3

56 16 6
                                    

Arkada çalan şarkıyla yatağıma uzandım, çıkmıyordu, sanki göz kapaklarıma resmi çizilmiş gibi gözümü ne zaman kapatsam mavi gözler karşımda gibi hissediyordum.

İlk gördüğüm günü hâlâ hatırlıyorum, gri bol bir eşofman siyah bol bir tişört güneşte sarıya dönen kumral saçları, ışıl ışıl gözleriyle oturuyordu sandalyesinde ama bacağında sorun mu vardı, hep uzatıyordu yürürken de topallıyordu sanki, buralarda yeni miydi ? görmemiştim daha önce.

ama bana bakma öyle sakin olma bir şey söyle

Şarkıya sırıtarak yastığıma sarıldım.

Hani biriyle ilk bakışmalarda ki heyecan, onu daha fazla görme isteği,  her çalan şarkıda onu düşünmek vardır ya şu an tüm bunların on katını yaşıyor gibiydim.

Acaba sevgilisi var mıydı? Gerçi olmuş olsaydı öyle bakar mıydı ?

O gün oraya gitmeseydim onu yine de bir yerde görür müydüm ? tesadüf müydü ? Ona neden yazmıştım ? ona sürekli yazmamalıydım bence sonuçta işinden gücünden alıkoyuyordum, ismini de çalıştığı yerin itiraf sayfasında öğrenmiştim orası da ayrı bir olay ama olsun.

Sınava bir hafta falan kalmıştı gerçekten düşünmem gereken o muydu ? çıkmıyordu aklımdan, sınıfımda ki herkes bir kaç gün sonra mezuniyette giyeceği elbiseyi konuşup düşünürken ben sadece onu düşünüyordum şaka gibiydi ama ben daha önce hiç böyle güzel hissettiren şaka görmemiştim.

....

o şarkı olayı gerçek bu arada her onu gorup eve geldikten sonra o şarkıyı dinliyordum garip bir şekilde hatta video da var snap anilarinda...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüya • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin