Yazarın ağzından
Bütün bir hafta açılıs gününe kadar mekanla ışıkları hayvanlar içib uygun alanlar ayarlamakla falan geçti.
Açılış günü...
Şebnem'in ağzından...
Açılışımız öğkeden sonra oldu bizde o saate kadar hazırlandık ve açılışa özel ikramları hazırladık. Vebişte o saat açılışımıza özel davetlilerimiz de katılmıştı. Ertesi günde iş görmeye başlıcağız bu gün kayıt yaptıranlar oldu bi çok kişi oldu bile ve hizmetimizden memnun kalırlarsa başkalarınada söyliceklermiş. Akşama dükkanı temizlik elemanlarına bıraktıkk.
Onlarda işleri bittikten anahtarı bekçiye vericekler.Biz bu sırada Selim Almila Özgürle Canın Ksinat'a yapıcağı süpriz için onların ilk karşılaştığı yere gittik. Deniz kenarında karşılaşmışlar Kainat bi bankta tek başına otururken yanına Can gelmiş biraz sohbet etmişler ve tanışlar.
Biz elimizde komopetilerle onları bekliyoduk onlar geldiler Can Kainat'ın elini tuttu ve diz çöktü;
Can- Seninle ilk karşılaştığımız yer burası bunu burda söylemek istedim. Ömrünün geri kalanını benimle beraber geçirirmisin kainat benimle evlenirmisin?
Can öyle der demez biz komopetikeri patlattık ve çıktık.
Hepimiz- Kainat evt de
Kai- Evet evet evet Seni çok seviyorum.
Dedi ve Can'ın boynuna atladı sonrada bunu kutlamak için Selim'in barına gittik eğlendik dans ettik eğlendik bu gece bizim gecemizdii.
Gece yarısı...
Hepimiz çok yorulduk biz kızlarla eve gittik ve Selimlerde evlerine gitti. Eve gider gitmez kendimi yatağa attım o kadar çok yorulmuştun ki hiç yapmadığom bi şeyo yaptım kıyafetlerimle uyudumm :)Sabah...
Hepimiz erken kalktıl ve mekana gittik Selim'ker çoktan gelmiş ve hayvanlarla oyun oynuyolardı.
Ben hemen Selimin yanına gittim e haliule diğerleride sevgililerinin yanına gitti.
Sel- Hoş geldin prenses.
Şeb- Hoşbulduk aşkların en güzeli :*
O sırada yanımıza bi köpekçik geldi ben onu aldım ve sevmeye başladım sontada beraber oyun oynadık. Biz kızlarla hayvanlara bakarken çocuklarda biraz dinlenmeye gittiler.
Sonra listemize baktık gitme saatlerine yakın hayvanların bakımlarını banuosunu yaptırdık ve hazırladık. Çocuklarda onları sahiplerine verdi.
Akşam-
Tüm hayvanlar teslim edildi yatılı kalıcak olanlar ayrı tabi.
Biz bahçeede hep beraber kahve içtik ve biraz lafladık.Özg- Valla ilk günümüz olmasına rağmen çok güzel oldu baya kişi geldi.
Can- Aynen ya hem hasılatta ilk gününe göre gayet iyi.
Alm- Ay evet ya çok güzeldi hem bizim içinde çol iyi oldu hayvanlarla vakit geçirmek falan eğlenceliydi.
Kai- Aynenn yanlız bu akşam kim kalıcak burda başla hayvanlarda var.
Seb- O iş bizde bu akşam Selim'le biz kalırız.
Kai- O zaman yarında biz kalırız Can'la birlikte. Ne derson aşkım.
Can- Olur olur bana uyar aşkım ya.
Özg- O zaman ertesi günde Almiloşumm'la ben kalırız. Sırada hep böyle gider işte.
Sel- Aynen böyle devam eder sıramızda.
.......Diğerleri gitti venbizde Selom'le içeri geçtik. Önce biraz bahçede gezdik .
Sonra biz içeri girdik içerideki kanepede uzandık öyle uyuya kalmışız.
Sabah...
Kainatlar gelmiş ama bizi uyandırmamıs işleri halletmişler.
Sonra biz kalktık onlarla biraz lafladık ve kahvaltıyl yapmaya gittik. Ordanda Selim bize geldi ve dinlendik sonrada benim odamda beraber yattık.İnşallah beğenmişsinidir lütfen yorumlayın. Hep mutlu olun inşallahh. Yüzünüzden gülücük eksik olmasın hep mutlunolun inşallah. :* :* :*