După cea mai grea noapte trăită de Evelyne în campus și una furtunoasă și din punct meteorologic, aceasta se trezi a doua zi la ora 9:30. Nedorind să o trezească și pe Debby până la ora 10, când sună alarma, Eve se hotărâ să ia puțin aer de afară cu toate că era doar în pijama.Își luă un plover lung peste pijamele și ieși din cabană, îndreptându-se spre canapeaua pe care a stat seara trecută. Acum nu avea nici un gând în cap, uitase tot, sau cel puțin asta vroia să facă. Trecură cam 20 minute și se auzi întredeschiderea unei uși. Evelyne ridică capu și căută motivul acelui zgomot. Ușa întredeschisă fu cea de la camera lui Rachel, iar Dave se afla acum pe jumătate gol, având doar boxerii pe el, cu hainele și papucii lui în mână.
- Doamne sfinte ! *îngână Eve fără ca Dave să o observe*
Tipul păși timid pe iarba udă, în picioarele goale, neobservând-o pe Eve, dar aceasta nu dorea să fie neobservată așa că se prefăcu că tușește.
- Aii! *țipă Dave întorcându-se spre ea* Ce naiba cauți tu aici?
- Eu? Am ieșit să iau aer proaspăt, lăsându-mi colega să mai doarmă, dar asta nu te interesează pe tine. Din câte văd nu eu mă furișez în aproape fundul gol prin campus în dimineața mare.*spuse Eve încercând să nu se uite la bustul și boxerii lui, cu toate că arăta extrem de sexy*
- Și vrei vro explicație pentru că sunt așa?Căci, să știi că nu ți-o voi da.*spuse Dave în timp ce deschidea ușa de la cabana lui*
- Probabil Matt doarme, ar fi bine să nu-l trezești.*îl avertiză Eve*
- Ok...*Dave intră în cabană*
Când se uită la ceas, Evelye observă că era aproape 10, așa că hotărâ să intre și ea în cabană.
- Neața Debby ! *spuse aceasta deschizând ușa*
- Neața și ție, dragă ! De unde vii?*o întrebă Debby suspicioasă*
- M-am trezit cu o jumătate de oră înainte așa că m-am gândit să nu te trezesc și să iau niște aer proaspăt, dar se pare că nu prea mi-a făcut bine.*îi spuse Eve cotrobăind prin dulap*
- De ce?*Debby se ridică din pat*
- Dave a ieșit din camera lui Rachel, aproape gol pușcă...avea pe el doar boxerii, iar haine și papucii îi erau în mână...
- Nu pot să cred ! Adică l-ai văzut așa?*spuse Debby chicotind*
- Nu e amuzant...nu-mi vine mie să cred că aseară cei doi au făcut dragoste! A scăzut enorm în ochii mei acum, crede-mă.*îi spuse Eve îndreptându-se spre baie*
- Dar nu destul ca să nu-l mai placi.*icni Debby fără să o audă Eve*
După un duș plăcut, Evelyne ieși din baie în căutarea ținutei pentru această zi.Astăzi era plănuită o vizită prin oraș la unul din muzeele celebre, unde campiștii trebuiau să asculte de ghid. Având în vedere că noaptea trecută plouase torențial, acum era destul de frig afară și era posibil să mai plouă și pe parcursul acestei zile, așa că Evelyne optă pentru o pereche de pantaloni negrii, o bluză albă și un plover descheiat negru, asortându-și bluza albă cu o coroniță sport de aceeași culoare. Debby fu un pic mai elegantă, alegând să poarte o cămașă gri în carouri negre, oarecum asortându-se cu cămașa aleasă de Matt.
În același timp, Dave se afla în cameră, așteptând ca Matt să se îmbrace.După câteva clipe acesta ieși din baie cu gândul la ce va purta astăzi. Nu prea era hotărât, dar se gândi să nu prea pună preț pe așa ceva.Optă pentru blugii de un albastru închis, o bluză gri deschis cu mâneca lungă și un sacou de aceeași culoare cu blugii.
Primele ieșite din cabană erau fetele, care îl așteptau pe Matt.În acest timp și Rachel ieși din cabană, în așteptarea lui Dave.Cei doi așteptați își făcură prezența peste 5 minute. Matt porni alături de cele două fete spre autocar, iar Dave porni cu Rachel.Aproximativ 40 de minute călătoriră cu autocarul, iar apoi intrară cu pași repezi în muzeu.
- Am să vă rog să vă așezați în ordinea în care ați intrat pe ușă pentru a nu face multă zarvă.*le comunică ghidul*
După alți 10 campiști urmară și rândul celor 4. Matt era primul, iar după el se afla Eve, iar apoi Dave care nu știa cum ajunsese acolo. După Dave, era Debby, iar Rachel era destul de departe de iubitul ei. Așezându-se în ordinea dorită de ghid, acum toți erau atenți.Debby observă că Eve și Dave nici măcar nu se priveau, iar când Eve încerca să se uite la el, acesta întorcea, sfindând-o pe Evelyne.
- Ce naiba are?*îi șopti Matt la ureche lui Eve*
- Probabil e supărat că l-am văzut aproape gol, ieșind din camera lui Rachel, unde a petrecut o noapte romantică magnifică.*spuse Eve delăsătoare*
- ...*Matt rămase fără cuvinte* Ce măgar ! *schiță el într-un final*
- Am să vă rog, să faceți echipă cu colegul din stânga voastră, pentru a răspunde la câteva întrebări legate de ceea ce ați înțeles din spusele mele.*le spuse ghidul înmânându-le câte o foaie*
- Genial ! *icni Eve nervoasă, căci "colegul" ei era Dave...*
Primiră foaie și se uitară amândoi fără să scoată un sunet, dar liniștea fu întreruptă de Eve :
- Scriu eu, sau scrii tu?*spuse aceasta vizibil iritată*
- Nu-mi pasă. Oricum eu n-am de gând să răspund la prostioarele astea de întrebări, deci poți considera că este doar foaia ta.*îi spuse Dave evitând-o*
- Tu crezi că eu am de gând să răspund singură la întrebările acestea, iar tu să culegi laurii pe urmă?*Eve se înfurie*
- O să le zic, că nu am înțeles nimic.*Dave era delăsător*
- Știi, chiar nu mă interesează ce ai înțeles sau ce nu, dar mă interesează că trebuie să răspunzi la întrebări alături de mine, căci nu vreau să fiu făcută de râs sau să par că nu am înțeles nimic, din cauza "colegului" meu care este irașcibil atunci când vine vorba de mine!*îi spuse răspicat Eve*Acum taci din gură cu alte tâmpenii și spune-mi cum naiba contopim răspunsurile noastre.
Încercând să coopereze, dar totuși nebăgându-se prea mult în seamă, într-un sfârșit reușiră să răspundă la întrebările respective.Au dat foaia înapoi spre ghid, iar acum toți campiștii așteptau un verdict ce privea răspunsurile lor.
- Răspunsurile voastre sunt în balanță aproape....sunt 50% rezultate pozitive, cei care au priceput ceva din ceea ce am zis eu, și 50% rezultate negative, cei care au răspuns corect doar la două-trei întrebări.Pot spune însă că sunt mândră de doi colegi, care au răspuns corect la toate cele douăzeci și cinci de întrebări, fiind singurii cu această performanță. Aceștia sunt Evelyne și Davide.
- What?!*spuse Rachel vizibil nervoasă*
- Vreau să-i felicit pentru cooperarea perfectă și pentru că au fost atenți pe parcursul acestor ore petrecute alături de mine.
- Ce soartă ciudată, nu?Voi nici măcar nu vă înțelegeți...*se hlizi Matt*
- Știam că toate sunt corecte.*spuse Eve încrezătoare*
- Da ce să zic, domnișoara perfecțiune. Tu tot timpul trebuie să fii perfectă nu?*Dave era îmbufnat*
- Da, că doar deasta sunt numită "tocilară".
După 2 ore în care au ascultat ghidul, acum era momentul să se ridice din respectivele bănci și să pornească din nou spre campus.Evelyne se gândea cum a putut să afirme mândră că e tocilară, știind cât de tare o deranja acest lucru în trecut. În gândul ei se afla acum comportamentul schimbat din nou a lui Dave. Se gândea cât de prost să fie încât să o sfideze în acest mod, cu toate că ea nu îi făcuse nimic.
CITEȘTI
Nebunia unei veri
Teen Fiction● Ce au în comun o adolescentă care la prima vedere este timidă ☎ ♨ și un adolescent popular care cântă în cluburi ♪ ♫ † ☮ ? ● Cred că ești convins/ă că răspunsul nu-l vei afla prea curând nu ?! ● Bun, păi cam despre asta este vorba pe scurt : Evel...