Evde Şebnem bi kahve içti ve hep beraber oturdular o gece orda kaldı hepsi.
Ertesi gün kızlar Şebnem'ide alıp alışverişe gün gittiler onun rahatlaması ve gevşemesi gerekiyodu biraz.
Selim"de durumdan dolayı süprizin erteleniceğini ve biraz beklemesi gerektiğini ama yinede nebyapabiliceklwri hakkında plan yaptı çocuklar ve bubllay yatıştplıktan sonra en fazla 1 ay sonra yapmaya karar verdİ
1 hafta sonra
Şebnem artık daha iyidi. Kızlar Şebnem'i yanlız bırakmamak için bi süre onun evinde kaldılar. Arada bi Selim ve diğerleride geliyodu dışarı çıkıp dolaşıp kafa dağıtıyolardı böyle böyle bir ay geçti......
1 ay sonra
Şebnem eski neşesine dönmüş ve ölenle ölünmemesi gerektiğini anlamıştı ama bu üzgünlüğü bitti demek değil tabiki.Bi süre sonra Şebnem,Kainat ve Almila konuşuyodular...
Şeb- Kızlar benim süper bi fikrim var .
Kai,Alm- neymiş?
Şeb- Kainat artık İsganbul'a temelli döndü ve ev arıyo e Almila'da evden ayrılmayı ayrı eve çıkmayı düşünüyodu ozaman hep beraber burda kalalım hem bn napıcam ki tek başıma burda hep beraber kendi evimizde yaşarızz.
Kai- Hmm iyi fikirmiş olabilir.
Alm- Neden olmasın hep beraber yaşarız işte bence olur.
Şeb- Tamamno zaman anlaştık yarın ger şeyi bitirelim taşınma uşlemlerini yani...
....
O gece erken yattılar.
Ertesi Sabah;
Şebnem taşınma ve oda hazırlama boyama işleri fln için Çocukları Çağırdı. Önce kızların eşyaları geldi sonrada odalar ayarlanıp boya işlemlei başladıı.
Kainat'la Can Kainat'ın odasını,
Almila'yla Özgürde Almilanın odasını boyadılar.Şebnem'de bu sırada Selim'le birlikte kızlara yatak masa oda eşyaları yani aksesuar falan baktı.Şebnem alışverişin dozunu kaçırdı biraz bi karoeke seti eve farklı ajsesuarlar fln aldı Selim bunun böle bitmiceğini anladı ve Şebmem'i zorla eve götürdü.
Evdee..
Selim'le Şebnem içeri girer girmez kanepede yorgun galde yarken görünce fiğerlerini mutfağa gidip hepsine kahve yapıp içtiler.Akşam ev tamamen dekore edilmişyi ve herkez çok yorgundu.Film izlemeye karar verdiler ve film izledilerr.
1-2 saat sonra
Film izlerken uyuklamaya başladılar Selimde ;
Sel- Kızlar bu gün çok yorulduk en iyisi biz kalkalım hem sizde dinlenin
Dedi ve kızlar onları geçirip içerisini topladılar sinrada odalarına uyumaya gittiler...Selim'lerin evi.
Selim evde Şebne'me yapıcağı süorizden bahsetti ;Sel- Arkadaşlar yarın büyük gün yarın Şebnem'e süprizimi yapıcam.Özgür sen Almila'yla Şebnem'i oyala.Can sende Kainatla bana yardım ediceksin.
Can- Olur alur abi bn Kainat'a msj atıym ve sonrada yatcm bay.
Sel- tamam
Özg- Tam bende Almiloşuma gaber verip yatarm bay.
Dedi ve o gecede öyle bitmiş oldu...
Arkadaşlar şimdilik bu kadar... Devamı akşam üstü yada 24:30 gibi yayınlıcamm....
Boll sevgilerrr.inşallah beğenmişsinizdir düşüncelerinizi yazın lütfennnn... :**