3. GÜVENLİ KANATLAR

1.8K 148 539
                                    

BU KURGU GERÇEĞİ YANSITMAMAKTADİR.

Şehit Fatih Mehmethan; Şehadete gülümseyen, sevdası mahşere kalan. Fedakarlığı ümmete ders olan yiğit.

3.
GÜVENLİ KANATLAR

GÜVENLİ KANATLAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


5 Yıl sonra.
Aralık 2025.

Hayatımdaki her duyguya ellerinde baltalarla aç kurtlar gibi saldıran insanlar, bugünkü benim yaratıcısıydı.

Sevgi, merhamet, heyecan, kaygı, hüzün, neşe... Öyle bir baltaladılar ki kalbimde ellerimle yuvasını kurduğum o duyguları, öyle bir vahşet yaşadım ki o evlerde, her birinin cinayetinin izini ilk günkü gibi koruyorum çünkü geriye dönüp baktığımda benden alınanlara, ne için kime hizmet ettiğimi bilmek zorundayım.

Güven mi?

Onu kendi ellerimle hiçliğe gömdüm. Üzerine toprak değil kül döktüm. Bir mezar taşı bile yok. Tıpkı bir zamanlar yaşamaktan zevk alan, nefes almak için değil aldığı nefesi anlamlı kılmak için mücadele eden Sahra gibi.

Bir makineydim uzun zamandır. Yemek yiyen, uyuyan, kurşun sıkan ve öfke duyan. Hissiz. En çok kendine öfke duyan. En çok kendinden nefret eden. En çok kendi için kurşun sıkan bir makine. En çok kendine acıyan. En çok kendine hissiz. En sevdiği yemeği yerken bile zerre zevk almayan, en sevdiği şarkıyı yıllardır kendi isteğiyle açıp dinlememiş, hevesle daldığı her uykudan karanlık kabuslarla uyanan, bir zamanlar olduğu gibi sabahları saatlerce ayna karşısında hazırlanmak yerine gördüğü her aynaya sırtını dönen.

Bir insanın kendinden nefret etmesini sağlamak, ona verilebilecek en büyük cezadır.

Cezamı hakettim.

Bu yüzden sessizim. Haketmediğim bir şey olsaydı direnirdim çünkü. Hayır, derdim kendi kendime. Sönmeyecek bir tarafın, iki tarafın da güneşli olacak. Onların istediği seni karanlığa hapsetmek, onlara inat güneş gibi doğacaksın. Diyemedim. Karanlığı haketti bir tarafın, dedim onun yerine. Sokaklarda bir yerlede kaybettiğin, çocukluğunu yaşamaya devam eden küçük Sahra için bir tarafın aydınlık kalacak çünkü bunu ona borçlusun. Ama yetişkin Sahranın bir bedel ödemesi gerekiyor, bu yüzden bir tarafı sonsuza kadar zifiri olacak.

Bir makineyim, öldürmek ya da yaşatmak için değil; verilen emri eksiksiz yerine getirmek için kodlandım. Yemek ye, ama tat alma. Uyu, ama enerji toplamak için. Düşün, ama geçmişe inme. Dost ol, ama o soğuk duvar herkesi senden uzakta tutsun. Güven, ama intahar etme.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİLAHSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin