Z radosti na strach

89 1 0
                                    

Probudila jsem se a Bill ještě spal, připomínal mi Toma ale to je asi tím protože jsou dvojčata, vyskočila jsem z postele a chtěla jít na záchod ale Tom z něho právě odcházel a koukl se na mě naštvaným výrazem ,, ty jsi spala u Billa?" Ptal se mě ,,jo.." řekla jsem mu a chtěla jít na záchod ale chytl mě za ruku a přitáhl si mě k němu ,,proč jsi nespala u mě?" ,, protože by jsi furt chtěl rozebírat to jak to teď bude ale ja to teď nechci rozebírat" řekla jsem mu a koukla se mu do očí už jsem vám někdy říkala že je má takové hnědo oříškové, jsou překrásné ale taky jsem mu na poměrně dlouho koukala na rty, Tom už to nevydržel a začal mě opět silně líbat a já začala spolupracovat tak moc že mě Tom vzal do náruče a odnesl nahoru před jeho pokoj kde jsem z něho slezla a zase ho začala líbat, když jsme vešli do pokoje tak jsem na něho vyskočila (ig že se chápeme všichni) a on mě přenášel k posteli kde mě následně pustil a rukama začal putovat po celém mém těle. Začal mi sundávat triko a já abych nebyla pozadu tak jsem mu ho taky sundala. Svlékli jsme nakonec všechny kusy oblečení z nás a už jsem ucítila bolest. Řvala a občas hekala přes celý barák. Po půl hodině jsme to ukončili a Tom se na mě jen usmál a dal mi pusu na tvář, já se k němu jen otočila a objala ho a následně usla (bylo 10 hodin odpoledne), probudila jsem se asi v 11 a Tom mě furt hladil po zádech, chtěla jsem se jít prevliknout ale Tom mě strhl do postele a začal opět líbat, po deseti sekundách jsme přestali a já se šla následně obléknout.
       -----------------------
       -----------------------
Bylo 12 hodin a já musela jít k Billovi protože jsem tam měla všechny věci, zaklepala jsem na dveře a jen jsem slyšela tenký hlas jak řekl dále tak jsem vešla do pokoje ,,ahoj Bille já si jdu jen pro věc-" neodpověděla jsem to a šla ho hned obejmout, Bill brečel ale nevím proč ,, Bille co se stalo" ptala jsem se ho, Bill mi jen ukázal ruku kde měl plné množství krve ,, doprčic Bille co se stalo?!" Zněla jsem vážně ,,j-já to nemohl vydržet" začali mu stékat slzi po tváři a ukazoval na kudlu co ležela na nočním stolku, ,,Tome! Dělej pojď jsem a rychle, je to vážné" křičela jsem ale nejspíš mě neslyšel tak jsem řekla Billovi ať počká a šla jsem já Tomem ,,Tome dělej pojď se mnou, Bill si podřízl žilky nebo nevim" řekla jsem a Tom začal utíkat sprintem do Billova pokoje ,, bráško všechno bude v pohodě, přines obvaz Amy, je v krabičce na kredenci v kuchyni" řekl mi Tom a já utíkala do kuchyně tam vzala obvaz a zase jsem šla do pokoje kde už Bill ležel a nereagoval ,,doprdele" řekli jsem a Tom začal hledat klíčky od auta aby jsme jeli do nemocnice. Už jsme jeli a viděli nemocnici kam jsme pospíchali protože Bill začínal ztrácet barvu kůže. Dali ho na lehátko a nás odvedli pryč z místnosti, my jsme čekali asi hodinu když vtom k nám přišla doktorka že se můžeme jít kouknout a my jen utíkali aby jsme ho viděli co nejdřív. Když jsem uviděla Billa tak jsem mu vlétla do náruče a dala mu přátelský dlouhý polibek, Tom trochu vypadal že žárlil ale spíš ho zajímalo to že Bill přežil ,,jsem tak rád Bille že se nic strašného nestalo, ale furt nechápu proč jsi to udělal" řekl mu Tom a Billovi začali stékat slzi po tváři ,,já ani sám nevím Tome" řekl mu a rozbrečel se takže jsme na sebe s Tomem jen koukli a naráz jsme jo obejmuli což ho rozbrečelo ještě víc ale tentokrát z radosti. Prý že si tam Billa nechají ještě dva nebo tři dny a pak se uvidí jak dál. My tam byli s Tomem ještě asi dvě hodiny ale pak už jsme odjeli domů..

Takže to je pravda ~ Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat