Once

218 12 0
                                    

Kicsit később

Sergio

Sese az ölemben ült, a laptop pedig előttünk volt az íróasztalon. Sese rákönyökölt az asztalra, és onnan magyarázott anyának és apának, akik lelkesen hallgatták az unokájukat.
- És képzeljétek, apától kaptam megint egy újabb játékautót, most egy pirosat - majd felpattant az ölemből. - Várjatok, máris megmutatom - mondta, miközben kisétált a szobából.
- És amúgy minden rendben nálatok? Carola jól viseli a terhességet? - Használta ki anya a csendet, amíg Sese elment az autóért.
- Oh, hát igen. Egész jól van, bár a gyerekek nem könnyítik meg neki, az biztos - feleltem nevetve. - Meg Ria sokat segít neki, amikor tud.
- Hát nálunk elég rég járt a húgod - mondta enyhén korholva apa. Mindig is így volt nálunk a felállás, nem hivatalosan Ria volt apa kedvence, én pedig anyáé. De ezt sosem vallották volna be.
- Igen, most elég elfoglalt. Úgy hallottam, nem csak a munkával... - húztam el a szüleim előtt a mézesmadzagot - Igazából pont ezért hívtalak titeket, csak Sese megzavart. Hogy tudjátok-e ki lehet az, aki elcsavarta a fejét? Elvileg együtt mennek  Ria barátainak esküvőjére.
Mielőtt tudtak volna válaszolni, a szobába betoppant Carola a két gyerekkel. Melegen üdvözölték egymást a szüleimmel, lecsendesítette a két gyereket, akik egyszerre próbáltak minden újdonságot megosztani a nagyszüleikkel.
- Na, térjünk vissza egy kicsit oda, hogy Riának van valakije - kanyarodott vissza a témához apa, miután kitárgyaltunk minden mást.
- Én nem tudok semmit azon kívül, hogy úgy viselkedik, mint egy szerelmes fiatal - vontam meg a vállamat, majd anyára pillantottam - Anyában bíztam, hátha tud valamit.
Anya is csak rázta a fejét. Carola pedig halkan elkezdett kuncogni mellettem.
- Te tudsz valamit? - néztem rá kérdőn, apa pedig olyan közel húzódott a saját kamerájukhoz, hogy csak ő töltötte be a képernyőt - hátha így jobban hallja az információkat.
- Te is tudnál, Checo, ha nyitott szemmel járnál a paddockban.
- A paddockban? Onnan van valakije?
- Ez megmagyarázza, hogy hirtelen miért kezdett el megint járni a futamokra - bólogatott anya, miközben megpróbálta apát arrébb túrni, hogy látszódjon ő is. - Ugyanezt csinálta, amikor azzal a Carlos fiúval járt.
- Ugye, nem ő? - fordultam Carola felé, aki csak somolyogva megrázta a fejét.
- Ugye legalább spanyol ajkú? - kérdezte apa.
- Ezt úgy kérdezed, mintha nem tudnál angolul kommunikálni - nézett rá anya szigorúan. - Hát nem teljesen mindegy milyen származású az a fiú. A lényeg, hogy kedves legyen a lányodhoz.
- Ne aggódjatok, ennél spanyolabb nem is lehetne az illető  - vágott közbe Carola.
- Ugye nem pilóta? - kérdezte anya - Bőven elég, hogy mindhárom unokám apjáért aggódhatok minden futamon. Nem hiányzik, hogy még valakiért aggódni kelljen.
- Már az unokáknál tartasz? Nem korai kicsit? Még be se mutatta nekünk - feleltem anyának, majd Carola felé fordultam - De ugye tényleg nem pilóta?
Sejtelmesen mosolygott, de nem válaszolt.
- Szóval, spanyol és pilóta - összegezte anya.
Apa meg anya is várakozóan néztek rám, amíg végig futottam a pilóták névsorán magamban. Van két spanyol pilóta. Abból egy foglalt. Akkor csak...
- Sainz?

Carola pedig válasz nélkül hagyva minket, elment a gyerekekre rászólni, akik egymást próbálták szétszedni a háttérben.

Ria

- Megtennéd, hogy felhúzod hátul a ruhámat? - léptem ki a hotel fürdőszobájából. Carlos az ágyon feküdt, már félig felöltözve. Ahogy meglátott, pattant is fel onnan.
- Ilyet nem lehet kérni egy férfitől - csóválta a fejét, miközben közelebb lépett hozzám - Ruhát felhúzni? Eltakarni ezt a gyönyörűséget? - mormolta, miközben a méregzöld ruha pántját lehúzta a vállamról.
- Sérti az elveimet - folytatta, miközben a másik pántot is lehúzta. Közelebb hajolt, és lágy csókot lehelt a kulcscsontomra.
- Carlos - próbáltam egy leheletnyi ellenállást tanúsítani - el fogunk késni.
- Nem baj - folytatta, miközben tovább apró csókokat nyomott a szabadon lévő részekre - nem mi leszünk a főszenzáció, hanem a jegyespár.
- Mondasz valamit - adtam meg magam a finom érintéseinek, és hagytam, hogy a ruhám a földön végezze.

- Nagyon jól érzem magam - simultam Carloshoz séta közben. Már javában tartott a lagzi, mikor kijöttünk Carlossal levegőzni egyet a fülledt teremből. A magassarkú cipőimet a pántjuknál fogva vidáman lóbáltam. - Régen éreztem magam ennyire felszabadultnak. És tudod mi a legjobb része az estének? - fordultam felé.
- Azon kívül, hogy azt ünnepeljük, hogy Melissa és John egymásra találtak? - kérdezte nevetve, majd végigsimított az arcomon.
- Igen, azon kívül - mosolyogtam vissza rá. - Olyan jó, hogy nem kell most senki elől titkolnunk a dolgot, és lehetünk igazán együtt.
- Igen, én is élvezem, hogy ezt - hajolt oda hozzám és csókot lehelt a homlokomra - és ezt - folytatta, miközben az orromra adott egy puszit - és persze ezt - érintette meg az ajkaimat - bármikor megtehetem egész este.

Romantikus pillanatunkat Cathy robbantotta szét, ahogy hatalmas lendülettel kitárta az üvegajtót, és megtörte a csendet a kiáramló zene.
- Tudtam én, hogy gyenge vagy - mutatott az enyhén becsicsentett lány a cipőmre - és nem bírod végig az estét magassarkúban.
Majd kézen fogott, hogy elhúzzon Carlos mellől, befelé a terembe.
- Bocs, Carlito - intett felé, miközben engem terelgetett maga előtt - de jelenése van a hölgynek. Valakinek el is kell kapnia azt a menyasszonyi csokrot - kacsintott rá.
Carlos arcára kiült a döbbenet, és sietett utánunk, hogy megnézze mi is lesz a sorsa.
Cathy bármennyire is próbált engem pozícióba helyezni, hogy nálam landoljon a csokor, nem volt ekkora szerencséje.
Melissa gyönyörű szép ívben eldobott menyasszonyi csokra Cathy fejét súrolta, és megakadt a feltűzött hajának a csattjában, amire hatalmas nevetésben tört ki az ünneplő tömeg.
- Azért megkönnyebbültél, hogy nem az enyém lett, ugye? - léptem oda Carloshoz, aki átkarolva megpuszilt.

Hasogató fejfájással ébredtem a hotelszobában, és nyúltam egyből az éjjeliszekrényen lévő pohár vízért.
Mielőtt próbáltam volna kikecmeregni az ágyból, odahajoltam Carloshoz, aki úgy feküdt keresztbe az ágyon, hogy épphogy csak hagyott nekem helyet a szélén. A párnát a feje alatt átölelte kezeivel, és teljesen belefúrta az arcát, és így csak alig hallottam az apró morgást, amivel reagált a puszira, amit a hátára.
Miután kiszaladtam a mosdóba, és ott is ittam egy nagy pohár vizet, visszatérve Carlos már az ágy szélén ült.
- Jó reggelt - köszöntött rekedtesen, és hálásan nézett rám, amikor felé nyújtottam a poharamat frissen töltött vízzel - Egy angyal vagy.
- Tudom én mi kell neked - kacsintottam rá, majd visszamásztam az ágyba mellé. Visszaheveredett ő is,  és nagyot sóhajtott.
- Most van az a pont, hogy nincs kedvem visszamenni dolgozni. Csak feküdnék egész nap, veled tölteném minden percemet. Örülnék, ha el tudnál jönni a legközelebbi futamra - duruzsolta a fülembe.
- Mhhm, mikor lesz a következő?  - kérdeztem, miközben a telefonom után kutattam a párnák alatt, hogy meg tudjam nézni a naptárat.
- A következő hétvégén.
A repülőüzemmód kikapcsolása után a telefonom értesítéspanelja szinte felrobbant. Éreztem, ahogy a fülemben elkezd lüktetni a vér, és egyre szaporább lesz a szívdobogásom. Elkezdtem kapkodni a levegőt, ahogy felültem egyből az ágyban.
Carlos azonnal reagált a mozdulataimra, és aggódó szemekkel nézett rám.
- Minden rendben van? - kérdezte. Nem bírtam neki reagálni, csak meredten bámultam a telefon kijelzőjére, ahol halomnyi értesítés szerepelt.

***

Carlos Sainz-nak új barátnője van.
Lencsevégre kaptuk, ahogy egy közös ismerősük esküvőjén részt vettek.

Újra elkelt a Ferrari új üdvöskéje.
A tegnapi este során kikerült az internetre rengeteg kép, amin Carlos Sainz Jr. új barátnőjével, Adriana Perezzel egy esküvőn jelentek meg.

Sergio Perez húga + Carlos Sainz?!
Úgy látszik a mexikói pilóta húga és a Ferrari spanyol pilótája egymásra talált.

Családban marad?! Carlos Sainz új barátnője
Nagyon úgy néz ki, hogy Adriana Perez, aki a mexikói forma1-es Sergio  Perez húga, nem nagyon tud elszakadni a szintén híres autóversenyző Sainz családtól.
A hölgy először Carlos Oñoro Sainzal (ismertebb becenevén Caco) volt együtt, aki a jelenlegi Forma 1-es pilóta unokatestvére és egyben menedzsere.
Tegnap pedig magával a Forma 1-es pilótával - Carlos Sainz - kapták lencsevégre, amint elég meghitt helyzetben voltak.
Vajon mit szól ehhez a volt barát? És az egész család?
Úgy látszik a hölgy nagyon szeretne a Sainz családhoz csatlakozni.

¿Me puedo sentar? // Leülhetek? // ~ Carlos SainzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz