Τα κορίτσια πάνε στο σπίτι της Κλάρας...
Κ:Πφφ καλέ τι να κάνουμε?
Ε:Μαρινέλα το τάμπλετ!
Μ:Ααα κατάλαβα!
Τα κορίτσια: Μαζί σου μπορώ να φτιάξω με αστέρια για εμάς έναν κόσμο που τους δυο χωρά...Μαζί σου μπορώ να βρω καλοκαίρια κοιτόντας τον ήλιο στη δική σου ματιά...Μαζί σου μπορώ τα πάντα μπορώ όταν λες ΣΑΓΑΠΏ...Μαζί σου μπορώ τα πάντα μπορώ ότι θέλεις μπορώ...
Κ:Αχχ όταν θα το τραγουδήσουμε στην συναυλία....Και άρχισε να κλαίει!!!
Ε:Κοπελιά μην κλαίς!
Μ:Έλα βρε Κλάρα αν κλαίς ο Βαγγέλης θα στεναχωρηθεί...Και κοίταξε την Εύα και αναστέναξε...
Κ:Χαχαχα σε ευχαριστώ με έκανες να γελάσω..Για εμένα θα νοιαστεί ο Βαγγέλης?Για μια θαυμάστρια του?Εεε ποτέ!!!
Ε:Μην λες βλακείες το έχει δηλώσει!Είσαι πολύ όμορφη!Και ο Βαγγέλης μπορεί να σε ερωτευτεί που ξέρεις...?
Μ:Καλά λέει η Εύα...Είσαι και έξυπνη,και κούκλα έχεις πάρα πολλά πλεονεκτήματα!
Κ:Κορίτσια κάθε μέρα βλέπει τόσα κορίτσια πολύ όμορφα....Δεν γίνεται να με κοιτάξει ποτέ...
Μ:Μην λες μαλακίες!!!
Ε:Θα σε αφήσουμε τώρα...Πρέπει να διαβάσουμε....!
Κ:Καλά λες..Πφφ εντάξει!Φιλάκια θα μιλήσουμε!
Μ:Εννοείται!
Ε:Αντίο....
Η Κλάρα έμεινε μόνη σπίτι της...Και πήγε στην κουζίνα...Και είδε το μαχαίρι!Το παίρνει....
~Σκέψεις Κλάρας~
Αν πεθάνω δεν θα νοιαστεί για εμένα κάνεις!Πάλι καλά που είμαι μόνη...Δεν θα με αγαπήσει ποτέ ο Βαγγέλης!Θα πάρω και τα χάπια για να πεθάνω πιο για να πεθάνω πιο γρήγορα!Οι γονείς μου είναι μαζί και οι φίλες μου είναι ευτυχισμένη!
~Τέλος σκέψεις Κλάρας~
Παίρνει το μάχαίρι και τα χάπια!Πίνει τα χάπια...Μετά χαρακώνεται κοντά στις φλέβες της...Η Κλάρα λυποθιμάει!Μετά απο 10 λεπτά πηγαίνουν οι γονείς της και η αδελφή της εκεί!(Ο κ.Γιώργος και η κ.Άννα και η Φρόσω!)
Α/ννα:Γιώργοοοο η Κλάρα...
Γ/ιώργος:Τι έγινε?Θεε μου!
Φ/ρόσω:Η αδελφή μου!Η αδελφή μου!Όχι χαρακώθηκε!Τα χάπια!Μαμά δεν θέλω να πεθάνει!
Α:Όχι όχι όχι δεν θα πεθάνει Φρόσω μου!!Δεν γίνεται αυτό!Και άρχισε να κλάει!
Γ:Θα πάρω το ασθενοφόρο!Φρόσω ηρέμησε σε παρακαλώ και εσύ αγάπη μ!