Je lepší a lepší

162 3 0
                                    

Probudila jsem se ale ne doma ale v nemocnici, co tady sakra dělám. Posadím se aby jsem se rozhledla pořádně po místnosti a vedle mě sedí na židli Tom a oddychává si, je tak roztomilý ale co to melu nemám ho ráda. Najednou se probudil a vrhnul se mi do náruče ale překvapilo mě že jsem ho nechala, podíval se na mě a měl obrovský úsměv na tváři ,,Amy jsem tak rád že jsi vzhůru" pověděl mi.. zdá se to jen mě nebo jsem byla asi dlouho ve spánku že se nějak změnil ,,co se stalo Tome" zeptala jsem se ho ,,no Vítek te nejspíš o něco bouchnul takovou sílou že ti začala téct krev z hlavy ale neboj dodělal jsem ho" mně se začali opět hrnout slzi do očí, člověk který mě ještě nedávno uhodil mi teďka zachránil život? ,,díky Tome moc" on ale viděl jak mi stýká slza po tváři tak mi ji palcem setřel a pohladil mě, připadala jsem si jak v sedmém nebi a to ho znám teprve dva dny ,,Tome? Jak dlouho jsem spala" ,,noo asi tak čtyři hodiny" pověděl mi a já zůstala v šoku protože jsem myslela že jsem spala tak 2 hodiny.
  Přišel k nám doktor že jsem měla menší otřes mozku ale že to vypadá že už jsem v pohode takže mě zítra propustí, Tom mi hnedka začal mlet že tu se mnou zůstane ale já mu to zakazovala ,,prosím Amy, někdo se tady o tebe musí starat" ,, postarají se o mě doktoři Tome, fakt v pohodě" řekla jsem mu ,,ale když ty mi budeš chybět a budu se o tebe bát" hned po tom co to dořekl mi spadla brada, co to právě řekl? No dobře bylo to od něho hezky ale zároveň divný.
Nakonec mě přemluvil že tu se mnou zůstane ale že zítra už půjde do školy a po škole se opět vrátí. ,,Tome já asi půjdu spát, začala se mi brutálně motat hlava" ,, dobře princezno tak si lehni a kdyby něco tak mi řekni jsem tu" po té co to dořekl jsem do pěti minut usla ,,Amy já tě miluju" řekl Tom a než jsem něco řekla tak mě políbil a na začala spolupracovat, skousnul mě do spodního rtu což mě donutilo se usmát, už jsme se přemisťovali na postel když vtom jsem se probudila a Tom se na mě usmíval jak sluníčko ,,co se tak usmíváš" zeptala jsem se ho ,, nic jen umíš dost mluvit ze spaní" a na obličeji hrál jeho typický úšklebek a já byla jak v transu ,,do háje, nic jsi neslyšel jasný" ale Tom se na mě furt usmíval, takže jsem se nedala a kamarádsky jsem ho praštila do nohy což nás oba rozesmálo. Je mi s ním dobře, cítím se v bezpečí jak nikdy jindy.
Další kapitola guyss snad se líbí
Pajaa 💗

Takže to je pravda ~ Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat