Çiçeği eline hızla tutuşturdum ve içeri kaçtım.Çok stresliydim.Çiçeği benim aldığımı falan düşünüyor herhalde.hahaha.
HAHAHAHA!Komikmiş."𝙅𝙖𝙠𝙚"
-Noluyo lan?Ne psikopat gibi kendi kendine gülüyon?"𝙅𝙖𝙮"
-"SUS LAN HEPSI O ÇAKMA PRENS ARKADAŞIN YÜZÜNDEN!""𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Prens kelimesi duydum.Biri benden mi bahsetti?"Ukala şey...Neyse daha önemli bi problemim var.Hayir yok ben almadım.
Gidip ona çiçeği almadığını söyliyim.Ne diyebilir ki.YAPAMAM!KIRILIR ÜZÜLÜR YAPAMAM!
"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"O tip ne la.Terlemişsin.Git yüzünü yıka -yüzünü ekşitir-Bu da sanki hiç terlemedi.Ne var terlediysem?Terlemeyi bırak şurda 2 kilo verdim stresten.
Nerde bu lavabo ya?Kendimi kitlicem içeri.
Giderken birden yüksek sesle arkamı döndüm.LAN BUNE!KÖPEK ISIRIYO LAN HANI TATLIYDI BU!CANAVAR BU NE TATLISI!Koşarak biri geldi ve köpeğin kafasını okşayarak sakinleştirmeye çalıştı. Jungwon...Köpeği sakinleştiren Jungwon'du..
"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Jaayy!Köpeğim için üzgünümm.
Tanımadığı insanlar için bunu yapıyor.Bi sorun var mı?Istersen bakabilirim.""𝙅𝙖𝙮"
-"YOOKK!Eee yani ehehe sorun yok anlamında küçük bi köpek zaten."𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Birde çiçekler için teşekkür ederim.Çok güzeller.Suya koydum.Düşündüğün için sağolll.."𝙅𝙖𝙮"
-Ne demek ne demek.Benim gitmem lazım.Çünkü biseye gitmem lazım.Yani şeye işte eee..."𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
-"Lavaboyu kast ediyorsan bu koridorun sonunda."Hızlıca gittim çünkü konuştukça battığımı fark ettim.Bana noluyo?Niye konuşamıyorum?Lavabonun önune geldim ve kapıyı açmaya çalıştım.Kitliydi.
-"Dolu muu?"
"𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"İNSAN BI KAPIYI TIKLAR!TERBIYESIZ!HIÇ TERBIYE ÖĞRETMEDILER MI SANA!-"LAN NIKI BAK KAPIYI AÇAR GELIRIM ORAYA ADAM OL!"
-"Tamam tamam bisey demiyom çıkıyom hemen."
Uzun süreler sonra sakinlestim.Ortam sessizdi.Çocuk yapılan süpriz karşısında çok mutluydu.Yüzü gülmeden duramıyordu.Onun yerine benim yanaklarım ağrıdı..He birde şu kırmızı lalelere bakıp duruyor.Sanki ilk defa çiçek almışlar.
"𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Ee Jay.Bir ilke karıştın.Jungwon'a ilk defa sen çiçek verdin he."ŞAKA MI?!BEN MI VERDIM ILK DEFA?YALAN!KABUL ETMIYORUM YALAN!
"𝙅𝙖𝙠𝙚"
-"TİPİNİ GÖRDÜN MÜ?"Birden hepsi gülmeye başladı.Niki ne anladı da gülüyo acaba?
"𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Dalga geçiyolar dalga."-"Anladım zaten saf değilim"
Bunlar biraz daha sırıttıktan sonra sessizlik oldu.Sessizligi grup açma fikri ile Sunghoon bozdu.
"𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
-"Grup mu acsak lan.Evet evet aciyom.Jay sen bi mesaj at seni de ekliyim."𝙅𝙖𝙮"
-"Yok beni ekleme."Side eye attı ve kafasını yana çevirdi.
Eklicekti sanırım."𝙉𝙞𝙠𝙞"
-"Araya beni de karıştırın la.Sonra dedikodu öğrenmek zor oluyo.Valla ayak uydururum ben size.Gülüşmelerden sonra sonunda kalkıyorduk.Artık eve gidip uyumak istiyordum.Kapı da Niki'yi bekliyorduk.Hala
ağzına dolma sıkıştırmaya çalışıyordu.
Hava kararmıştı.Saat 9-10 civarıydı.Biz bu kadar saat burda ne yaptık."𝙅𝙖𝙠𝙚"
-"Güzel gündü sık sık toplanalım böyle.""𝙃𝙚𝙚𝙨𝙚𝙪𝙣𝙜"
-"Bidaha buluşursak Niki gelmicek muhtemelen.Kendimi bebek bakıcısı gibi hissediyorum."Onlar gülüşe gülüşe gidiyordu.Çok yorgundum ve yarın okul vardı.Gözümü zor
açıyordum.Birden Jake'in "KOŞUN LAN!"
diye bağırmasını duydum.Noluyo be?Kafamı arkaya çevirdiğimde üstümüze doğru koşan köpekleri gördüm.Hep birlikte koşmaya başladık.Niki,Jake'in sırtına atlamıştı.-"BUNLAR NASI HAYVAN?!"
-"ALIŞCAN ALIŞCAN!"
Köpekten korkulurmuş.Hele teksen ve bu sokaktan hergün geçiyorsan korkulurmuş.
Çocuğu şimdi anlıyorum.Sonunda yatağımdaydim.Huzurlu bir şekilde uzanıyordum.Telefonuma gelen bildirimle gözlerimi açtım ve bildirime baktım.
*𝑶𝒌𝒖𝒍𝒂 𝒚𝒆𝒏𝒊 𝒈𝒆𝒍𝒆𝒏 ş𝒆𝒚𝒅𝒆 𝒆𝒌𝒍𝒊😉*
𝐉𝐚𝐤𝐞 *𝐎𝐤𝐮𝐥𝐚 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐧 ş𝐞𝐲𝐝𝐞 𝐞𝐤𝐥𝐢 😉*𝐠𝐫𝐮𝐛𝐮𝐧𝐮 𝐨𝐥𝐮ş𝐭𝐮𝐫𝐝𝐮.
"𝙉𝙞𝙠𝙞"
Kullanıcı ismi yaratıcı."𝙅𝙖𝙠𝙚"
E tabii
Benim fikrim"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
Bugün için hepinize
Teşekkür ederim"𝙉𝙞𝙠𝙞"
Lan o köpekler neydi"𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣"
Harbi la korktum
Isırcak diye"𝙅𝙪𝙣𝙜𝙬𝙤𝙣"
Köpekten korkulur muymuş
Jay"𝙅𝙖𝙮"
köpekten de
korkulurmuş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.☆•°Yeni Sayfa°•☆.
Ficción GeneralHer zaman geldiğim Nehrin karşısında ki bankta oturuyordum.Her zaman ki sıkıcı,boş hayatım.Ustumde rengi solmuş bir sweat,karşımda eskisi gibi canlı gözükmeyen bir nehir vardı.Hayat sadece küçükken güzeldi.Yani en azından benim hayatım.Belki yeni ba...