Çakırkeyif (+18)

8.3K 100 10
                                    

Multi: Leyal Soysev

-
Barda çalan elektro müzik eşliğinde kokteylimden bir yudum daha çektim pipetle. Bu ortamda ne buluyorlardı asla anlamıyordum. Korkunç derecede bunaltıcı bir yerdeydim şu an bence.

"Of Leyal, çok sıkıcısın!" dedi İzen yanımda dikilip etrafı meraklı gözlerle süzerken. "Baksana, herkes dans ediyor!" Eliyle ten tene, dip dibe bedenlerini oynatan insanları gösterdi. Ona göz devirdim, "Onlar gibi olmaktansa sıkıcı olmayı tercih ederim." İçeceğimin kalan kısmını tek yudumda bitirip bardağı masaya bıraktım ve kolumu küçük kokteyl masasına yasladım.

"Hadi ama, biz de dans edelim!"

İzen'e baktım. Ah, şu zengin ortamları ve meraklı kızları. Soysev ailesinin tek temsilcisi olarak burada boy göstermem bile bir şanstı, bir de çıkıp dans etmek istemiyordum ancak İzen buna izin vermeyeceğini kanıtlamak istercesine elimden tutup beni piste çekti.

Arkada Wild Thoughts çalarken İzen karşımda kıvırtarak ve saçlarını savurarak dans ediyordu. Ben de bıkkın suratımla ona ayak uyduruyordum. Dans etmeyi severdim ama böyle ortamlar bana göre değildi.

"Oha! Evren sana bakıyor!" dedi büyük gözlerle arkamda bir yere bakarken. "Sakın çaktırma! Sakın çaktırma!" Çok önemli bir uyarı yapar gibi konuşmasıyla kaşlarımı çatıp baktığı yere döndüm.

Ah, şu çocuk, dedim kendi kendime. Alaska ailesinin meşhur tek varisi, zengin partilerinin, yat kulüplerinin aranan, kızlar tarafından arzulanan o çekici yüzü.

Buz mavisi gözleri ve koyu siyah saçlarıyla çekici olmadığını söylemem mümkün değildi. Sert yüz hatlarıyla birleşen sakalsız çenesi de bir o kadar yakışıklı gösteriyordu onu. Birkaç saniyelik göz temasından sonra omuz silkip önüme döndüm.

"Eh, fena değil." dediğimde İzen'in ağzı açıldı, beni çıplak omzumdan hafifçe ittirdi. "Sana inanamıyorum Leyal! O çocuğa eh dedin! İnanamıyorum..." Dramatik bir sahnedeymişçesine yaptığı hareketlerine kıkırdamadan edemedim.

"Biliyorsun İzen," Saçlarımı omzumun sol tarafına topladım. "Benlik olmayan ortamlarda, benlik olmayan tipler..."

"Aman, Soysevler'in kızının tribi de hiç çekilmiyor!" Gülerek şakalaştı.

"Öyle mi, İzen Karahan?" Karahanlar da oldukça köklü bir inşaat şirketinin sahibiydi senelerdir. Genel kanı Osmanlı zamanından kalma olduğuna yönelikti.

"Öyle, Leyal Soysev. Şimdi salla o güzel kalçanı! Bugün bir görevin var, Evren Alaska'yı elde etme planını uyguluyoruz!" Parmağıyla kalçama dokundu ve onu kıvırdığımı görünce zafer kazanmış şekilde güldü.

Üstümde beyaz, vücudumu saran sade bir elbise vardı, büyük takılar takıyordum. Gözlerimi kapatıp çalan, kulağa daha dans edilesi gelen şarkıya bıraktım bedenimi.

 Gözlerimi kapatıp çalan, kulağa daha dans edilesi gelen şarkıya bıraktım bedenimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BİZİM GİZLİ AŞKIMIZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin