Emekliligi gelmis dedektif

42 5 3
                                    

*Ertesi sabah*
Okul için hızlıca hazırlandım.Kapıdan çıkacakken uykulu Heeseung kolumu tuttu. "Neden bu kadar erken gidiyorsun?" Bir yerlere uğrayacağım diyerek geçiştirdim.Uykulu olduğu için kolay inandı.

Yolda giderken bir tane çocuk elime zorla meyve suyu sıkıştırdı.Elindeki içecekleri satmaya çalışıyordu muhtemelen.Meyve suyunu aldım ve çantaya attım.

Jungwon'u dün parkta rahatsız eden adamları bulmalıydım.Bizim okulda olmalılar.Yoksa Jungwon'u o kadar çalılık arasında bulma ihtimali düşük. Takip edilmiş olmalı.Kendimi emekliliği yaklaşmış bi dedektif gibi hissediyorum.

Dün akşam ki parka gittim.Etrafı araştırmam lazımdı.Oturduğu banka baktım.Etrafta göze batan bir şey yoktu.Bankın arka tarafına geçtim. Gözüme sağ bankın köşesinde ki içkiler takıldı. Şişelere yakından baktım.Bildiğim kadarıyla bu marka artık üretilmediği için kalanlar gizli satılıyor. Minik bir ihtimal kanıt olabilirdi.Dedektife bir de not defteri lazımdı.

Çantamdan matematik defterini çıkardım.İlk sayfa yarım kullanılmıştı.Koparıp attım.Bu önemli kanıtları not aldım.Pislikler içmişler.Umarım bu şişelerin Jungwon'la bir ilgisi yoktur.

Artık yavaş yavaş okula gitmem gerekiyordu.
Okulun önünde bir kaç keko topluluğu gördüm. Anlam veremediğim şey Sunoo'nun orda ne işi vardı?

"Sunoo"
-"Bakma öyle bön bön.Zorla çağırdılar. Benim gibi slay olmak istiyorlarmış.(Yandan biri yere tükürür.)
BEN BÖYLE BİŞEY YAPTIM MI?! ÖRNEK AL BENİ!!

Daha fazla psikolojimi bozamam.Yukarı çıktım.
Heeseung gelmişti.Sırama oturdum.Heeseung nereye gittiğimi merak ettiği için 5 dakika da o kadar konuştu ki..

Arkamı döndüm Jungwon daha gelmemişti. Çantama attığım meyve suyunu çıkardım ve çaktırmadan masasına koydum.En azından belki buna sevinir.Kısa süre sonra içeri büyük bir gülümsemeyle geldi.Acaba dün yaşananları hatırlamıyor mu? Onu dün akşam evine bırakırken baya uykuluydu ki üstüne birde ateşi vardı.İyi hasta olmamış ama.

Son sözümü bitirir bitirmez yüzüme hapşırıldı.
Gözlerimi açtım ve karşımda çocuğu gördüm.

"Jungwon"
-"Çoookk pardoonn.İsteyerek gelmedi sana."

-"İyi yaşa çocuk iyi yaşa."

Dersin başlamasına 5 dakika vardı.Sınıfa bir göz gezdirdim de bugün bi sessizlik var gibi.En arka sıraya baktım.Hayret Jake ve Sunghoon gelmemiş.Kesin okulu ektiler.

Sınıfa hoca geldi.Sınavlar mı ne yaklaşmış.Biraz ders işledi son 10 dakika da boş bıraktı.Camdan çok fazla güneş vurduğu için uyuyamıyordum.
Sunoo ve Jungwon'da arkada çok ses çıkarıyordu.Kafamı arka sıraya doğru yasladım.
Yukardan Jungwon'a baktım.Sabah masaya koyduğum meyve suyunu içiyordu.Göz göze gelince birden öksürmeye başladı.Hafifçe sırıttım ve kafamı masasından kaldırdım.Hava çok sıcaktı Heeseung'un suyunu aldım ve direkt içmeye başladım.

"Heeseung"
-"Siz Jungwon'la flört müsünüz?"

Bu seferde ben öksürmeye başladım ve ağzımda ki suyu Heeseung'un suratına tükürdüm.

-"Ohoo böyle cevap vereceğini bilseydim sormazdım."

"Sunoo"
-"Ne diyoduk Jay karma mı?"

-"He aynen ondan."

Teneffüs zili çaldı.Heeseung kantine gitme teklifinde bulundu ve reddettim.Sonra da kibarlığın aşarak zorla kolumdan çekiştirdi.
Kantine gittik ve zorla getirildiğim için tabii ki bana içecek ısmarladı.Öyle havadan sudan konuşurken yanımıza tanımadığım biri geldi.Adı Niki'miymiş neymiş.

- "Tanışıyor muyuz?"

"Niki"
-"Formalar yakışmış he karizma duruyon.Onayımı aldın beğendim."

Biraz sağımız da, çapraz da bizim sınıfın kız topluluğu vardı.Yeji heyecanla bir şeyler anlatıyordu.Birden bize döndü ve gözlerini açarak yanımıza geldi.

-"Haberleri duydunuz değil mi?"

"Niki"
-"Ben duymuşumdur da haberim yokmuş gibi yapcam hadi hadi."

-"Nasıl duymadınız?Jake ve Sunghoon kavga etmişler.Tüm sınıf bunu konuşuyor ve sizin haberiniz yok mu?"

"Heeseung"
-"Ne kavgası yok öyle bir şey."

"Niki"
-"Bende de yok olsa haberim olurdu.Bİ DAKİKA! JAKE VE SUNGHOON'UN İNSTAGRAM'DA 1 TAKİPÇİSİ DÜŞMÜŞ! BİRBİRİNİ TAKİPTEN ÇIKMIŞLAR!!"

"Jay"
-"Dur be bi bağırma kulağımda.Onlar arkadaş ya hani sık sık kavga etmez mi çocuksu kavgalarından işte."

"Yeji"
-"Normalde herşeyi dalgaya vururlar.Bunun çocuksu olduğunu sanmıyorum."

"Heeseung"
-"Çıkışta ikisinin de evine gider bi bakarız."

"Yeji"
-"Bana da haber verirsin dimii?"

"Heeseung"
-"Aynen sen de bi güzel yayarsın."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

.☆•°Yeni Sayfa°•☆.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin