Bıçak

1K 112 14
                                    

merhabaa son 5 bölüm 3 günlük arayla geldi bundan sonra bir hafta falan bölüm olmayacak maalesef :( umarım beğenirsiniz yorumlarınızı okumak gerçekten beni mutlu ediyor o yüzden düşüncelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum :) herkese iyi günler

{...}

Aradan iki gün geçmişti. Tıpkı 2006'daki Levent gibi Doğan da şüpheli olmuştu. Ona karşı pek delilleri olmadığı için tutuklanamamıştı ama ev hapsindeydi ve Elif onu takip etmekle görevlendirilmişti.

O sırada İlkin, Doğan ve Yasemin'in çalıştığı hastaneye giderek personelin suçların işlenmesi anında nerede olduklarını kontrol ediyordu. Zehra yetimhaneye, Hande ise Yaşar'ı cezaevinde görmeye gitmişti.

Zehra yetimhaneden çıktığında Hande'nin arabasının hemen dışarıda park ettiğini görünce iç çekti. Bir sonraki hedefin Zehra olduğundan şüphelenilmeye başlandığından beri Hande onu her yerde takip ediyordu. Güvenlik gerekçesiyle katili bulana kadar Zehra'nın onun evinde kalması için ısrar etmişti. Zehra onunla kalmak istese de Hande'yle ilişkilerinin doğası hakkında dedikodulara yol açmak istemediğinden teklifi reddetmiş, onun yerine Eda'nın verdiği güvenli yerde kalmaya başlamıştı.

Yine de Hande hep yanındaydı. Her zaman Zehra'yı takip ediyor, yalnız olmadığından, güvende ve sağlam olduğundan emin oluyordu. Zehra arabaya bindi.

"7/24 yanımda olmana gerek yok, biliyorsun değil mi?"

"Sana da merhaba," dedi Hande. Arabayı çalıştırdı. "Bir şey öğrendin mi?"

"Pek bir şey bilmiyorlar. Çalışanların çoğu burada yeni çalışmaya başlamış. Daha eskiden çalışan ve Çakır kardeşlerini hatırlayan aşçı bir kadın var onunla konuştum. Yaşar'ın sessiz bir çocuk olduğunu, içine kapanık, pek sıcak olmadığını söyledi. Diğer kardeş Tufan ise farklıymış. Hareketli, neşeli bir çocukmuş. Onu sık sık yetimhaneden kaçtığı ve sonra geri döndüğü için hatırladığını söylüyor. Öldüğünde yetimhaneye haber verilmiş, çünkü başka kimsesi yokmuş. Tüm bildiğim bu. Sen ne öğrendin?"

Hande bir ses kayıt cihazı çıkarıp Zehra'ya verdi. "Al. Burada."

"Bu ne?"

"Yaşar'la konuşmamı kaydettim. Aç dinle."

Zehra cihazı aldı ve 'play' tuşuna bastı. Kayıt, erkeksi bir sesin "Benim avukatım var. Onunla konuştunuz mu?" söylemesiyle başladı. Bu Yaşar'dı. Monoton, soğuk bir sesi vardı. Onu görmeden bile onu duyduğunda Zehra'nın tüyleri diken diken oldu.

"Sizi suçlamak için gelmedim," dedi Hande. "Aksine, yardımınıza ihtiyacım var. Dilekçenizi gördüm. Suçlu olmadığınızı iddia ediyorsunuz."

"Ben suçlu değilim."

"Kimin suçlu olduğunu biliyorsunuzdur o zaman?"

"Hiçbir şey bilmiyorum ben."

Konuşmada bir duraklama oldu. Zehra kâğıt sesleri duydu. O anda Hande Yaşar'ın önüne, masanın üzerine kurbanların fotoğraflarını seriyordu.

"Artık rol yapmak zorunda değilsin Yaşar," dedi sonra.

"Eğer bir şeyi itiraf edeceğimi bekliyorsan--"

"Bu insanları senin öldürdüğünü mü? Yoo. Bu üç kadını öldürenin sen olduğunu zaten biliyorum. Sadece hatırlatmak istedim. Bak, bu Gözde Aktop. 25 yaşında. Hamileydi. Yani sadece onu değil, çocuğunu da öldürdün. Bu ise Büşra Canaydın, 28 yaşında. 7 ve 5 yaşlarında iki çocuğu vardı. Tıpkı sen ve kardeşin gibi. Annesiz kaldılar."

Kara Liste | GxG | HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin