İlk Buluşma

235 13 0
                                    

Şebnem sabah telefonuna gelen msj sesiyle uyandı,msj Selim'dendi. Mesajda;

Sel- Selam  ben Selim uyan hadi aşağda bekliyorm.Spora gizektm geçerken sanada bi uğramak istedim.

Şeb- Ne diyosun sen Selim yaa sabah ne sporu ? Bi insan  uykusundan bunun için kaldırılırmı yaa.

Sel- Hadi Şebnem fazla bekletme.

Şeb- Off Selim yaa off bekke hazırlaıp geliyorum.

Sel- Hadi tamam bekliyorum.

Dedi ve telefonu kapattı.
Şebnem'de eşofmanlarını giyip mutfağa indi ve bi kaç parça bi şey yiyip Selim'in yanına gitti ve Selim;

Sel- Sonunda çıkabildin şu evden.

Şeb- Çok konuşmada araban nerde? hadi gidelim.

Sel- Arabam mı? Arbam şurda ama arabayla gitmicez Şebnem spora gidiyoruz.

Şeb- Ne? E ee neyle gidicez peki?

Sel- Bisikletle gidicez biraz bisiklet sürüşo yapıcaz sonrada biraz egzersiz yapıcaz.

Şeb- Hımm peki tamam hadi gidelim.

Şebnem'in ağzından
Normalde hiç böyle bi şeye katılmazdım sebebini bilmiyorum ama bunu Selim söyleyince hoşuma gitti.Bence Selim'e bi şans vermeliym. Akşamki yemek davetini kabul ettiğimi söylerim egzersizdn sonra artık.

Selim'in ağzından
Başka zaman olsa bi kız için bu kadar uğraşmazdım ama Şebnem bi başka onda başka bi şey var gülüşü bakışı bi ayrı güzel.Sanırım gün geçtikçe Şebnem'i daha çok seviyorum.Galiba ona aşık olmuştum.

İşte gelmiştik. Önce bisikletlerimizle sahilde dolaştık.
Sonrada bieaz egzersiz yaptık.Şebnem çok yorulmuştu belliydi;

Şeb- Ya Selim off ayyhh yeter sen nerde buluyosun bu enerjiyi ya.

Sel- Ee ben her sabah yaparım bunu alışığım yani.Sen çok yoruldun galiba istersen biraz dinlen bnde şurda egzersiz yapıyım.

Şebnem bana bakan kızları görünce yanıma geldi ve;

Şeb- Yok canım ne yorulması geç bakim sn şôyle yanıma.

Gülümsedim ve;

Sel- Tamam tamam ben şimdi hereketleri yapıyorum sende benim yaptıklarımı yap.

Şebnem tatlı ve çocuksu bi tavırla;

Şeb- Tamam.

Biz biraz egzersiz yaptıktan sonra bi köşede sessiz sessiz oturuyorduk .Sessizliği bozan Şebnem oldu;

Şeb- Ya Selim ben çok acıktım eve mi gitsek artık?

Sel- Olur tabi ama istersen bi kafede oturup bi şeyler yiyebiliriz?

Şeb- Yok ya eve gidelim en iyisi hem daha akşam için hazıdlanmam lazım

Sel- Akşam için? Geliyosun yani?

Şeb- Geliyorum Selim napim çok ısrar etton raddetmek istemedim.Hadi gidelim artık daha Almila'lara gidicem ordanda eve gidip akşam için hazırlanıcam.

Sel- Tamam hadk gidelim.

Yazarın ağzından
Şebnem'le Selim eve doğru yol almıdılar. Yolda ufak tefek tartıştılar ve bakıştılar.
Eveeett biraz sonra Şebnem'in evine vardılar  ayrılmadn önce biraz konuştular;

Sel- Seni akşam saat 8'de alırım yemektn sonrada bara gideriz biraz. ;)

Dedi ve göz kıtptı.

Şeb- Tam ona göre hazırlanırım bende hadi by by.

Sel- Tamam anlaştık o zaman by by.

Dedi ve gitti.Şebnem'de eve girdi odasına çıkıp üstünü değiştirdi ve aşağıya indi.

Şeb- Selam millet.

Şeb.A.B- Merhaba kızımm. Nerdeydin sabah?

Şeb- Spora gittim babacım şimdide Almila'lara gidiuyorum.

Şeb.B- Tamam kızım iyi eğlenceler.

Şebnem Almila'lara gitti  zili çaldı ve şansına kapıyı kainat açtı.

Kai- Aa Şebnem hoş geldin canım.

Şeb- Hoşbulduk canım hadi içeri geçeleim.

Kai- Kafam karıştı kusura bakma canım ya hadi gel.Almila odasında istersn onun yanına gidelim.

Şeb- Olur canım hem anlatmam gereken şeyler var.

Odaya gittiler ve Şebnem;

Şeb- Almiloşummmm napıyosun bakalım?

Alm- Şebnemm! Hicc şarkı finliyrmcanım sen napıyosun?

Şeb- Tamam tamam bak sna ne anlatıcam.

Alm- Tamam anlat dinliyorum.

Şeb- Bizim şu barda karşılaştığımız çocul vardı ya sürekli benle uğraşan, işte o çocuk babamın yeni ortağının çocuğuymuş.

Alm.Kai- Ohaa ee noldu?

Şeb- İşte bizim.ortaklarla tanışıcağımız yemeğe oda gelmişti sonra..... Öyle işte sabahta bna msj attı...... Bu akşamda yemeğe gudicez.
Almila ya ben aşık oluyorum galiba.

Alm- Biliyodum böyke bi şey olucağını hissetmiştim ama sen kızarsın diye söylememiştim.

Kai- Tamam kızlar anladım peki bu bar olayını bnada anlatırmısınız?

Şeb- Canım benim çıkmam lazım sna Almila anlatsın kıyafet faln seçicem anca hazırlanırpm aaçmskyaj faln.Saat 8:00'da almaya gelicekte.

Alm.Kai- Ne e saat 3:00' sen git biraz dinlen sonrada hazırlanırsın canım bb.

Şeb- Tamam tatlişkolarım bn çıkıym.

Almila'lar Şebnem'i geçirirken Almila;

Alm- Şebnem akşama bize gel anlatırsn bizde kalırsın hem tatlım.

Şeb- Tamam tatlım öptüm bayy.

Şebnem apar topar eve gitti ve direk odasına çıktı dinlenmek için yattı.2 saat sonra kalktı kıyafetlerini hazırladı bi duşa girdi ve elbisesini giydi.

Hafif bir makyaj yaptı,hoş bordo belinden oturtmalı kısa bi elbise giydi altınada siyah platformlu platform kısmı ise bordo bi ayakkabı fiydi ve şebnem hazırr,son olarskta saçlarını hafif dalgalı bi şekilde yaptı ve tam o sırada Selim aradı;

Şeb- Efendim.

Sel- Şebnem ben geldim bekliyorum.

Şeb- Tamam çıkıyorum.

Dedi ve telefonu kapatıp aşağıya jndi.Annesine durumu açıkladı ve evden çıktı.

Selim Şebnem'i görünce büyük bi hayranlıkla ona baktı ve o sırada Şebnem;

Şeb- Çok bakma canım hadi hadi.

Dedi ve Selim'in kapıyı açmasını bekledi,Selim anladı kapıyı açtı Şebnem bindi selimde bindi ve gittilerr...

Arkadaşlar şimdilik by kadar gittiklwri yer nasl bi yer ne plucak diğer bölümde açıklamalı bi şekilde anlatıcamm... Bu arada yb yi sabah yayınlıcamm :* :)

Biz Olmak mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin