Dönüşş

115 6 2
                                    

Şebnem gece bi ara kalktı ve Selim'in omzunda uyuyakaldığını fark edince gülümsedi derin bi nefes aldı ve tekrar uyudu.

Sabah

Selim erkenden kalktı kahvaltısıbı yaptı ve Şebnem'in kahvaltısınıda ona götürdü önce onu uyandırdı sonrada kahvaltısını veedi.

2 saat sonra
Selim geri dönüş için çantaları toparladı ve sonrada Şebnem'i aşagıya indirdi.Şebnem aşağa CAn,Kainat,Almila,Özgür'ün yanında beklerken Selim'in bi kaç işleri vardı onları halletti ve arabayla uçağa gittiler.

Uçakta.
Uçakta Şebnem biraz uyuya kalmıştı ve Selim bunu fırsat bilip diğerleriyle uçağın diğer tarafında bi konuşma yaptı onlarla Şebnem'e yapıcağı süprizden bahsetti;

Sel- Almila ve Özgür siz Şebnem'i oyalıyosunuz ve ben gelip alıncaya kadar hiç biyere gitmesin.

Alm,Özg - TAmam biz oyalarız Şebnem'i ya sorun değil.

Sel- Tamam Kainat Can sizde bna yardım edin abi. Süslemeler mekan falan.

Can,Kai- OLur tamam da süpriz ne onu o gün orda öğre iceksiniz.

Sel- tamam bu kadar yeter hadi Şebnem uyanmadan gidelim.

Tam o sırada Şebnem'in sesi geldi.

Şeb- Selim ya heyy nereye gittiniz ya.

Sel- GEldik canım geldik biraz sıkılmıştıkta seni rahatsız etmeyelim dedik.

Kai- Ayn ayn canım.

Şen- Hmm tamam dedi ve öpücük attı.

1 saat sonra
Uçak iniş yaptı ve sonrada dışarı çıktılar pistte onları Selim'in özel arabası bekliyodu hepsi arabaya bindiler. Ve sonrada önce Almila'yla Kainat'ı eve sonrada Şebnem'ieve bıraktılar.

Akşam.

Akşam Şebnem evde otururken bi telefon geldi ve annesi ve babası seyahat sırasında süikasta uğramış ikislde ölmüştü.

Arkadaşlar bu biraz kısa oldu k.b. yarın devamını yazıcam.
..Sizleri seviyorum bay:* :* :* :* biraz meraklandırmak istedim sadece.

Biz Olmak mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin