*Ertesi sabah*
Eve çok erken saatte gelmişim.Saat 05.00'dı.Niki ve Heeseung şuan kesinlikle uyuyordur.Kapıyı onları uyandırmamak için
hafifçe açtım.Ayakkabılarımı çıkardım ve içeri geçtim.Salona baktım.Masanın üstünde bitmiş bir cips paketi vardı.Kesin bunu Niki yemiştir.Sonra da sivilcelerim çıktı diye ağlıyor.Niki'ye bakmak için odasına gittim.Kapı sonuna kadar açıktı. Kafamı uzattım,içeri baktım.Uyuyordu.Ve kulağında kulaklık vardı.Gidip kulaklığı aldim ve masasının üstüne koydum.
Odasının duvarlarında uçak posterleri vardı.Biraz daha uyuması için onu bırakıp odadan çıktım.Heeseung'un odasına doğru ilerledim.Yatakta göremeyince etrafa bakındım ve çalışma masasında uyuyakaldığını gördüm.Masa lambası açık kalmıştı.Önce onu kapattım sonra da Heeseung'un elinde ki kalemi alıp masaya koydum.Heeseung'un gerçekten çok büyük hedefleri vardı.Başka ülkelerde iş yapmayı istiyordu.Bu yüzden fazla çalışıyordu.Kendini yorduğunu açıkça söyleyebilirim.Hafifce dürttüm ve kaldırıp yatağa götürdüm,üstünü örttüm.Odadan çıktım ve uykum olduğu için uyumaya gittim.*2 saat sonra*
"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"NIKI BIKTIM SENDEN ÇOCUK!!""𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"KOYMASAYDIN BE ORAYA BENIM SUÇUM DEĞIL!"Gözümü yine bağırışma ve çığlıklarla açtım.Bu sefer kalkmicam.Evet bu sefer onlara bakmak için kalkmicam ve uyumaya devam edicem.Tam boşverdim diyip gözlerimi güzelce kapattıktan sonra odamın kapısı açıldı ve içeri kocaman bir kafa girdi."ÇIK BE YETER GIRME ODAMA"aniden böyle bağırdım.Açikcasi bunu ben bile beklemiyordum.
"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"JAY KORU BENI!""𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"KAÇMA ORAYA GEL PIS ÇOCUK!!"Yorganı kafama çektim ve sinirlenmemek
için uyumaya devam ettim.Guluyordum.
Evet gülüyordum ama sinirden.Biraz daha böyle bağrışmalar devam ederse kalkıp ikisinide kapıya atıcaktım.-"Niki bak önceden nazikçe uyarıyorum.
Eğer o ayağını kafamdan çekmezsen nazik
olamıcam."Niki sırıtarak ayağını çekmeye çalışıyordu.
Birden odaya Heeseung daldı ve yatağıma çıktı,dövüşmeye başladılar.Sinirlenmicem dedim ama BURDA GECE UYUMAMIŞ VE UYUMAYA CALISAN BI INSAN VARDI.
Sinirle yorganin altından kalktım ve duvara doğru yaslanmış olan gitarımı aldim.Daha önce gitarın tadına baktıkları için kaçmaya başladılar.Koca evde sabah saatin 7'sinde kosusturuyorduk.Çok sinirliydim ama Niki halıya takılıp düşünce tüm ciddiyetim gitmişti ve kahkaha atmaya başlamıştım.
Hepimiz sakinlestik ve sabahın erken saatlerinde Heeseung'un neden Niki'ye bağırdığını sordum.Meğerse Niki, Heeseung'un yaptığı proje ödevini yırtmış.
