dövüşe dövüşe gidiyorduk.Jungwon ve Heeseung'da arkadan yavaş yavaş geliyordu.

Sonunda evdeydik.Şükür şu kapıdan içeri girebildik.Hizlica odama gittim ve kapımı kapattım.Ustumu değişip hemen yattım.

Gözümü açtığımda havanın karardığını fark ettim.Yuksek müzik sesleri geliyodu.
Niki...Yatağımdan kalktım ve uyku sersemi halimle içeri gittim.

"𝙅𝙖𝙮"
-"KİM SOYLUYOSA ŞU SARKIYI SUSSUN BI! BIZDEKI DE KAFA!"

Jungwon'un bizim evde olduğunu unutmuşum.Şarkıyı da o söylüyormuş.Ah be Jay..Yine kibarlığın tuttu.Utangac bi şekilde koltuğun tepesinden indi ve düzgünce oturdu.

"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"MÜZİK NIYE DURDU??!NOLDU MUZIGIME?!!!!"

Ulan be yine bozdum eğlencelerini.
Pijama partisi yapıyolarmis.Jungwon'a da vermişler pembe bi pijama ve bandana."Devam ediyosaniz edin tamam."
Mutfağa gittim ve bi elma yıkadım.Mutfak tezgahına dayanıp elmamı yiyordum ve içeri Jungwon geldi."𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"ÇOOOK SUSADIIM.Su nerdee??"

-"Ee o kadar coşmadan sonra tabi.Yani şey şurdan doldurabilirsin.

"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Niki ve Heeseung da eğlenceli he.Sen neden bize katılmadın ki?Çok mu yoruldun?"

Gülüşüne bakarken dediklerini duymamışım.Gozlerimi açarak çocuğa baktım.Yine hafifçe sırıttı.

"𝙅𝙖𝙮"
-"Sana şey sorcaktim ya.O kovalamacadan sonra sana noldu?Moralin falan mı bozuldu?Gerçi ne morali orda."

"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Yok ya önemli bisey değil zaten elim acıdı biraz o kadar."

"𝙅𝙖𝙮"
-"Bi bakiyim istersen.O an söylesen daha iyi olurdu aslında.Ama simdi de bakarım.

Jungwon elini göstermemek için itiraz edip geriye gidiyordu.Bende ısrar edip eline bakmaya çalışırken elinde ki bardağı yere düşürdü.Birden korkuyla yere eğildi.

"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Özür dileriimm.Topliyim hemen dur.

"𝙅𝙖𝙮"
-"Önemli olan o değil şu eline bi bakiyim."

Yere hızlıca eğilip elini tuttum.Çok ani oldu..Aslında amacım bu değildi..Jungwon
birden ani bi şekilde bana baktı.Yerde bi 5 saniye göz göze geldik,bakıştık..Gözleri çok korkmuş duruyordu.Ve eli hafif titriyordu.Arkada da içerden Heeseung'un yüksek notası duyuluyordu..

İçeri hızlı bir şekilde Niki girdi ve bizi yerde gördü.

"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"Bi ses duydu- AAAAAAAAAAAAA!!! NOLUYO!! BEN CIKIYORUM HIC GELMEMIS GIBI DEVAM EDIN SIZ"

Jungwon hızlıca elini çekti ve ayağa kalktı.

"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Hayır hayır öyle bisey değil.Ben eve gidiyim bence ya daha iyi olur öyle."

Hızlı adımlarla mutfaktan çıktı.Neden bu kadar tedirgin oldu anlamadım.Alt tarafı elini tuttum.ELINI TUTTUM! NAPTIM BEN! ONCE CICEK ALMA SONRA ELIINI TUTMA NOLUYO BANA?!

Niki karşımda imalı imalı gülüşler atıyordu.

"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"Jay😉 Elma mı yiyordun?"

Niki'ye cevap vermeden içeri geçtim.Heeseung'un sesi geliyordu."Ya nereye apar topar gidiyon gece gece?Kal işte sabah gidersin." İçeri,Jungwon'un olduğu odaya gittim.

-"Eline bakiyim sonra git gidiceksen."

"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Yok yok şimdi gidiyim bisey de olmadı zaten.Acımıyorda hatta.Bardak içinde üzgünüm hatta toplayıp gidiyim."

"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Ne bardağı ya noluyo?Biri bana olanları anlatıcak mı?"

"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"Olanlar anlatılmaz izlenirdi be Heeseung.
Ve sen o en değerli şeyi kaçırdın.Maalesef.100 liraya ne olduğunu anlatırım."

Yarım saat kadar bir süre geçmişti.Ben odamdaydım.Ev sessizdi ve Jungwon gitmişti.Eli gördüğüm kadarıyla ezilmişti.Yani hasar görmüştü.Bu saatte de bizi dinlemeden gitti.Köpekli sokaklarda ne yapar şimdi?En azından bardağı toplatmadan gönderebilmiştim.Acil biseyler yapmaliyim
çocukla arama mesafe mi koysam?Soğuduğu mu da düşünebilir şimdi...

"Niki ve Heeseung odada;"

-"GÖRMELIYDIN YERDE OTURMUŞ EL ELE BAKISIYOLARDI.GIRMESEM NELER OLCAKTI VARYA!! HATTA JAY YAVAŞÇA YAKLAŞIYORDU.(Hiç abartma yok kesinlikle yaşandı.)

"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"NIYE GİRDİN LAN ORAYA!!??"

.☆•°Yeni Sayfa°•☆.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin