Láska se nám vyplatila

85 1 1
                                    

Probudila jsem se a první co jsem udělala se koukla na hodiny.. bylo 6 hodin, přímo čas na to stávat. Koukla jsem se na mobil a viděla jsem že mi psal Tom, nad tím jsem se pousmála.

T- Dobré ráno Princezno, snad ses vyspala dobře. V 7 budu před tvým barákem s autem ❤️ :)

Na zprávu jsem mu dala srdíčko a šla ze sebe udělat člověka: make up, oblečení a hygiena.

Když jsem to vše udělala tak jsem si šla udělat tousty s nutellou k svačině do školy a na to abych se nasnídala aspoň trochu.

Je 6:57 a já vycházím před barák kde pomalu vidím černé auto jak přijíždí, Tom stáhl okénko a já mu zamávala ,, Čau kotě" koukal na mě ,,Ahoj Tome" byla jsem ve šťastné náladě.. ani nevím proč, asi jsem se jen dobře vyspala. ,,Nasedni si kočko" usmál se, nasedla jsem si a jeli jsme.

Jsme v půlce cesty a v rádiu začala hrát fields of gold.. docela dobrá hudba, taková klidná. Tom mi zatím nedal ruku na stehno, přišlo mi to divný.. vždy mi ji tam dává.

Koukla jsem se na něho uraženým výrazem, všiml si toho ,,copak je" řekl a všímal si cesty ,,nic" zašeptala jsem ,,že tobě vadí.. no jak to říct, že tě nehladim po stehně nebo snad ne?" Pousmál se ,,Ne" dala jsem pusu do rovné čáry (😐), koukl se na mě a tu ruku mi tam dal, začala jsem se usmívat a on se na mě podíval ,,já to věděl, jsem v tom nejlepší, žádná holka neodolá mému dotyku" povyšoval si ego a já se začala potichu smát.
        -----------
        -----------
Je konec školy a vidím Toma jak jde za mnou, uměju se na něj a on na mě taky ,,nechtěla by jsi dneska se mnou do klubu kotě?" Na jeho tváři hrál jeho typický úšklebek, chce abych tam šla ,,já ti nevím Tome" ,, Prosím pojď" koukal na mě smutně, oddychla jsem si a on sevřel dlaň a prsty v pěst a udělal ten pohyb na náznak: Jo!

,,vyzvednu tě v pět" usmál se na mě... Jeho úsměv je tak sladký, jsem za něho ráda, opravdu ho miluju. Odkývla jsem mu na to že mě vyzvedne a nastoupila k němu do auta aby mě svezl domů.

Jsem doma a už si vybírám nějaký oblečení, žádný korzet si neberu. Nejsem děvka ale něco hezkého si vezmu. Přemýšlela jsem nad uplýma šatama něho nad crop topem se sukní. Vzala jsem druhou variantu.
--------
Vyšla jsem před barák a uviděla Toma jak stojí před mými dveřmi...... JAK SE TADY VZAL TAK RYCHLE, vždyť je teprve 16:51, když mě uviděl tak se kousl do spodního rtu. Je tak sexy ,, můžeme vyjet?" Projížděl mé tělo očima ale hlavně mi koukal na prsa, ,,jo můžeme" odkývla jsem a šla si nasednout.

Tom mě opět hladil po stehně ale tentokrát mi ho dost mačkal. Vždycky když mě dost zmáčkl tak jsem se nad tím jen pousmála.

Dojeli jsme na místo a před klubem byla parta feťáků co se opírali o stěnu a kouřili cigarety. Ignorovali nás což bylo dobrý. S Tomem jsem vyšla do klubu kde hrála nějaká hudba která byla hrozně hlasitá ,,kotě nechceš si jít objednat nějaký drinky" usmíval se a měl nadzvednutý obočí ,,klidně", chytl mě za ruku a šli jsme.

Objednali jsme si rumy a já si dala vodku s džusem.. chci zkusit něco novýho no. Po čtvrt hodině popíjení začala hrát nějaká hudba u který se tančilo nebo hodně líbalo. Tom se na mě jen otočil a nabídl mi ruku a já ji přijmula, šli jsme na parket a začali pomalu tančit, opět cítím obrovské bezpečí, pokud se mě nějaký pán dotkne tak skončí na zemi zbitej.

Pomalu jsem zvedla hlavu abych se podívala na Toma a on mě hnedka začal líbat a já spolupracovala jak jinak. Vyšli jsme z klubu a utíkali za nějakou budovu kde mě Tom silou opřel o zeď a začal hodně líbat. Já se mu přesunula na krk a on jen zaklonil hlavu dozadu, šlo poznat že si to užívá.

Líbali jsme se tam asi  půl hodinu a potom odešli ke mně domů protože to bylo blíž a Tom u mě přespával. ,,Nemáš něco co by jsi mi dala jako pyžamo?" Otočil se na mě když jsem lovila ve skříni, hodila jsem mu jeho tričko co jsem měla celou dobu u sebe ve skříni a nějaké velké kraťasy. Koupila jsem si je ale až doma jsem zjistila že jsou moc velké. ,,Já si říkal kde mám to tričko a ona ho moje holčička má celou dobu u sebe ve skříni" pousmál a já se začala smát ,,to je život" vyplázla jsem na něho jazyk a on se šel převlíknout do koupelny. Mamka má dneska noční takže jsme doma sami.

Tom po chvíli přišel a sedl si na moji postel a já vedle něho (převlékla jsem se za tu dobu co byl Tom v koupelně) ,,takže já jsem tvoje holka jo?" Podívala jsem se na něho a on se na mě podíval

Zmateně ,,zavzpomínej na včerejšek" opřela jsem si bradu o jeho rameno ,, chtěl bych aby jsi byla a to moc" otočil se na mě ,,Takže to je pravda, ty mě miluješ" na tváři mi nehráli žádné emoce protože jsem nevěděla jestli to tak myslí ,,Amy, já tě miluju už od prvního dne co jsem tě uviděl, každou holku jsem měl jen na noc a pak odešla ale ty, ty mi dáváš ty impulsy do těla s náznakem že se můžu zamilovat do holky jako jsi ty, byl bych hrozně rád pokud by jsi chtěla být moje přítelkyně" zněl vážně a já mu věřím od tý doby co se mi omluvil u sebe neměl žádnou holku ,,ano Tome, chci být tvoji přítelkyní a moc ráda" usmála jsem se na něj, na tváři se mu zjevil obrovský úsměv.

Dal mi malý a jemný polibek na pusu a já se na něho hodně usmívala. Po té jsme šli spát a já si mu lehla na hruď, on mi dal pusu do vlasů a následně usnul. Já po chvíli ušla též

Čaute Tokio hoteláci, další kapitola 🐀 neptejte se proč myš, mně se ukázala ve výběru slov :>, doufám že se líbí a pro vaše info

Amy řekla název příběhu (takže to je pravda) no nic já jdu tak čajj, močál

ULTRA SPECIAL HUMR 🦞

Takže to je pravda ~ Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat