Uběhl asi týden po tom picnicu s s Tomem a teď tu právě ležím u sebe doma v posteli a píšu si se spolužačkou, jmenuje se Brittany ale každý ji říká Brit nebo Tan či Tany (čte se Ten,Teny)
A-Hele ten projekt z fyziky, máš ho?
B-jaký zase projekt?
A- máme udělat nějaký přístroj u kterýho se dá určit nějaká gravitační síla
B-já na tyhle malichernosti kašlu
A-to jsme dvě
Psaly jsme si asi ještě čtvrt hodiny ale potom jsem se rozhodla se jít převlíknout protože za hodinu mi začíná škola.
Převlékla jsem se do černých baggy jeans a normálního černýho trika, šla jsem do koupelny si udělat make-up což pro mě znamenala černá řasenka, pudr a lesk na rty.
-------
-------
Už jsem se vydala na cestu do školy která mi normálně trvá tři čtvrtě hodiny a škola začíná za 50 minut takže klídek.
Kráčím si svojí cestou do školy a ve sluchátku mi hraje nothing else matters od metallici, tuhle hudbu doslova zbožňuju ale najednou se u mě zastavilo černé auto co patřilo Tomovi, ,, Čau kotě, nechceš svézt" koukal se na mě ,,asi dobrý Tome mám to už jen 20 minut" usmála jsem se na něj ale on se tvářil jako by ho to nezajímalo a taky že jo ,,prostě nastup" přikázal mi a já tak udělala. Jeli jsme a on si dal jeho ruku na moje stehno. Bylo mi to jedno protože když jsem se s ním vyspala tak proč by mi mělo tohle vadit, právě v rádiu hrálo sweet home alabama a Tom si u toho pobrukoval melodii písněUž jsme přijeli ke škole a já první co vidím tak je parta kurev co každýho pomlouvají a teď jsem to právě byla já, šli směrem ke mně a zastavili se hned přede mnou ,,co to zase máš na sobě Amando" smály se ,,něco co se aspoň nosit dá a ne to co vy nosíte na sobě a jen tak pro info.. nejmenuju se Amanda" hned po tom co jsem to dořekla tak se začali smát ještě víc ,,ale notak Amando, tohle co nosíš by nedokázalo ani malý dětsko kterýmu je jedno co si na sebe vezme" smáli se jak barbíny, fuj. Stála jsem na místě ale cítila jsem někoho vedle sebe, byl to Tom ,,co chcete" křikl na ně ,,Tomeee zapomněl ses mi ozvat" řekla nějaká kurva z tý jejich party ,,Proč bych se ti měl ozývat?" Ptal se ,, Říkal si že to se mnou bylo dobrý a že se mi ozveš" je mi z ní na blití ,,Hele já se nikomu nechci ozývat ani s nikým teď nechci mít sex" řekl jí hodně důrazně ,,ale copak?" Zeptala se ,,nechci podvádět někoho s kým jsem" cože?? On někoho má?.. omotal si svojí ruku kolem mého boku aby si mě přitáhl blíž ,, ani mi neříkej že si s touhle nulou, je divná a hnusná" když to dořekla tak jsem se zarazila mluvila právě o sobě nebo?? Tom se na ní jen se zvednutým obočím díval ,,si dejte pusu když jste teda spolu" zasmála se ale zle, já se na Toma jen otočila a začala ho líbat a on mě též po chvíli jsme se zase otočili k nim, koukali se na nás s otevřenou pusou a po chvíli odešli a odfrkly si.
--------
--------
Dneska máme fyziku a skoro nikdo nemá ten projekt kromě jednoho spolužáka... Je to tak trochu šprt ale co už, celou hodinu jsem si spíš kreslila nebo si potichu pobrukovala. ,,Tak a příště si z tohohle všeho napíšeme test" zakřičel přes celou třídu učitel Luhač... COŽE?! já měla dávat pozor, už mám zajištěnou 3 nebo 4 . Zbytek dne jsem ve škole jen proležela, potom šla domů a zalehla hned do postele protože jsem byla hrozně unavená. Ale když se už přikrývám tak mi cinkne mobil, kdo mi píše ve 22 hodin večer... TomT- ty už jdeš spát princezno?
A-ano půjdu Tome proč?
T-nudím se a jsi jediná co mi odpoví na zprávu ale pokud jdeš spát tak běž
A-jaj to mi je líto
T-nojono ale už jdi spát princezno, hlavně se dobře vyspi a zítra tě zase vyzvednu :)
A- dobrou Tome a díky moc, dobrouu 💗 :]
T-dobrou noc :))❤️
Po té jsem mu na zprávu dala srdíčko, zahrabala se do peřiny a do pár minut usla.
Hádejte co... Další kapitola protože se nudím haha....
Jsem mega dobrý vtipálek (myslím to vážně já se fakt nudím) no nic doufám že líbí zatim papapa 🤙🏻😽
HUMR 🦞
ČTEŠ
Takže to je pravda ~ Tom Kaulitz
De TodoAmy je 17ti letá obyčejná holka která jeden den potkala vysokého kluka asi jejího věku s dredama a tím to začalo.