•Köpekten Korkulur Mu?•

315 27 9
                                    

"𝐽𝑎𝑦"
Her zaman geldiğim Nehrin karşısında ki bankta oturuyordum.Her zaman ki sıkıcı,boş hayatım.Ustumde rengi solmuş bir sweat,karşımda eskisi gibi canlı gözükmeyen bir nehir vardı.Hayat sadece küçükken güzeldi.Yani en azından benim hayatım.Uzun süre önce ailemle yaşamaktan ayrılmıştım.Ev arkadaşlarımla kalıyordum.Heeseung ve Niki.Ikisi bazen çok sınır bozucu oluyordu.En azından yanlız değildim.Ayni okula gitmiyorduk.Ama artik gidicektik.Eski okulumda yaşadığım kavgalarım ve olaylar yüzünden okul değiştirmek zorunda kaldım.Onlarla aynı okula başlıcaktim.Bana sorsanız "aynı okula gitmek ister miydin?"diye.Kesinlikle hayır derdim.Evde ki gürültüden kaçmak için zaten hep dışarıdaydım.Calistigim yarı zamanlı işlerle evi nerdeyse ben gecindiriyordum.Artik onları her zaman okulda da görmek zorundaydım.Fakat belki bu yeni bir başlangıçtır.Belki yeni sayfalar açılır...

"𝐸𝑟𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑠𝑎𝑏𝑎ℎ"
Her zaman uyandırmaktan nefret etmişimdir.Ve asla da erken kalkmayı sevmem.Bagirismalardan da nefret ederim.AMA HER SABAH BU BAĞRIŞMALAR OLMAK ZORUNDA.

"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
YA HER SABAH BENIM BU DİŞ FIRÇAMI KIM ALIYO!

"𝙉𝙞𝙠𝙞"
Senin diş fırçan şeydi değil mi...Ee şey, benim şuan dişimi fırçaladığım yeşil olan mıydı...

Bu olay da artık klasikleşmişti.Her sabah Niki başkasının diş fırçalarını alirdi.Bi türlü öğrenemedi şu çocukta kendi fırçasını.Ve evet o bağırmalar, gürültüler,dövüşler...
Çıkan sesler yüzünden yatağımdan kalkmak zorunda kaldım.Mâlum evde dövüşleri ben ayırmazsam akşama kadar, hatta 5 yıl böyle kalıcaklardı.Içeri gittiğimde beni gördüler ve bir anda durdular. Heeseung'un gözleri kocaman açılmıştı.Niki'de gülerek bakıyordu. Onumdeki kocaman boy aynasına bakınca anladım niye öyle baktıklarını.Birden kafama terlik geldi.Sinirlice kafamı çevirdiğimde Heeseung bağırmaya başladı."OKULA GEÇ KALICAZ VE SEN ESOFMANLASIN.
ARTIK ALARMINI ERKENE KURSAN IYI EDERSIN ÇÜNKÜ SENI KAPIDA BEKLEYEMICEZ".Niki'de onaylamak anlamında kafasını salladı.Ne varmış sanki 1 pantolon,1 tişört.Bunlarin da bu halini anlamıyorum.

İkisi beni beklemeden çıkıp gitmişti.Ben
de duş alıp,kıyafetlerimi giyip evden çıktım.Hala kafam da sabah ki gürültü vardı.Insanlar sabahları nasıl bu kadar enerjik oluyordu.Ellerim cebimde,onumde ki küçük taşı tekmeleye tekmeleye gidiyordum.Ani bir şekilde bi... bi çocuk bana çarptı.O an ki korkuyla biraz ağır tepki vermiş olabilirim.

-"ONUNE BAKSANA NAPIYOSUN BE!SABAH SABAH SIZDE KI BU ENERJI NE?"

Benim bu kabaca bağırmam karşısında çocuk nazik bir tepki vermişti.

-"Yaa çok pardon isteyerek olmadı.Her sabah evimin önünde kocaman köpekler oluyor.Ve bu durum da beni tahmin edersin ki çok korkutuyor.Yani sen de düşün arkanda kocaman köpekler seni kovalasa sen de kaçardın yani.Ama sana çarpmayı istememiştim bi anda çıkınca.Kabul et ama köpek seni de kovalasa sen de kaçardın....."

Çocuk konuşmaya başladı mi susmuyodu.Alt tarafı 2 cümle söyledim.Taramalı gibi kelimeleri bitmiyo, hala konusuyodu.Artık çocuğu dinlememek için konuyu kapatmam lazımdı zaten derse yeterince geç kalmıştım.Yavasca yanindan uzaklastim.
Ne korkak çocukmuş bu da bi köpekten korkulur mu?
Karnım çok acıkmıştı.Simitciye girdim ve kendime biseyler aldım.Yiyerek okula gidiyodum.Ve sonunda okula gelmiştim.Okul dışarıdan baya büyük duruyodu.Okul da kaybolmasak iyi.

Ders çoktan başlamıştı.Sınıfımın onune geldim ve kapıyı tıkladım,içeri girmeye hazırlandım.Iceri girdim ve girer girmez sınıfta Heeseung'u gördüm.Ve Heesung'un sırasının arkasında ki çocuğu...

___________________________________________

Hikaye benim değildir bir arkadaşımındır onun için bu hesapta atıcam umarım beğenirsiniz.

Arkadasimin tik tok hesabi=.lkedyy

.☆•°Yeni Sayfa°•☆.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin