Mě Tom chytl za ruku a přitáhl do polibku a držel za záda ,,já se omlouvám Amy, já byl jen prostě hrozně naštvaný" koukal na mě smutně ale já ho místo toho začala něžně líbat a on spolupracoval, po chvíli jsme přestali a lehli si na postel ale viděli jsme červenou barvu.. a doprčic my zapomněli na tu blondýnu ,, doprčic já na ni úplně zapomněl, dej mi klíčky od auta a pojedeme do nemocnice" poručil mi ,,už jdu" řekla jsem mu a šla po schodech do kuchyně vzít klíčky a Bill mě u toho celou dobu pozoroval ,,děje se něco Amy?" Zeptal se mě ,, třískla jsem tu jeho děvku o stůl a teď ji teče krev nejspíš z hlavy" řekla jsem mu a pospíchala ,,hezky ty ale zároveň je to strašný" řekl a já šla za Tomem do pokoje kde ji Tom držel v náručí.
--------------
--------------
Už jsme v nemocnici a doktor ji vyšetřuje a my zatím s Tomem sedíme na židlích v čekárně (idk cotoje) najednou vyjde doktor a řekne nám ,, Paní Newtonová je už vzhůru, měla menší otřes mozku ale už to s ní vypadá lépe" my jen kývli a otevřeli dveře, její pohled se upřel na Toma ale potom se znechuceně koukla na mě ,,kundo" řekla mi a já se na ní jen usmála, ,,klid Amando" řekl jí Tom a koukal se na ní ,,Tommy chyběl jsi mi, já ti říkala že se máš ty kurvy zbavit ale vypadá to že jsi mě neposlechl" řekla dětským hlasem, uh je mi z ní na zvracení, je nechutná jak kdybych si na sebe měla vzít jednorožce a chovat se jak dětsko, ,,a já ti říkal že mi nemáš říkat Tommy, je to příšerný a hlavně když mi to říká děvka kterou jsem stejně chtěl mít jen na jednu noc a pak odkopnout a taky se to stane" řekl jí a ona se urazila, alespoň to tak vypadalo. Nakonec jsme odešli protože tam s ní fakt být nechceme, ,,takže mi odpouštíš? Prosím.." řekl mi a koukl se do země ,, víš co Tome ne" řekla jsem mu provokativně a začala se smát a on se na mě jen podíval jestli to myslím vážně ,,jistě Tome že ti odpouštím" řekla jsem mu a dala mu pusu a on se jen usmál. Před 25 minutami jsme vyjeli a já začínám pomalu vidět náš barák, což znamená že jsme opět a zas doma, ,,jsme doma Bille" zakřičel Tom ale Bill neodpověděl, to je divný vždycky když odněkud přijedeme i třeba z obchodu tak jde za náma dolů, my se s Tomem rozhodli že se mu potají koukneme přes klíčovou dírku dveří do pokoje, nejdříve se tam koukl Tom a měl vykulený oči, tak jsem byla na řadě já a též jsem měla vykulený oči, ,,tyvole on si někoho našel" řekl mi Tom a já jen kývla ,, zajímá mě kdo to je když se tam s ní tak líbal" řekla jsem mu a on mi na to hned odpověděl ,,tak by jsme mohli udělat to samé ne" a na obličeji hrál jeho typický úšklebek. Jsme s Tomem v pokoji a začali jsme se líbat, už zase cítím to uvolnění a to bezpečí, vyskočila jsem na něj a on mě hnedka přemístil na postel kde mi začal sundávat oblečení a já abych nebyla pozadu tak jsem mu též začala sundávat kalhoty a i triko, už nemáme na sobě žádný oblečení a opět jsem cítila tentokrát příjemnou bolest, začal pomalu zrychlovat a já si to mohla jen užívat. Skončili jsme po čtvrt hodině a rozhodli se že se půjdeme převléct do pyžama a že nakonec budu spát u Toma za což se mi objevil úsměv na tváři. Šla jsem se i osprchovat a vyčistit si zuby a poté zalehla k Tomovi do postele kde mě chytil kolem pasu a já se zase cítila úžasně, po chvíli jsme oba spolu usli.
DALŠÍ KAPITOLA yipee ig, no nic doufám že se líbí zatím pa 💗🎀
HUMR🦞
ČTEŠ
Takže to je pravda ~ Tom Kaulitz
RandomAmy je 17ti letá obyčejná holka která jeden den potkala vysokého kluka asi jejího věku s dredama a tím to začalo.