merhabaa biraz uzun bir bölüm olacak çünkü aslında bundan 2 ayrı bölüm yapmak niyetindeydim ama bu bölümü herhangi bir noktada yarıda kesmek istemedim. umarım beğenirsiniz :) herkese mutlu hafta sonları dilerim
{...}
Daha sonra Hande ve Elif odada diğer iki polis memuruyla birlikte oturuyorlardı. Başkomiser Kaan Değirmencioğlu ve Komiser Mert Devrim. İkisi Mart cinayetlerini soruşturmakla görevliydi. Hande ayrılmadan önce yıllardır burada çalıştıkları için ikisini de tanıyordu.
"Kısaca ne bildiğinizi anlatsanıza," dedi Hande.
"Erkek olduğunu biliyoruz," dedi Kaan. "Belli tipte kızları seçiyor. Onları üç gün boyunca tutuyor ve sadece likörlü tatlılarla besliyor. Ve üçüncü gün onları boğuyor. Otopsi sonuçlarına göre, kurbanların hepsi üçüncü günün akşamında boğularak öldürülmüş. Sonra onları soyuyor ve sık sık gittikleri bir yerin yakınında açıkta bırakıyor. İşyerlerine, üniversitelerine ya da evlerine. Kendine bir şey saklıyor, bir küpe, bir saç tokası, saç teli falan."
"Bir de şey, onlara yedirdiği tatlılar bütün süpermarketlerde satılıyor," diye ilave etti Mert. "Özel bir şey değil yani."
"Erkek olduğunu nereden anladınız?" diye sordu Hande.
"Kadınlardan biri ondan kaçmayı başarmış. O söyledi. Yeliz Erkiner. Geçen yıl, Bahar Koçak'ın kaçırılmasından önce."
"Bu Yeliz'le konuşabilir miyiz?"
"Maalesef. Kaçırıldıktan sonra... paranoyak oldu, adamın onu her yerde takip ettiğine inanıyordu. Birkaç ay sonra intihar etti. Bize söylediği her şey dosyada."
{...} {...} {...}
Biraz sonra Elif ve Hande, Kaan ve Mert'ten ayrılıp Elif'in arabasına gittiler. Bir süre arabada oturdular. Hande Yeliz'in ifadesini okuyordu.
"Yeliz ifadesinde adamın uzun boylu, atletik ve fiziksel olarak gelişmiş olduğunu söylemiş. Ya sık sık spor salonuna gidiyor, ya da özel bir eğitim almış olmalı. Bir de maske takıyor. Yeliz bu maskenin hüzünlü bir Yunan tiyatrosu maskesi olduğunu söylemiş. Sanırım Melpomene maskesini kastediyor... Trajedinin ilham perisi. Bu maske düşünülmüş bir imaj mı yoksa kurbanlarını korkutmak için kullandığı bir yöntem mi? İkincisi ise palyaço gibi giyinmesi yeterliydi. Hayır. Başka nedeni var. Saklanmak için bir maskeye ihtiyacı var. Katil düşündüğümüzden daha hassas. En çok da önünde tüm bu ölüm öncesi performansını sergilediği kurbanları için. Demek kadınlardan korkuyor..."
Hande bir dakika susup Elif'e baktı ve Elif'in duruşunun çok gergin olduğunu fark etti. Çenesi sıkıca kapanmış, elleri yumruk olmuş ve huzursuzca ayağını yere vurmaya devam ediyordu.
Hande, Elif'ten herhangi bir yanıt alamayacağını anlayıp konuşmaya devam etti. "Bu adam 35-50 yaşlarında. Kurbanını çok dikkatli seçiyor. Onu takip ediyor, hatta belki onunla konuşuyor. İlkin bile muhtemelen kaçırılmadan önce onunla konuşmuştur. Seçtiği kadın tipi daha önce onu aşağılayan kadının görünüşüne benziyor. Büyük ihtimalle gençken. Kendilerinden çok hoşlanan birileri olan kadınları seçiyor. Sonra da onları, kendilerine bu kadar hayran olan kişilerin önünde küçük düşürüyor."
Elif, sanki öfkesinin bir kısmını boşaltmaya çalışıyormuş elini direksiyon simidine çarptı. Yüzü kızgınlıkla buruşmuştu. "Hande manyağın hüzünlü çocukluk travmasını dinlemek isteseydim film izlerdim! Zamanımızı boşa harcadığımızın farkında mısın?"
"Eğer davranışının nedenlerini bilirsek, bir sonraki adımı tahmin edebiliriz."
"Ya hangi sonraki adım ya? Sonraki adım İlkin'i öldürmek tamam mı? Bu adam yıllardır polisin yanlış yöne koşmasını izliyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Liste | GxG | HanZeh
FanficBiri kurallara bağlı kalan Zehra, diğeriyse kuralları ihlal eden Hande - iki dedektif cinayeti çözmek için birlikte çalışmak zorunda kalırsa... Hande x Zehra & İlkin x Elif