- WTF ! Ce naiba a pățit telefonul meu chiar acum ! Doamne cât de ghinionistă pot fi uneori ! *știu la ce te gândești în momentul de față drag cititor - parcă Eve era o fată timidă, nu așa spuse autoarea ?! - Mda, cam așa spuse aceasta în prefață, dar nu uita că a specificat că Eve, adică eu sunt o "adolescentă care la prima vedere pare timidă", însă dacă analizezi bine propoziția îți vei da seama că eu sunt timidă doar cu persoanele necunoscute, dar devin o adevărată neînfricată când mă aflu în preajma celor dragi sau când sunt singură *
*La telefon*
- Alo, dragă ?! Mă auzi ?*țipă mama mea în telefon*
- Da, te aud perfect mamă...
- Cum e în tren ? Cât timp mai ai până ajungi ?*asemenea unei mame adevărate, și mama mea își bombardează fiica cu întrebări*
- În tren e răcoare...momentan am deschis aerul condiționat.*bufni în ras eu*
- Scumpo...știi la ce mă refeream eu !*spuse mama serioasă*
- Ok.În tren e pustiu.În vagonul acesta cred că mă aflu doar eu...că doar mnah cine pierde timpul în plină iunie într-un tren ? Să fim realiste, mamă...
- Bine. Și tu ? Tu cum ești ?*bineînțeles că nu s-a săturat să-mi pună întrebări stupide*
- Sunt bine mamă, cum ai vrea să fiu într-un tren părăsit de lume ?!
- În regulă scumpo, te las atunci. Să mă suni când ajungi da ?! Și să ai grijă de tine.
- Cu siguranță mamă ! Ai grijă și tu de tine !
Bun, acum că ai făcut cunoștință cu mama mea, oarecum într-un mod ciudat și surprinzător, ar trebui să faci cunoștință și cu mine nu?Okay, deci eu sunt o boboacă din Richmond care a plecat în miezul lunii iunie într-o tabără organizată de școală în colaborare cu alte școli din U.S.A care se desfășoară în Florida, bafta mea, poate mă pot bucura și eu de plaja aceea superbă de la Miami.După cum ai aflat în acest moment mă aflu în "trenul magic" care mă va duce la Florida, să sperăm cât mai repede ! Eu sunt o fată roșcată, cu ochii căprui, dar uneorii negrii, cu o fire visătoare, dar și realistă normal ! Sunt timidă, după cum ai auzit, dar această timiditate se manifestă doar între colegii mei, căci pe unii sincer nu-i prea agreez, dar și cu persoanele necunoscute. Deasemenea este important să știi că pot devenii o adevărată prietenă de încredere dacă vei dori să mă cunoști cu adevărat. Sunt acel gen de fată care îmbină noua tehnologie cu ceea ce era în trecut...spre exemplu sunt o cititoare desăvârșită, dar și o maniacă de facebook...ce să fac, asta e noua viață și trebuie să conviețuiesc în ea.
Probabil că te întrebi care este părerea mea despre această tabără, corect? Multe nu sunt de zis...am fost trimisă în această tabără pentru că eram singura fată din clasă care mai avea un hobby cât de cât legat de școală. Ce hobby? E simplu de ghicit...pe naiba! Nu ți-ai fi imaginat niciodată că o fată timidă care nu-și ridică ochii din pământ în clasă, ar vrea să devină psiholog, așa-i?Mdah..cam asta este ceea ce-mi doresc eu.Adică...ador să vorbesc cu oamenii și să-i sfătuiesc, dar întâi de toate îi trec printr-o serie de filtre care mă ajută să-mi fac o părere despre ei, iar dacă această părere nu este bună atunci voi rupe definitiv contactul cu respectivele persoane.Ah da! Să nu uit...autoarea zicea ceva de cele doua colege care mă vor însoții în tabără ... Una dintre ele este "Miss Populariatea Școlii" Rachel Winston care nu prea le are cu orele de la școală, însă se înțelege de minune cu toată școala având în vedere că este "cea mai populară".Rachel este acel gen de fată care fumează și nu este tocmai o mironosiță, dacă înțelegi ce vreau să zic.Pe cea de-a doua colegă care va fi prezentă în tabără nu o cunosc deloc, dar probabil că și aceasta se aseamănă primei, însă nu vreau să judec pe nimeni fără să cunosc, nu-mi prea stă în fire...
CITEȘTI
Nebunia unei veri
Teen Fiction● Ce au în comun o adolescentă care la prima vedere este timidă ☎ ♨ și un adolescent popular care cântă în cluburi ♪ ♫ † ☮ ? ● Cred că ești convins/ă că răspunsul nu-l vei afla prea curând nu ?! ● Bun, păi cam despre asta este vorba pe scurt : Evel...