Selimler gelir gelmez kapıyı Şebnem açtı arkasından da kızlar gedi.
Herkez kendi sevgilisinin elinden tutup odalasını göstermeye götürdü.
Şeb- Nasıl olmuş sevgilim herşeyi ben hadırladım ben düseznledim?
Sel- Çok güzel olmuş sevgilim.
Şeb- Pekii en çok neyi beğendiinn?
Sel- Hmm en çoookk duvarlarda asılı olan ve baş ucumda olan resimlerimizi beğendim.
Selim'in ağzından
Şebnem'le beraber benim eşyalarımısa düzenleyip yerleştirdik. Sonrada bugün hayvan otelinde durma sırası bizim olduğu için hemen çıktık.
Benim ufak bi işim olduğu için onu bırakıp gittim.Şebnem'in ağzından
arabadan indim ve tam içeri giricekken kapının önündeki köpeği fark etttim. Onu kucağıma aldım ve boynunda bi not olduğunu fark ettim.
"Notta"
Sem benim gülen yüzüm, ömrümün geri kalanını geçirmek istediğim kadınsın buda bi adım olsunn ve aşağıdaki tarih nikah tarihimiz sevgilim. Tanıştığımz tarih." bu arada köpeğin adını sen koy istedim.Sebnem gülümsedi ve işte ben bu adamın süprizlerine bayılıyorum yaa sevgilim benim.
Dememle arkamdan Selim geldi.
Sel- Hmm demek öyle.
Dedi ve ben hemen boynuna atladım. Sonrada köpeğide alıp içeri girdik.
Ben biraz köpekle ilgilendim sonrada onun için bi oda ayarlayıp yatırdım yatar yatmazda hemen uyudu zaten.
Aşağıda....
Şeb- Aşkım benim ya çok seviyorum seni.
Sel- Bende seni seviyorum bitanem ama artık gelsende bu hayvançağızlarm bakımlarını temiliklerini yapamaya geçsek artık
Şeb- Tamam sevgilim geliyorum
Selimle hayvanlarn bakımlarını yaptk ve onları banyo yaptırp odalarına yerleştirdik hepsini.
Sonrada bi akşam yemeği yedik....Yatma vakti....
O gün çok yorulmuştuk yemekten sonra birazbtv izledik ve uyumaya gittik...
Benim içim gece rahat etmedi köpege bakmaya gittim. Çok tatlıydı onuda alıp odaya gittim ve oda benim yanımda yattı.Yatarken.....
Selim iyiki benim hayatıma girdi. İlk başta onu sevmedim gibi geldi ama içten içe ona giygide aşık oluyomuşum. Selim benim tek mucizem yaşama sebebim, haylerimdeki,evleek istediğim adam. Romantik, süprizzzleri de şahame benim için bi çok şeye katlanıyp canm benim ya. Benim ömrüm feda sana be yakışıklı sevgilim.
Şebenem bunları söylerken onun sâçlarıyla oynuyo kafadını okşadı sonrada yanağına bi öpücük kondurdu ve yatıp uyudu.......
Arkadaşlar k.b yb yazıyorum siliniyo bi türlü yayınlayamadm. İnşallah beğenmişsinizdir yorum yapın lütfen... :*