1

181 26 10
                                    

en son da ki açıklamayı okursanız beni çok mutlu edersinizzz

...

ruyalardaburusuruz: seni görünce dedim bu bir rüya, keşke rüya olsa.

ruyalardaburusuruz: Korkuyorum seni sensiz yaşamaktan.

"yazdım"

Su bana kafasını olumsuz anlamda sallarken ben elimde ki telefonu bana olabildiğine en uzak yere atarken arkama yaslanıp tırnaklarımı kemirmeye başlamıştım.

"Rüya cidden şaka gibisin, nasıl olur da rastgele gittiğimiz kafenin yanında ki künefecide ilk defa gördüğün birine aşık olabilirsin"

Su haklıydı, ben aşka inanmayı keseli aldığım darbe sonucu unutmuştum ama cidden nasıl olurdu da bir çift mavi göze vurulmuştum ? hemde ilk gördüğüm andan itibaren.

Önemli olan bu da değildi, önemli olan o mavi gözlerin de bana bakıyor olmasıydı.

"çok tatlı değil mi ama ?"

Su kafama sarıldığı yastığı atarken havada yakalayıp güldüm.

Yaz cidden asıl şimdi güzelleşiyordu benim için.

lisenin kapanmasına bir iki hafta kalmıştı fakat ben tün devamsızlığımı şimdi kullanıyordum sebebi ise o kafeye gidip, cam kenarına oturup yan kafeyi izlemekti yani onu, kim derdi ki lise sonda sınava çalışmak yerine aşık olup yedi yirmi dört kafeye gidiceksin ?

aşktı değil mi bu ? bence öyleydi hem zaten herkese göre farklı değil miydi bu aşkın tanımı.

"hadi hazırlanıp çıkalım"

Evet kendim gitmediğim yetmiyormuş gibi Su'yu da yollamayıp peşimde sürüklüyordum, hem benimle bu heyecanı paylaşmayacaksa neden yakın arkadaşımdı ki.

Kırmızı rujumu dudağıma sürdükten sonra siyah saçlarımın uçlarında ki dalgayı elimle düzeltip çantamı omuzuma taktığımda henüz hâlâ cevap gelmemiş telefonumu alıp ayağa kalktım.

"Seninle arkadas olduğum gün keşke amcam doğursaydi da tanışmasaydık ya"

Su söylene söylene yanıma gelip önden ilerlerken koşar adım arkasından boynuna sarıldığımda onun da gülümsediğini gördüm.

elimde ki telefon titrerken kalbimin hızlanışı da aynı zamandaydı.

denizll: Sen kimsin?

....

Son

arkadaşlar ben bioma yazmıştım aslında ama burda da yazayım, bileniniz var mı bilmiyorum ama iki seneye yakın hatta direkt iki senedir çok güzel giden bir ilişkim vardı "dı" bitti, bitmesi gerekiyordu tekrar olur mu olmaz mı bilemem ama benim için sadece bir ilişkiden ibaret olmadığı için burda paylaşmak istedim bu yazdığım "rüya" da ilişkimizin bir nevi özet kitabi gibi olucak isimler farklı hatta olaylar farklı ama işte iki senenin başından sonuna kadar olan gelişmeler kesit kesit olucak ya da birbirimize dediğimiz cümleler olsun kelimeler olsun kavgalarımız olsun burda olucak, örneğin bu ilk bölümde ki tanışma sahnesi cidden böyleydi yani bakışma sahnesi veya onu cidden orda gördüğüm sahne ama gidip de fakeden yazmadım direkt yanına gitmiştim yan kafeye yani işin özeti yaşadığımız her şey tamamen buraya yqnsıtmayacagım ama özet olarak veya olayları minimalist değiştirerek buraya dökeceğim benim için biraz fazla özel olucak okur musunuz bilmiyorum ama dediğim gibi fazla özel benim için...

Rüya • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin