Seni Seviyorum

192 10 3
                                    

Şebnem'in ağzından
Almilayı ardım ve kapıyı açmasını söyledim oda kapıyı açtı ve hemen Almilayla onun odasına gittik;

Şeb- Oo kızlar cipsler kolalar çerezler faln.

Alm.Kai- Şebnem boşver cipsi faln noldu Selim le sen onu anlat.

Şeb- Tamam tamam. Selim beni çok hoş bi yere götürdü her yer rengârenk ışıklarla doluydu..... Dedim ve sonrada Selim elimden tutu ve beni yemek yiceğimiz yere götürdü.....Ordan sonrada bara gittik onunla karşılaştığımız bara....o bar selimlerin barıymış........Bardaki çocuk bana yakınlaşıncada .........Beni sizin kapının önüne bıraktp ve bende o yam arabaha binip gidicekken.....
Selim gitti bende buraya geldim işte bu kadar.

Alm.Kai- Ohaa çok güzel.

Şeb- Ee tamam kızlar. Neyse napalım?

Kai- Biz film izleriz diye düşünmüştük sen ne dersin?

Şeb- Olur tabi.

Bütün gece kızlarla beraber film izledik konuştuk falan,sonra filmizi izlerken uyuya kaldık.

Sabah kaltığımızda Kainat odada yoktu. Almila;

Alm- Aşağı inmiştie hadi bizde gidelim.

Şeb- Tamam ben elimi yüzümü yıkıypm ineriz.

Alm- Tamam canım bende üstümü değiştiriyim.

Hazırlandık ve aşağı salona indik.Güzel kokular geliyodu ben Almila'laya;

Şeb- Kainat bi şeyler yaptı galiba?

Alm- Galiba hem sever o böyle şeyleri hadi gel mutglfağa gidelim.

Biz mutfağa girdik Kainatta tam o sırada lahveleri koymuş.

Kai- Hadi gelin kızlar bende tam kahveleri koymuştum.

Dedi ve bizde sofraya oturduk biraz lafladık o sırada;

Alm- Şebnem bu gün hafuza giricez hep beraber sende bikinilerini al gel istersen.

Kai- Evet Şebnem sende gel.

Şeb- Tamam olur hem bu gün için bi planım yok.

Kai- Tamam o zaman akşama da vara gideriz.

Şeb- Oluur ben şimdi eve gidiym eşyalarımı alıypn sizde hazırlanın.

Alm.Kai- Tamam canım bekliyoruz.byy

Yazarın ağzından
Şebnemeve gitti hazırlandı ve kızlarda haIrlandı.Şebnem Almila'lara geldi ve direk arka tarafa hafuza gitti.

Şeb- Selam kızlar.

Kai.Alm- Hoşgeldin gel hadi.

Kızlar öğlene kadar vakit geçirdiler.Sebnem oğleden sonra eve gitti.

Şebnem eve gider gitmez biraz uyudu ve sonra aksama hazırlanıp evden çıkti,saat 9 olmuştu bile.

Şebnemin ağzından

Almila'lar neni kapıda bekliyolardı onlae Almila'ın bende kendi arabama bindim ve onlara beni takip etmelerini söyledim.Bara geldik ve Almila;

Alm- Burası Selim'in barı.

Şeb- Tsmam tamam hadi içeri girin.

Dedimve içeri girdik öylesine oturuyoduk ama benim gözlerim sürekli Selim'i arıyodu Almila bunu dark etti;

Alm- Seli arıyosun dimi

Kai- Ayn şebnem sürekli etrafa bakıyosn.

Şeb- Okadar belli oluyomu yaa.

Alm- Arasana Selim'i buraya çağır gelsin.

Şeb- Tam ben arıyıp geliyorum

Dışarı çıktım Selim'i aradım ve;

Şeb- Selim nerdesin biz sizim bardayız gelsene.

Sel- Hmm olu benimde canım sıkılmıştı evde. Cana bi soruym.

Şeb- Olur tabi hem bende kızlarla geldim zaten Can'ı da al gel.

Sel- Tamam biz geliyoruz.

Seb- Tam bekliyorm hadi by.

Sel- by.

Selim geliyorum dedi ve içim çoj rahatladı,içimde farklı bi huzur doldu ve güler bi suratla içeri girdim.

Alm- Geliyo galiba anlaşılıyo.

Seb- Evet yanonda Can'la beraber kardeşi.

Biz öyle ladlarken Selim'le Csn geldi ben el salladm beni gördüler ve yanımıza geldiler.

Sel- Merhaba bayanlar ee nabr?

Can- Merhaba.

Seb.Kai- Merhaba iyi işte siz?

Alm- Merhaba.

Sel.Can- İyi işte her zamnki gibi.

Biraznkonustuk ve sonra Selim beni dans etmeye çağırdı bende müsade isteyip gittim. Bizim arkamızdanda Can'la Kainat dans etmeye geldi.Almila dans etmeği fazla sevmediği için sadece oturdu arada bi dans faln etti.

Gecenin sonunda Kainat ve Can baya samimiydi sonrada çpktpk ve arbalar binicekken Selim'in yanına gidip yanağından öptüm ve kulağına seni seviyotum dedim. Sonrada arabama bindim göz kırptım yola çıktpm.Almila ve Kainat'ta kendi arabalarına bindi be gittik...

Eve geldiğimde farklı bi his vardı içimde aşk ben Selim'i çok seviyorum ya.

Selim'in ağzından
Bem ilk defa bitini gerçekten seviyorum ve gerçekten değer veriyorum inşallah onu hiç kaybetmem Ben Şebnem'i çok seviyorum ya.

Biz Olmak mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin