Mám Billa moc ráda..

83 1 0
                                    

Uběhly asi dva měsíce a my se s Tomem furt jen mazlíme nebo líbáme, poslední dobou u nich často přespávám a jim se to jen líbí protože me mají docela rádi ,,Tome,Amy je oběd" křičel na nás Bill z kuchyně my jsme jen zakřičeli že hned jsme dole a šli jsme. Bill nám udělal špagety s boloňskou omáčkou, je to výborné ,,Bille tohle je topka" zasmála jsem se ,,já vím, jsem přece nejlepší ve vaření" začal se smát a já se jen usmála a Tom nás jen pozoroval. Když jsme dojedli tak Bill odešel do svého pokoje a my s Tomem taky. Tom mě chytl za boky a přitáhl si mě do polibku a já jak jinak začala spolupracovat, bylo to boží, plný euforie a sladkosti, jeho jazyk pronikl do mých úst a prohledával mi celý vnitřek pusy, pouze jsem si to užívala, už jsme se museli od sebe odtáhnout protože nám došel vzduch ,,Amy potřebuju si promluvit o něčem" řekl mi docela vážně ,, dobře?" Byla jsem celkem nervózní, ,,no, chci aby jsi byla jen moje, prostě potřebuju vědět jak to teď je, protože se líbáme a mazlíme ale říkáme si že jsme pouze kamarádi, prostě tě miluju Amy a chci vědět jestli to cítíš stejně" řekl mi ,,Tome já se o tom nechci teď bavit, možná někdy jindy" pověděla jsem mu  ,,Amy prostě mi to řekni" ale já se už zvedala s tím že odejdu domu a nebudu tu ani přespávat ,,nebudu se o tom bavit Tome" ,,to tu nebudeš ani spát?" Zeptal se ,,ne, nebudu ahoj" řekla jsem mu celkem skleslým hlasem ,,Amy já se omlouvám prosí-" nenechala jsem ho to ani doříct a třískla jsem dveřmi ,,ahoj Bille" ,,to tu nebudeš spát?" Zeptal se mě ale já jsem mu hlavou naznačila že ne a šlo vidět že jsem byla smutná ,,Amy co se stalo, mně můžeš říct cokoliv" řekl mi a já k němu jen přišla do pokoje a zavřela dveře ,, s Tomem se poslední dobou hrozně líbám a mazlím ale on se mě zeptal jestli to cítím stejně protože mě miluje ale.." nemohla jsem to ani říct protože jsem začala brečet ,,buď v pohodě jsem tady" pověděl mi ,,řekla jsem m-mu že t-to nechci rozebírat teď ale někdy jindy" odpověděla jsem to a rozbrečela jsem se, Bill mě jen uviděl a hnedka mě chytil a přesunul do objetí, cítím se s ním taky v bezpečí. Najednou jsem slyšela zavrzání a byly to dveře ,,co se děje??" Řekl pravděpodobně Tom ,,nic Tome běž pryč" přemlouval ho Bill ,,co se děje chci vědět" ,, Tome prostě běž" Tom ho nakonec poslechl a odešel nejspíš do pokoje, ,,můžeš spát u mě Amy" já se na něho jen koukla jestli to myslí vážně ,,už teď tady dělám scénu a budu tu jen oxidovat" ,,neboj nebudeš, věř mi a to že děláš scénu mi vůbec nevadí" hned co to dořekl jsem ho silně objala a kamarádsky políbila, nakonec se z toho stalo líbání ale ne na dlouho asi po třech minutách jsme skončili a já mu ještě poděkovala ,,dnes budeš spát u mě a zítra si můžeš promluvit s Tomem" řekl mi a já na něho jen kývla má souhlas. Uběhly dvě hodiny a my se nakonec rozhodli jít spát, převlékla jsem se do pyžama, lehla si na postel a objala Billa a on mě taky, potom jsem upadla do říše snů.
Čau prcci, další kapitola 🐀
Snad líbí 💋
Humr🦞

Takže to je pravda ~ Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat