Siyanür

1K 116 9
                                    

"Ee? Anlat bakalım," dedi Zehra. Hande'nin arabasındaydılar. Zehra evden çıkmadan önce kıyafetini değişmiş, daha rahat bir şey giymişti.

"Onu gördüm bugün."

"Kimi?"

"Ece'yi."

"Hastaneye mi gittin?"

"Evet."

Zehra'nın kaşları yavaşça çatıldı, burnundan yoğun bir şekilde nefes verdi. "Hande bu cinayet üzerinde çalışan tek kişinin sen olmadığının farkında mısın?"

"Sakin ol ona bir şey sormak için gitmedim. Sadece doktora gidiyormuş gibi yaptım."

"Umarım gitmişken psikiyatriste görünmüşsündür."

"Hayır kardiyoloğa gittim kalbim çok ağrıyor başkomiserimin nişanlısı var diye."

Zehra gözlerini devirdi. "Ne öğrendin Ece'yle ilgili?"

Hande cevap vermeye fırsat bulamadı çünkü Zehra'nın telefonu yüksek sesle çaldı. Arayan Elif'ti.

"Efendim Elif?" dedi Zehra.

"Başkomiserim. Bülent'i bulduk."

"Nerede?"

"Ormanda başkomiserim. Arabası bir meşe ağacına çarpmış."

"Kendisi nasıl?"

"Ölmüş. Olay yeri inceleme ekibi intihar olduğunu düşünüyor. Yoldaki kayma izlerine bakılırsa ağaca çarpmadan önce kasıtlı olarak hızlanmış."

"Başka bir şey var mı?"

"Var. Yanındaki çantada iki tane ilaç dolu şırınga bulduk."

"Evlerden çalınanlardan mı?"

"Evet."

"Tamam. Adresi gönder geliyorum."

"Anlaşıldı başkomiserim."

Zehra telefonu kapattı. "Ormana falan gitmiyoruz çünkü bu kesinlikle hiçbir şeyin kanıtın değil," dedi birden Hande.

Zehra derin bir iç çekip Hande'ye baktı. "Nasıl değil? Çantasından evden çalınan eşyalar bile çıktı. Tüm bunlardan sonra onun katil olduğuna neden inanmadığına dair içinden bir ses değil bana gerçek bir argüman sunabilir misin?"

"Elif'e söylesene şu bulunan şırıngaların üzerindeki son kullanma tarihini söylesin."

Zehra, Hande'ye şüpheyle baktı ama dediğini yaptı. Elif'i tekrar aradı.

"Buyurun başkomiserim."

"Elif, şırıngaların üzerindeki son kullanma tarihine bakar mısın?"

"Hemen bakıyorum başkomiserim," Elif bir dakikadan sonra şırıngaları bulup son kullanma tarihlerini okudu. "İkisi de aynı. Son tarih şubat 2026."

Hande elini 'biliyordum' dercesine kaldırdı. Zehra aramayı sonlandırıp Hande'ye döndü ama hala ne demek istediğini anlamamıştı. Hande kendi cep telefonunu alıp galeride bir fotoğraf aradı. Zehra'ya kurbanların evlerinde bulunan şırıngaların iki resmini gösterdi.

"Rüzgar'ın ilacının son kullanma tarihi nisan 2025, Atakan'ınkiyse ocak 2026. Bülent'in üzerinde bulunanlar kurbanlardan çalınan ilaçlar olsaydı son kullanma tarihleri evdekilerle aynı olmaz mıydı?"

Zehra gergin bir şekilde iç çekti. Bu cinayetlerden yorulmuştu artık. "Tüm bunlar ne anlama geliyor şimdi?" diye sordu.

"Bülent ondan şüphelendiğimizi biliyordu. Gerçek katili bulmamızı istemediği için kendini öldürdü. Katilin o olduğunu düşünüp soruşturmayı kapatmamız için."

Kara Liste | GxG | HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin