Ελισάβετ: Βαγγέλη...σε παρακαλώ...
Βαγγέλης: Ναι σωστά...συγνώμη...
Ελισάβετ: Και εγώ συγνώμη...
Βαγγέλης: Ένα τελευταίο φιλί?
Ελισάβετ: Βαγγέλη!Ανασταστενάζει και ο Βαγγέλης την φιλάει!Ένα φιλί γεμάτο συναισθήματα!Φαινόταν πως ήταν το τελευταίο τους φιλί...το φιλί ήταν πολύ αγγελικό...Αυτό το φιλί κράτησε πολύ ώρα...Όταν τελείωσε το φιλί ο Βαγγέλης δάγκωσε το κάτω χείλος του...
Βαγγέλης: Σε ευχαριστώ!Ο Βαγγέλης πάει να φύγει..
Ελισάβετ: Β..Βα...Βαγγέλη?
Βαγγέλης: Ναι?
Ελισάβετ: Θες να κοιμηθείς εδώ?
Βαγγέλης: Θες σίγουρα να κοιμηθώ εδώ?Και σχιματίστηκε ένα χαμόγελο..
Ελισάβετ: Ναι έχω και μερικές ταινιές αν θες να δούμε...
Βαγγέλης: Εντάξει!
Είναι 7 το απόγευμα....
Ελισάβετ: Θες να δούμε το ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ή το Fault in our stars?
Βαγγέλης: Δεν ξέρω κανένα από τα δύο!(ο Βαγγέλης τα ηξερε ειπε ψεμτα)
Ελισάβετ: Τιτανικος!
~Στην μέση της ταινίας~
Η Ελισάβετ είχε σπαράξει στο κλάμα!Ο Βαγγέλης ξαφνιάστηκε...από το πολύ κλάμα!
Βαγγέλης: Ηρέμησε..Και την παίρνει αγκαλιά!
Ελισάβετ: Δεν μπορώ!Και τον κοιτάει...Βαγγέλη σε αγαπάω!Ο Βαγγέλης κοίταζε τα γαλάζια μάτια της που τον είχαν τρελάνει..Ο Βαγγέλης πλησιάζει τα χείλια της...Η Ελισάβετ κλείνει τα μάτια της..Και μετά φιλιούνται..Ο Βαγγέλης σαν παλιοσέξουλο την ξαπλώνει στο γραφείο αφού πρώτα πέταξε όλα τα πράγματα κάτω...Η Ελισάβετ δεν είχε δύναμη να κάνει κάτι οπότε ο Βαγγέλης βρήκε την ευκαίρια να βγάλει την μπλούζα της και το σουτιέν της...αφου έβγαλε την μπλούζα της μπαίνει η Φρόσω!
Φρόσω: Χίλια συγνώμη με την ησυχία σας!
Ελισάβετ: Είσαι ηλίθια πως μπαίνεις έτσι?
Στέλιος: Μωρό μου τι έγινε?(φωνάζει)..
Βαγγέλης: αχαχαχχαχαχαχχαχαχαχχαχαχ
Ελισάβετ: Χαχαχαχα τι κάνει ο Στέλιος χωρίς παντελόνι και χώρις μπλούζα μόνο με μποξεράκι?
Βαγγέλης: Ααα δν έφερε προφυλακτικά?
Φρόσω: Χέσου Βαγγέλη!
Ελισάβετ: Φρόσω για μαζέψου!Και δεν θα το κάνεις!
Φρόσω: Την άδεια σου θα πάρω?
Βαγγέλης:αχαχχαχα
Ελισάβετ: Έχει βάλει η μαμά κάμερες στο δωμάτιο σου!Πήγαινε σε κάποιο άλλο δωμάτιο.Και προφυλακτικά έχει στο δεύτερο συρτάρι στην ντουλάπα μου!
Φρόσω:Εεε?ΚΑλά θα την σκοτώσω την μητέρα μας!
Βαγγέλης: Εεεεεεε?
Ελισάβετ: Δες εγώ δεν έχω πρόβλημα!
Φρόσω: Ωραία...Η Φρόσω πηγαίνει στο δεύτερο συρτάρι της ντουλάπας που ήταν γεμάτο με προφυλακτικά!
Βαγγέλης: Καλέ ούτε εγώ δεν έχω τόσα στο σπίτι μ!
Ελισάβετ: Η μαμά μου το γέμισε!
Φρόσω: Καλά εγώ πήρα πέντε κουτιά!
Βαγγέλης: Εξήντα γύρους θα κάνετε?
Φρόσω: Όσα θέλουμε!
Ελισάβετ: Οχχ...
Η Φρόσω φεύγει!Μετά απο 20 λεπτά ακούγονται διάφορες φωνές και τσιρίγματα.....
Βαγγέλης: αχαχχαχαχαχαχ έχω σκάσει στα γέλια!
Ελισάβετ: Το έχεις καταλάβει ότι είμαι ακόμα με το σουτιέν...?
Βαγγέλης: Ναι αλλά είπες μόνο φίλοι
Ελισάβετ: Τί είπα?Και τον ξαπλώνει?Μετά τον φιλάει στο στόμα.Ο Βαγγέλης σχημάτισε ένα χαμόγελο!
Γεια σας!Πφφ...Δεν ξέρω αν θα μπω για 10 ημέρες επειδή θα είμαι Ιταλία!Πατήστε το αστεράκι και κάντε σχόλιο αν θέλετε!Σας αγαπώ πολύ.Για την άλλη φορά xxx <3