První pusa?

135 1 0
                                    

Dneska už mě konečně propouští a Tom mi napsal že už jede, poslední dobou je na mě hrozně milý, už jsem slyšela hlasite kroky směřující k místnosti kde ležím a už jsem zaslechla ťukání na dveře ale mě napadlo že budu dělat že spím. Otevřeli se dveře a v nich stal Tom ,,Oh Amy jsi tak slaďoučká když spíš, kéž bych mohl s tebou" řekl ale já se neudržela a za pár sekund jsem vypadala jako rajče což znamenalo že jsem zčervenala. ,,Amy! Jsi vzhůru, jseš hrozně červená a já nejspíš vím proč" řekl a já byla čím dál více nervózní ,,prý že za chvíli přijde doktor a propustí tě" řekl a já si jen oddychla. Viděla jsem doktora jak vchází do místnosti s tím že už můžu odejít a já byla hrozně šťastná protože mě tu vykrmovali bramborami se špenátem což není úplně moje nejoblíbenější jídlo. Najednou mi Tom navrhl že mě sveze ale že pojedu na chvíli k němu tak jsem souhlasila. Nasedli jsme do auta a Tom mi zase dál jeho ruku na moje stehno ale spíš mě znervózňovalo to že se blížil k mému citlivému místu ,, Tome prosimtě nech toho" řekla jsem ,,Furt čekám na tu pusu" tak fajn dám mu ji ale na tvář natáhla jsem se a dala mu ji na tvář ale on toho nenechal ,,Tome dala jsem ti pusu teď si dej svoji pracku doprčic" zabíjela jsem ho pohledem ,,ale na tvář je maličkost, já chci na pusu" to si radši nechám jeho ruku na svém stehně. Už jsme přijeli a tyvole mají obrovský barák, vstoupili jsme dovnitř a Tom zakřičel přes celý barák ,,Jsem doma Bille" kdo je sakra Bill, zní to jak nějaká jeho holka, přiběhl k nám černovlasý kluk s černýma stínama v černém oblečení ,,Ahoj já jsem Bill a ty musíš být Amy že ano" jak to sakra ví, no jasně Tom jak jinak ,,Ahoj a ano jsem Amy a ty jsi Tomův kama-" opět jsem to nedostihla říct a on mi skočil do řeči ,, dvojče" COŽE to nemůže být jeho dvojče, vždyť jsou úplně jiný. Nakonec jsem se s Billem začala hrozně bavit, je to fajn kluk ale Tom na mně mohl oči nechat, furt jsem cítila jeho pohled upřený na mně, ,,Amy pojď prosimtě se mnou" řekl Tom a zatáhl mě za ruku a táhl mě nějakýma uličkama a nejspíš jsme se objevili v jeho pokoji, abych vám ho popsala tak je celkem útulný, v rohu má postel nad kterou má poličku s kšiltovkama a hnedka vedle postele má kytaru a piáno a všude kolem má buď knihovnu a nebo stůl s počítačem poházenýma propiskama. ,,Amy chci si s tebou o něčem promluvit.." dodal s temnějším hlasem a já byla čím dál tím víc v šoku ,, já se ti hrozně omlouvám jak jsem tě uhodil a taky jak tě málem zabil Vítek, měl jsem tě víc chránit" ,,to nic Tome nic si z toho nedělej, stejně si mě zachránil a já jsem ti vděčná až moc" když jsem se na něho podívala tak vypadal smutně, měl sklopenou hlavu a nekoukal mi do očí tak jsem mu tu hlavu zvedla rukama a znenadání mě políbil a já spolupracovala tak moc že mi chtěl svléknout tričko ale já ho zastavila a řekla že je ještě brzo, ,, jasně, promiň" ,, to nic Tome" usmála jsem se na něj a on na mě taky, nakonec jsme ještě šli k Billovi kde jsme si zahráli pokra a mě Tom potom odvezl domů.
Another kapitola lásky 💋💗

Takže to je pravda ~ Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat