Bodrumm

167 6 2
                                    

Selim'e döndük ve ne dicek diye bekliyoduk ben o sırada;

Şeb- Evet seni dinliyoruz neymiş bakalım.

Sel- ŞEbnem yanıma gelirmisin biraz?

Yanına gittim Selim elimden ve;

Sel- Şebnem ben seni çok seviyorum.

Şeb- Bende seni seviyorum.

YAzarın ağzından.

Dedi ve orda öpüştüler. Sonrada herkez alkışladı. Ve bunun üzdrine Can e madem bizde bi şey açıklayalım dimi Kainat;

Kai- Evet arkadaşlar biz Can'la bir haftadır beraberiz.

Bunun üzerine hepsi sevindi ve;

Şeb- Ee a kadaşlar itiraf üzerine itiraf varmı başka.

Herkez güldü ve;

Sel- bu Özgür benim yakın arkadaşım kendisi yani seninle Almila gibi bişi işte.

Şeb- Aa öylemi merhaba memnun oldum nasılsın?

Öz- Merhaba iyiyim bi süredir yurt dışındaydım yeni geldim ve senin doğum gününde buldum işte kendimi.Sen nasılsın?

Şeb- Hmm iyiim tekrar memnun oldum hadi sofraya geçelim madem.

Tam o sırada Almila;

Alm- Aayy daha fazla dayanamıcam ben özgür söylüyorum.

Şeb.Sel.Kai.Can- Ne yojsa sizdemi?

Öz- Evet arkadaşlar biz Almila'yla beraberiz.

Kai- Ee ama yuhh artık daha yeni tanıştınız nasıl ne zaman.

Alm- Tamam anlatıyorım.Ben bi hafta önce yurt dışına çıktım yaa işte o zaman tanıştık özgürle hem o benim hayatımın erkeğ ben buna inanıyorum.

Sel- E nediyelim arkadaşlar hayırlı olsun.

Sonrada hepsi;
Hayırlı olsunn.

Şeb- Ehh hayırlı olsun madem şimdilik fazla bişey demiyorum
ama eve gidince bunun hesabını sorucam bana herşeyi anlatıcaksın...

Dedi ve herke güldü eğlendi falan akşam oldu hava biraz soğudu.Üşüdüler ve hepsi arablarona binip evlerine gittiler.Ertesi gün hepsi hafta sonu plan yapmak için buluşucaklardı.Şebnem akşam Almila'da kalıcağı ıçin evden ya ın için ve akşam için kıyafet alıp Almila'ya gitti.

Almila bütün gece Şebnem'le Kainat'a olanları anlattı ve ertesi sabah erken kalkıcakları için yatıp uyudular.

Sabah

Hepsi erkenden kalktı ve kahvaltılarını taptılar sonrada hazırlanıp çıktılar. Kainat'ın kendisi e ait olan kafesinde bukuştular kızlar gittiğinde Selim'ler çoktan ordaydı bile.

Bir iki saat sonra
Sohbet ettil r ve nereye gidicekleriyle ilgili konuştular her kafadan farklı bi şey çıkıyodu ve sonunda Selim;

Sel- Arkadaşlar hafta sonu hep beraber bizim bodrumdaki otele gidelin ne dersiniz?

Şeb- Aa bak bu iyi bi fikir nasıl olur arkadaşlar?

Alm- Olur çok güzel olur.

Diğerleri- Olu olur tamam.

Sel - Kızl r o zaman Yarın Cuma sabah saat 8'de hazır olun sizi almaya gelicez uçak işinide biz halledicez çocuklarla.

Herkez olur dedi ve anlaştılar. Sonrada biraz gezip dolaştılar.Kızlar çantalarını hazırlamak için erkenden gittilerr.

Ertesi sabah

Selim'ler kızları evlerinden almaya gittiler ve sonrada Özgürün özel uçağına gittiler.

Sonrada hep beraber yoka çıktılar;

Alm- Ayy çok heycanlıyım yaa beraber ilk tatilimiz.

Kai.Şeb- Aynen herşey çok güzel olucak inşallah.

Yolculukk
Şebnem uykusuna düşkün olduğundan yolda Selim'in on unda uyuya kaldı.

Selim'in bide kedisi vardı.Semim kedisinide getirmişti yanında om unda Şebnem kucağında kedisi.

3 saat sonra
Sonunda bodruma gelmişlerdi.Selim önce Şebnem'i uyandırdı ve çantları alıp çıktılar.Onları otelin özel arabalarından biri bekliyodu indiler ve hemen arabaya binip otele gittiler.

Sel- Çantaları aldırırım ben hadi gelin odalarımıza çıkalım.

Dedi ve once resepsiona sonrada anahtarları alıp odalarına gittiler.Can'la Kainat bir odada Özgür'le Almila bi odada Selim'le Şebnem bi odada süit odalarına çukıp biraz dinkendiler ve akşam yemeği için hazırlanıp çıktılar.

Arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir. Em kısa zamanda yb'yi yazıcam fazla bekletmeyi sevmiyorm Akşam ustüde yayınlarım.

Biz Olmak mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin