Modřina na tváři

163 4 1
                                    

Je druhý den školy a teprv jsem vstala, včerejšek jsem kluky jen ignorovala a oni mě taky takže dobrý. Šla jsem do koupelny si vyžehlit vlasy a udělat makeup, když jsem se domalovala tak mě čekala snídaně a potom cesta do školy. Sešla jsem schody abych se dostala do kuchyně a tam si v klidu snědla wafle co mi připravila mamka, když jsem to dojedla tak už mě jen čekala nudná cesta do školy ale abych se až tak nenudila tak jsem si vzala sluchátka. Uběhlo už asi 10 minut a jsem v půlce cesty, najednou ke mně přijelo černé hezké auto a z okna na mě čuměl Tom (to je ten nováček) ,, Čau kotě nechceš svézt?" ,, ne nechci dik" ,,ale notakk, už musíš jít dlouhou cestu a musí te bolet nohy tak nasedni" nakonec jsem nasedla protože jsem se s ním nechtěla hádat. Jeli jsme asi 2 minuty když vtom mi přejížděl rukou na stehně ,, můžeš toho nechat? Je to hrozný,, řekla jsem mu na to a dala jeho ruku pryč z mého stehna ale on ji tam zase vrátil ,, nepřestanu dokud mi nedáš pusu" odpověděl mi na to ,,fuj takovýmu dementovi nebudu dávat pusu, fakt ne" Nejspíš mě slyšel velmi dobře ale tu ruku tam stále nechal. Už jsme u školy a já vystupuju z auta a odcházím do školy ke skříňkám. Už si opět nastavuju kód abych si otevřela skříňku a zase slyším jak přichází Tom s Vítkem (jeho kamarád ze včerejška) tak je opět ignoruju a otevírám si skříňku když vtom mě chytne Tom a otočí mě tak aby jsme na sebe koukali a najednou zandá větu ,, Kotě za tu jízdu bych si zasloužil díky aspoň ale když to ne tak chci alespoň tu pusu" jeho úsměv hrál za vše ,,už jsem ti řekla že ti pusu dávat nebudu protože jsi nechutný" a viděla jsem jak napřahuje ruku aby mi jednu vlepil a taky ano, cítila jsem jak mně pálí tvář a do očí se mi hrne hromada slz. Rozbrečela jsem se a utíkala na záchody (už jsem byla přezutá) a slyším Toma jak na mě křičí že se omlouvá a Vítek se na oplátku směje. Jsou hrozný, fakt že jo. Když zazvonilo tak jsem utíkala do třídy ale uvědomila si že sedím hned před Tomem což je v háji, sedla jsem si a když přišel Tom tak na mě furt jen mluvil s tím že se omlouvá že to tak nemyslel ale já ho za celou tu dobu ignorovala. Už zvoní a já musím jít ještě dolů ke skříňkám protože jsem si tam nechala na skříňce učebnici fyziky ale uviděla jsem jak za mnou jde Vítek ale byl bez Toma takže jsem ho neřešila a pokračovala v cestě. Už se natahuju pro tu učebnici fyziky ale cítím jak na mě volá Vítek, to fakt sel celou dobu se mnou? Bože ,,Co chceš Vít-" nestihla jsem to ani doříct a vlepil mi facku, proč? Nevím ale zase cítím slzy v očích, najednou mě kopnul kolenem do břicha a praštil silou o skříňku, začala mi téct krev z hlavy. Najednou jsem slyšela povědomý hlas který volal na mě, ano byl to Tom a když mě viděl tak byl v šoku a plnou sílou vrazil Vítkovi facku a srazil ho na zem kde ho následně zmlátil, to už bylo poslední co jsem uviděla, protože se objevilo černo před mýma očima.
Uz jsem tady zas, doufám že se zatím líbí a omlouvám se za chyby
Pájaa 💋💗

Takže to je pravda ~ Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat