Probudila jsem se asi v devět ráno a bolela mě hlava jako svině.. no jasně, kocovina, zkoušela jsem vyjít z gauče a chodit ale moc se mi to nepovedlo protože se mi podlamovali kolena a tak jsem spadla na zem, byla to docela velká rána právě proto dolů seběhl plnou rychlostí Tom ,, stalo se ti něco?" Zeptal se ,,Tome? Nemáte nějaký prášky proti bolesti hlavy" ptala jsem se ho jako kdybych neslyšela jeho otázku ,, máme proč? Že by kocovina" zasmál se, bylo mi pěkně na zvracení ale že dost ,,Tome, kde máte koupelnu" řekla jsem rychle a dala si ruku před pusu jak kdybych chtěla zvracet ,,máme ji nahoře pojď" vzal mě za ruku a táhl mě opět uličkama az jsem narazila na záchod takže jsem k němu rychle uvíkala a protože jsem ten alkohol v sobě nechtěla nechat tak jsem se pozvracela ,,Jsi v pohodě Amy?" ,,asi.." přišel ke mně tom a svojí gumičkou mi udělal culík a hladil po zádech ,,dneska u nás zůstaneš, nenechám tě jít v tomhle stavu domu" řekl mi a já se jen usmála ale ne na dlouho protoze jsem opět zvracela ,, princezno jsem tady, vše bude v pohodě, lehneš si a já ti uvařím čaj" je tak hodný.
Po té co jsem odešla z koupelny jsme měli namířeno k jeho posteli abych si lehla ,,princezno moje, jdu ti udělat čaj a kdyby něco tak mi řekni, dobře?" ,, dobře a moc díky" usmála jsem se na něj ale on ke mně přišel a dal mi pusu na čelo a odešel do kuchyně aby udělal ten čaj, já jsem mezitím usla.Pohled Toma:
Už jsem šel po schodech za Amy abych ji dal ten čaj ale když jsem otevřel dveře od pokoje tak tam ta moje malá princezna spinkala, je tak roztomilá. Lehl jsem se k ní a obmotal jsem jí ruce kolem pasu, ona sebou jen škubla ,, Květinko neboj to jsem jen já" ona se uklidnila a dal si oddychovala já jsem nakonec s ní usnul...
Konec pohleda TomaProbudila jsem se a cítila hrozně horký ruce na svém břiše, podívala jsem se a byl to Tom který spal.. je tak překrásný, pohladila jsem jeho ruce a objala ho taky. Už jsem byla v polospánku když k Tomovi do pokoje vtrhl Bill ,,Tome koupil jsem ti skittlesky.. co to má znamenat" zakřičel tak moc že tím probudil i Toma ,, vadí ti že se objímáme?" Řekl mu Tom ,, bojím se Tome, to je to" já jen na ně zírala a přišlo mi to hrozně trapný že nás uviděl Bill jak se objímám s jeho dvojčetem a to se nezname ani týden. Bill po dlouhém hádání s Tomem odešel a mně se chtěli jít do breku protože se kvůli mně pohádali, sklopila jsem hlavu dolu ale Tom si oddychl a moji hlavu zvedl a hnedka uviděl že mám červené oči jak kdyby mi je někdo obarvil na červeno ,,princezno nic se nestalo" řekl mi a usmál se aby jsem se usmála taky ale nepovedlo se mu to ,, Tome vy jste se kvůli mně pohádali, zase jsem ten problém" začala jsem brečet a Tom mě políbil, a já začala spolupracovat ale on po chvíli přestal a obejmul mě ,,nic se nestalo kotě, s Billem si popovídám a bude to dobrý, je to moje dvojče" usmála jsem se na něj ale už jsem to nevydržela a políbila ho...
ČTEŠ
Takže to je pravda ~ Tom Kaulitz
AcakAmy je 17ti letá obyčejná holka která jeden den potkala vysokého kluka asi jejího věku s dredama a tím to začalo.