Bağırmak için haklı bir isyan.Ama ben olsam bağırmazdım.Alıırr ve kapının önünde atardım.Okul için hazırlanmaya başladık.Ayakta durasım bile yoktu.Okula gidicektim birde.Niki,bana ve Heeseung'a yaptığı sandviçleri getirdi.Bu çocuğu varya sabah bana yemem için biseyler verme huyu için evde tutabilirdim.Beraber evden çıktık.Niki'nin elinde uçak oyuncağı vardı ve kollarını iki yana açıp uçak sesleri çıkarıyordu.Sanki 5 yaşında..Okula geldik ve merdivenleri çıkmaya başladık.Cok fazla uykum oldugu icin yavas yavaş çıkıyordum.Boyle dede gibi adımlar.Arkamda sabırsızca geçmeye çalışan ve yerinde zıplayan bir insancık olduğunu fark ettim.Arkana baktım ve dun ki bağıran çocuk.Jake'di sanırım adı.Niye aklımda kaldı bilmiyorum.
"𝙅𝙖𝙠𝙚"
-"Anaa sen bizim sınıfa dün gelen şeysin."Ne güzel de tanımladı beni.Dun sınıfa gelen şey.O kadar enerjikti ki cevap vermek istemedim.Cunku çok sabırsız duruyordu.Ben gözümü açıp kapayana kadar o gozunu 40 kere kırpıyordu.Onume döndüm ve cevap vermeden yürümeye devam ettim.Arkamdan geliyordu çünkü aynı sınıfa gidiyorduk.Bana sorular soruyordu sürekli ve hic birine de cevap vermedim.
-"Dilin olduğuna şüphe ediyorum.He doğru dilin vardı değil mi?Yani dün "Adım Jay."
dedin.Aynen dilin var.Peki niye kimseyle konuşmuyorsun.Niye sorularıma cevap vermiyorsun?HIII YOKSAA!CUMLE KURMAYI BILMIYOR MUSUN?yardım edebilirim.Arkamı döndüm ve "Evet susarak yardım edebilirsin."dedim.Tamam belki gıcık biri olarak gözüküyor olabilirim.AMA GECE UYUMADIM.
Sınıfa girdik ve sırama oturdum.Direkt kafamı sırama koydum ve gözlerimi kapattım.Hazır içeriye güneş girmemişken biraz uyuyabilirdim.
Yine hafif gıdıklanmayla uyandım.ŞU INSANLAR NIYE BAŞIMA EGILIP SAÇLARINI DEYDIRIYORDU.Bu sefer bana bakan dün ki parlak gözler değildi.Bu şu Jake'in yanında oturan çocuktu.Sinirlerim aşırı bozuldu.Cunku uyandirilmaktan nefret ederim.O küçük çocuk yapınca pek sinir bozucu olmamıştı.Ama şuan sınır oldum.Yerimden ayağa kalktım ve çocuğa baktım."Ne var?"bakışı attım.Pozitif bir şekilde güldü."𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Dün hiç konuşmadigimizi fark ettim vee tanışmaya geldiiimm.-"Gerek yok."
-"Gerek yok ne be?Tanışcan işte."Ben Sunghoon.Şu en arka sırada oturuyorum."
En arka sıraya baktım ve Jake gülerek el salladı.Onume baktığımda Sunghoon'un tanışmak için uzattığı elini gördüm.E o kadar da soğuk değilim.Elini sıktım ve
"Ben de Jay."dedim.Memnun olduğunu söyleyip kibarca güldü ve arka sırasına gitti.Yandan side eye atan Heeseung'la 2 saniye bakıştım.Oturup kafamı geri sıraya koydum.
Kısa süre içinde yüzümde bi nefes hissettim.Bu sefer sinirle gözümü açtım ve "YETER LAN BI SALIN!"diye bağırdım.
Bağırmaz olaydım.Basimda dikilen matematik hocasını gördüm.Hocanin sinirli baktığını gördüm ve arka sırada ki Jake'in gülme seslerini.Hoca beni müdürün yanına yolladı.Giderken dikkatimi
Jungwon çekti.Sırasinda yoktu.Merak etmedim.Hayir niye merak ediyim.
Müdürün odasına gidiyordum ve nobetcinin biri "Biraz bekle içerde misafiri var."dedi.Beyefendiye bak hem çağırıyor hem de içeri almıyor.Gerci hoca gönderdi.
Uzaktan tanıdık bir ses duydum.Kafami yerden yukarı kaldırdım ve Jungwon'u gördüm.O niye buraydı ki?Jungwon'da o sırada beni gördü ve "AAA JAAYY SEN DE MI GELDIINN!"dedi.Cocuk bağırmadan duramıyor anladım ben."𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Sabah girerken okul formamı giymedigimi gördüler.Formalar hiç güzel değil ki.Asla giymem.Hem sen de giymemişsin.Sen de mi beyenmedim?O yüzden mi geldin?""𝙅𝙖𝙮"
-"Hayir o yüzden gelmedim.Benim formam yok.
Karşımda birden gülmeye başladı.Nesi komikti bunun?Alt tarafı formam yok dedim.Tanidigim herkes mi anormal olur be.Ben de ki şansa bak.-"Komik bir şey mi var?"
-"Hayır yani evet.Ama hayır.Neyse ben formamı sana veriyim.Sen giy.Bana da bahane olur formam yok derim." -yine büyük kahkahalı bir gülüş-
-"Istemez.Forma giymem ben."
-"Bu arada sen niye geldin?"
-"Hoca başıma eğilmiş.Ben de sınıftan biri sandım bağırdım."
Jungwon aşırı fazla ve gürültülü bir kahkaha attı.O an ben bile utandım.
Koridordakiler anormalce baktı.Haklilardi.
Tam Jungwon gülerken birden müdür çıktı kapıya.Tam da çocuk gülerken çıkıyor.
Kızgınca bakmaya başladı.Sanki gülmek suç.Bir anda gözlerini açtı ve bağırmaya başladı.-"TERBIYESIZLER HEM YUZSUZCE BURAYA GELIYORSUNUZ HEM DE PIS PIS SIRITIYORSUNUZ!!"JUNGWON SENI BIN KERE UYARDIM YINE MI FORMA GIYMEDIN?"
Ilk biraz ayakta tuttu sonra içeri odasına çağırdı.Adam niye ayakta tutuyon?Zaten uykusuzum bide bagirmalarini çekiyorum.
Uzun uzun azarlamalar sonucu odadan çıktık.Sinifa ilerliyordum.Jungwon kolumu tuttu ve "Sınıfa mi gidiceksin?Zaten şurada 5 dakika var zil calicak."dedi.-"Vay be!Adam bizi 35 dakika boyunca azarlamış mı?"
"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Sen okulu daha gezmedin dimi?Gel sana okulu gezdiriyim."Daha cevap vermeden hızlıca kolumdan çekti.Ben gece uyumadım diyorum,çocuk koşturuyor.Kantini,bahçeyi gösterdi.Simdi de sanırım lavaboya götürüyor.Cok lazim bir yer bana.
Lavaboya girince duman kokusu aldım.
Ve her yer sis olmuştu.Jungwon'u zar zor görüyordum.Sadece sesini duyuyordum.
Sanırım midesi bulanmıştı.Ama hiç bir şey göremiyordum.-"ÇOCUK NERDESIN ÇOCUK?"
___________________________________________
Umarim sevmissinizdir
Arkadasimin tiktok hesabini da takip ederseniz sevinirimm(fic arkadasima ait)Hesabi= .lkedyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.☆•°Yeni Sayfa°•☆.
قصص عامةHer zaman geldiğim Nehrin karşısında ki bankta oturuyordum.Her zaman ki sıkıcı,boş hayatım.Ustumde rengi solmuş bir sweat,karşımda eskisi gibi canlı gözükmeyen bir nehir vardı.Hayat sadece küçükken güzeldi.Yani en azından benim hayatım.Belki yeni ba...