Seperti malam-malam sebelum ini, Ariana meneruskan kerja penyamarannya sebagai seorang GRO dengan melayan pelbagai jenis lelaki yang berkunjung di kelab malam Blue Bird itu. Memang diakui, kerjanya itu adalah satu perkara yang memenatkan kerana Ariana memerlukan banyak tenaga dari segi fizikal dan juga mental untuk mengharungi setiap malam yang ditempuhinya.
Walaupun dia terpaksa mengharungi pelbagai jenis kerenah dari pelanggan-pelanggan yang sentiasa miang dan gatal terhadapnya, tetapi dia masih lagi bijak untuk mengelak dari menjadi alat pelampias nafsu buas mereka.
Tetapi, di antara ramai-ramai lelaki yang kerap menggodanya, ada seorang lelaki yang Ariana cuba untuk mengelak dari bertembung pada setiap malam.
Lelaki itu ialah Joachim DeSilva.
Sejak diperkenalkan kepada Ariana, Joachim cukup bernafsu untuk menakluki tubuh wanita ini. Ada sahaja helah dan muslihat yang dilakukannya untuk mendekati Ariana. Setiap kali bertemu, tangannya tidak segan-silu meraba tubuh wanita ini.
Tetapi hasratnya itu kerap dihalang oleh isterinya Maria kerana Ariana telah ditugaskan untuk melayan pelanggan dahulu, bukannya majikannya.
Dan pada malam ini, peluang keemasan terbuka pada Joachim apabila bilangan pelanggan yang berada ke kelab malam itu sudah mulai berkurangan.
Pelanggan yang ada sedang dilayan oleh GRO-GRO yang lain, ada yang sehingga seorang pelanggan dilayan dua GRO di sebelah kiri dan sebelah kanan.
Ariana yang cuba untuk menyibukkan diri dengan menjadi pelayan kepada pelanggan-pelanggan yang ada. Dia menolong pengurus bar membawa sedulang botol-botol Carlsberg untuk diagih-agihkan kepada pelanggan-pelanggan di situ.
Melihat Ariana tidak melayan mana-mana pelanggan yang khusus, Joachim terus menerpa ke arah Ariana yang sedang membawa dulang botol minuman keras itu.
Dari belakang, dia terus merangkul tubuh Ariana dengan kedua-dua tangannya.
Ariana tahu dia sedang dipeluk oleh Joachim dari belakang. Bau tengit tubuh lelaki itu dengan nafas yang bercampur dengan minuman keras dapat dikenal pasti oleh Ariana dengan mudah.
ʻʻOhhh... Mister DeSilva! Notty lah sir ni! Zee tengah bawak beer to our guests ni!ʼʼ Ariana cuba untuk gelak ketawa sambil digomol oleh Joachim. Padahal dalam hatinya terasa mual.
ʻʻAku dah lama idamkan kau, Azila. Malam ni kau layan aku pulakʼʼ desis Joachim pada telinga Ariana.
Masih memeluk tubuh Ariana dari belakang, Joachim menggunakan segala tenaga yang ada pada dirinya untuk mengangkat tubuh Ariana bagaikan seorang bapa mengangkat anak perempuannya. Terangkat kaki Ariana dari lantai, hampir terlucut kasut tumit tingginya.
ʻʻMister DeSilva! Zee geli lahhh...ʼʼ Ariana cuba untuk mengimbangi tubuhnya dari pelukan DeSilva, tetapi akibat tubuhnya diangkat dari belakang, dulang berisi botol-botol Carlsberg itu terus jatuh ke lantai, pecah berderai.
ʻʻCome here you bitch! Youʼre mine tonight!ʼʼ Joachim mengangkat tubuh Ariana sambil mengundur kakinya ke belakang.
Walaupun Ariana tidaklah seberat mana, tetapi Joachim bukanlah seorang yang sasa tenaganya. Akibatnya dia sendiri hilang imbangan dan menyebabkan mereka berdua jatuh rebah di atas kerusi sofa kulit yang berada di dalam kelab malam itu. Tubuh Ariana terduduk di atas tubuh Joachim yang kini bersandar di atas sofa kulit itu.
Dengan rakus, Joachim terus menggigit tengkuk Ariana. Lidahnya yang berbekas air arak terus menjilat-jilat tengkuk wanita itu dengan rakus, seperti seekor anjing menjilat susu.
Tangan kanan dengan pantas menarik skirt pendek Ariana ke atas, dilahapnya kemaluan Ariana dengan tapak tangannya, menggosok-gosok faraj Ariana dengan rakus.
YOU ARE READING
Ariana Book Two: ʻʻNarkotik Nafsuʼʼ
RomansaKehidupan Ariana Nazira menjadi semakin rumit dengan kehadiran ʻJayʼ atau nama penuhnya Joffery Leroy di dalam hidup Ariana, lelaki yang sama menjadi penyebab ibu dan ayahnya bercerai 20 tahun yang lalu. Fakhrul Akash pula menuntut ʻhutangʼ dari Ari...