Kızlar eve gitti ve odalarına çıkıp yattılat.
Şebnen'in ağzından
Odama çıktım vevyatağa yattım aklıma ilk Selim geldi. Bu yaşanılanlarsan sonra bi tek Selim'in yanında mutluydum oydu benim ilacım. Bu gece ki kararımdan hiç pişmsn değilim bem Selim'i çok seviyorum ve bu hep böyle devam edicek o benim hayatımın aşkı.
Selim'in ağzından
Odana gittim ve yatağa yattım aklıma Şebnem geldi.Bu gece çok güzeldi veninşallah hep böyle güzel günlerimiz gecelerimiz geçer. Bu gece ki kararımdan hiç pişman değilimde Çünkü ben Şebnem'i çok seviyorum. O benim yaşama sebebim diğer yarımdı.
Sabah Şebnem'in ağzından
Sabha kalktım üzerimi giyindim saçımı makyajımı falan yaptm. Sonra elimde ki yüzüğü görünce Selim geldi aklıma ve hemen onu aradım.
Selim uykulu bi ses tonuyla;
Sel- Efendim sevgilim.
Şeb- Ayy aşkımm kıyamam ya uyuyomuydun sen.
Sel- Evet sevgilim ama sorun değil. Hem sabag sabah senin sesinle uyanmış sesini duuş oldum.
Şeb- Hmm tamam o zaman şey kahvaltıya gelsene çocuklarıda al istersen?
Sel- Tamam çıkarız birazdan.
Şeb- Tamam sevgilim bayy
Sel- bayy aşkım.
Telefonu kapattım ve aşağı indim kızlara haber verdim beraber sofrayı hazırladık ama hava sıcak diye bahçeye hazırladık.
Sonra kızlar üzerini değiştirmek için yukarı çıktı ve Selim'ler geldi. Onları içeri aldım ve mutfağın kapısından bahçeye çıkrtık. Hemen arkamızdanda kızlar geldi ve sofraya oturup kahvaltı yaptık. Kahvaltıdan sonra Selim;
Sel- Arkadaşlar ben spora gidicem kusura bakmayın. Şebnem sende gel benimle sevgilim hem sna süprizim var bak.
Şeb- Tamam sevgilim ben bi şeyler giyip geliyrm.
Yazarın ağzından
Dedi üzerini değiştirip aşağı indi ve çıktılar. Selim spir için yeşillik oan gibi bi yere götürdü prada biraz yürüyüş yaptılar sonrada koşupup biraz ara vermek için ilerideki alandan bi kafeye gidip birer kahve içtiler.Çimlere uzandılar rabi Şebnem dururmu hemen bi selfie çekti ve internete koydu.
Şeb- Aşkım resim çekelim mii?
Sel- Hmm bilemedim ki :)
Şeb- yaaa
Sel- :) tamam sevgilim tamam bakalım.
"#sevgilimle#sporagittikte :* "
Diyip paylaştı.Sonrada;
Sonrada biraz bisiklet sürüp eve döndüler. Selim Şebnem'i bırakıp eve gitti ve ordanda tekneye gitti...
Arkadaşlar biraz kısa ama şimdilik bukadar inşallah beğenmişsinizdir. Eğr bi fikriniz varsa mesaj atabilirsiniz isterseniz sevgiler hep mutlu olunnnn :* :*